Havaintoja liikenteessä :jaska:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ensin pysähdyin, Micralla toki, P-Haagassa liikennevaloihin ylittääkseni Vihdintien, no mitä tapahtuu. Viereen tulee iso rekka/vast. ja ilmeisesti olen juuri pakoputken kohdalla tms. sillä sisällä rupeaa haisemaan pakokaasut. No onneksi olin jättänyt edellä olevaan vähän tilaa, joten liikun eteenpäin -> kas ilma raikastuu.

No mitä tekee rekka :jaska: ... silläkin on tilaa ja se liikkuu eteenpäin ja taas saastuttaa ilmani :jaska: ... mikä salaliitto tässä on Micra-kuskeja vastaan ?

.. Vähän edempänä sitten, Pitäjänmäellä yksi Dösäkuski näytti kyllä taas ajamisen mallia. (Bussi oli 248, tais olla vielä k) liityntäkaistalta tuli sen eteen auto (mä olin siis viereisellä kaistalla) siten, että minä olin sillä hetkellä kun ko. Mazda kaarsi eteen Bussin edellä ajaen sallittua (ehkä +1-2km) nopeutta. No minä en ko. Mazdaa saavuta/pääse rinnalle, mutta bussi kiihdyttää mun ohi ja aivan Mazdan takapuskuriin kiinni. N. 1,5 m päässä tuo rupeaa jarruttamaan, eikä Mazdan ja dösän väliin jää kuin ~30cm rako :jaska:

... bussi muuten pysähty pysäkille 15 m päästä kun alotti jarruttamisen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
jaska sanoi:
No mitä tekee rekka :jaska: ... silläkin on tilaa ja se liikkuu eteenpäin ja taas saastuttaa ilmani :jaska: ... mikä salaliitto tässä on Micra-kuskeja vastaan ?
.
Heitä se pahvi-sauli jo pois siitä vänkärin paikalta niin helpottaa.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Oo onnellinen, että rekka oli tyhjäkäynnilläsun rinnallas, jos se ois polkassu kaasua, ni voi olla, että Micra ois vieläkin Pohjois-Haagassa, puussa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Heitä se pahvi-sauli jo pois siitä vänkärin paikalta niin helpottaa.
Ei tuollaisia juttuja saa kertoa kesken työpäivän. :mad: On himppasen hankalaa nauraa maha kippurassa avokonttorissa :jaska:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Eikö Micrassasi ole sisäilmankiertoa tuollaisia tilanteita varten?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
J.Heldenview sanoi:
Eikö Micrassasi ole sisäilmankiertoa tuollaisia tilanteita varten?
On, läpiveto kun aukaisee kuskin ja vänkärin oven yhtäaikaa.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
KnowHow sanoi:
On, läpiveto kun aukaisee kuskin ja vänkärin oven yhtäaikaa.
Ei ole sisäilmankiertoa tämä. Yrittäisit vähän enemmän.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Nissan Micra.. Tuo automaailman tohvelieläin... Tuo....
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Nissan Micra.. Tuo automaailman tohvelieläin... Tuo....
onks tohvelieläin niin pieni? mä kun kuvittelin, että se ois erotettavissa mikroskoopilla kuitenkin. :eek!:
 

Laareni120

Banned
Liittynyt
11.6.2005
Viestit
766
Sijainti
Karjalohja
jaska sanoi:
Ensin pysähdyin, Micralla toki, P-Haagassa liikennevaloihin ylittääkseni Vihdintien, no mitä tapahtuu. Viereen tulee iso rekka/vast. ja ilmeisesti olen juuri pakoputken kohdalla tms. sillä sisällä rupeaa haisemaan pakokaasut. No onneksi olin jättänyt edellä olevaan vähän tilaa, joten liikun eteenpäin -> kas ilma raikastuu.

No mitä tekee rekka :jaska: ... silläkin on tilaa ja se liikkuu eteenpäin ja taas saastuttaa ilmani :jaska: ... mikä salaliitto tässä on Micra-kuskeja vastaan ?

.. Vähän edempänä sitten, Pitäjänmäellä yksi Dösäkuski näytti kyllä taas ajamisen mallia. (Bussi oli 248, tais olla vielä k) liityntäkaistalta tuli sen eteen auto (mä olin siis viereisellä kaistalla) siten, että minä olin sillä hetkellä kun ko. Mazda kaarsi eteen Bussin edellä ajaen sallittua (ehkä +1-2km) nopeutta. No minä en ko. Mazdaa saavuta/pääse rinnalle, mutta bussi kiihdyttää mun ohi ja aivan Mazdan takapuskuriin kiinni. N. 1,5 m päässä tuo rupeaa jarruttamaan, eikä Mazdan ja dösän väliin jää kuin ~30cm rako :jaska:

... bussi muuten pysähty pysäkille 15 m päästä kun alotti jarruttamisen.
mulla ainakaan mitään micra-kuskeja vastaan ole :frank: vaan mä olen éhdottomasti microja vastaan varsinkin niitä uusia "kaunokaisia" <---- :yuck:
 

Laareni120

Banned
Liittynyt
11.6.2005
Viestit
766
Sijainti
Karjalohja
jaska sanoi:
Ensin pysähdyin, Micralla toki, P-Haagassa liikennevaloihin ylittääkseni Vihdintien, no mitä tapahtuu. Viereen tulee iso rekka/vast. ja ilmeisesti olen juuri pakoputken kohdalla tms. sillä sisällä rupeaa haisemaan pakokaasut. No onneksi olin jättänyt edellä olevaan vähän tilaa, joten liikun eteenpäin -> kas ilma raikastuu.

No mitä tekee rekka :jaska: ... silläkin on tilaa ja se liikkuu eteenpäin ja taas saastuttaa ilmani :jaska: ... mikä salaliitto tässä on Micra-kuskeja vastaan ?

.. Vähän edempänä sitten, Pitäjänmäellä yksi Dösäkuski näytti kyllä taas ajamisen mallia. (Bussi oli 248, tais olla vielä k) liityntäkaistalta tuli sen eteen auto (mä olin siis viereisellä kaistalla) siten, että minä olin sillä hetkellä kun ko. Mazda kaarsi eteen Bussin edellä ajaen sallittua (ehkä +1-2km) nopeutta. No minä en ko. Mazdaa saavuta/pääse rinnalle, mutta bussi kiihdyttää mun ohi ja aivan Mazdan takapuskuriin kiinni. N. 1,5 m päässä tuo rupeaa jarruttamaan, eikä Mazdan ja dösän väliin jää kuin ~30cm rako :jaska:

... bussi muuten pysähty pysäkille 15 m päästä kun alotti jarruttamisen.
mulla ainakaan mitään micra-kuskeja vastaan ole :frank: vaan mä olen ehdottomasti microja vastaan varsinkin niitä uusia "kaunokaisia" <---- :yuck:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Moe Szyslak sanoi:
Micran sisäilmankierto on semmonen että kuski nielasee oman piarun. :eek!: :D
Jep. Semmonen se tuppaa joka autossa olemaan, että pääsee pieruja haistelemaan jos pierettää. Ketä pierettää ketä ei.
 
Ylös