Zetor
Traktormiäs
Tässä asiassa olen käännyn 'luomun' puolelle. Hedelmöityshoidot maksattaisin lesboilla ja yli 35-vuotiailta omasta pussista.
Mulla ei muuta.Zetor sanoi:Tässä asiassa olen käännyn 'luomun' puolelle. Hedelmöityshoidot maksattaisin lesboilla ja yli 35-vuotiailta omasta pussista.
Inhimillinen tekijäTV2 klo 22.05
TV2 tiistaina 11.10.2005
INHIMILLINEN TEKIJÄ: HULLUNKURISET PERHEET
- Kolme erilaista tietä vanhemmuuteen: lesboäiti, homoisä ja yksin lapsen hankkinut kertovat.
Mitäs jos ei ammuttaisi kärpästä tykillä, vaan sallittaisiin heille (näin alkuun ainakin) mahdollisuus adoptoida lapsi?Oho sanoi:Jos terveille naisille sallitaan yhteiskunnan kustantamat hedelmöityshoidot pitäiskiö yhtesikunnan symmetriasyistä kustantaa yksinäisille miehille ja homopareille kohdunvuokrapalvelu?
Hienoa, että saatiin tähänkin asiaan järkevä ratkaisu. Pelkäsin kyllä oikeasti, että eduskunta äänestää Räsäsen johdolla Suomen suoraan keskiajalle. Kiitos eduskunta. Kiitos suvaitsevaisuudelle. :thumbup:Naisparit ja yksin elävät naiset voivat saada Suomessa hedelmöityshoitoja vastaisuudessakin. Eduskunta ratkaisi tämän pitkään kiistellyn kysymyksen perjantain äänestyksessä lopulta melko selvin numeroin 105–83.
:thumbdownhaju sanoi:Hienoa, että saatiin tähänkin asiaan järkevä ratkaisu. Pelkäsin kyllä oikeasti, että eduskunta äänestää Räsäsen johdolla Suomen suoraan keskiajalle. Kiitos eduskunta. Kiitos suvaitsevaisuudelle. :thumbup:
Kuinkas monta lesboparia tunnet, joiden hoidot yhteiskunta on maksanut? Jos hoidot olisi kielletty naispareilta Suomessa, he olisivat hakeneet hoidon ulkomailta.Oho sanoi:Mun puolesta hedelmöityshoidot saa laillistaa mutta kustannukset pitää maksattaa hoidon saajalla jos kyse ei ole kliinisestä hedelmättömyydestä tai sen alentumisesta, koska kyse ei ole sairauden hoidosta jos lesboutta ja yksinäisyyttä ei luokitella sairaudeksi.
Kiitos mielipiteestäsi. Kantasi on huomioitu. Kiitos myös etukäteen siitä, että maltat olla floodaamatta (tämänkin) toikin täyteen sontaa.Miguel sanoi::thumbdown
Voi voi, astutaanko setalaisen varpaille, mä olen aika taipuvainen uskomaan, että näennäisesti omakustantaisestakin terveydenhuollosta suuri osa päätyy yhteiskunnan hoidettavaksi. Nyt kun laki muuttui niin entistä enemmä, koska meikäläisessä yhteiskunnssa oikeus muuttuu niin kovin herkästi yhteiskunnan vastuuksi tarjota. Mitäpä tuosta kyllä me niitä Matti Nykäsiä tarvitaankin, kovin moni välkky ukko ei jatkossa ota riskiä.haju sanoi:Kuinkas monta lesboparia tunnet, joiden hoidot yhteiskunta on maksanut? Jos hoidot olisi kielletty naispareilta Suomessa, he olisivat hakeneet hoidon ulkomailta.
Kirjoitusvirheiden perusteella olen astunut ala-asteelaisen varpaille. Anteeksi. Luulen kuitenkin ymmärtäneeni kirjoituksen sanoman. Setan jäsen en ole, mutta kiitos vinkistä. Harkitsen asiaa.Oho sanoi:Voi voi, astutaanko setalaisen varpaille, mä olen aika taipuvainen uskomaan, että näennäisesti omakustantaisestakin terveydenhuollosta suuri osa päätyy yhteiskunnan hoidettavaksi. Nyt kun laki muuttui niin entistä enemmä, koska meikäläisessä yhteiskunnssa oikeus muuttuu niin kovin herkästi yhteiskunnan vastuuksi tarjota. Mitäpä tuosta kyllä me niitä Matti Nykäsiä tarvitaankin, kovin moni välkky ukko ei jatkossa ota riskiä.
Tätä kohtaa laissa olen itsekin hieman pohtinut. Luulen, että luovuttajan tiedot olisi hyvä säilyttää. Mihinkään oikeudelliseen vastuuseen henkilöä ei pitäisi kuitenkaan voida asettaa.Mua arveluttaa eniten toi luovuttajan henkilösalaisuuden purkaminen, koska se oleellisesti asettaa luovuttajan täysin oikeudettomaan asemaan.
Voi voi kirjotusvirheisiin takertumista kaiketi pidetään suunnilleen heikoimpana vasta-argumenttina mitä näillä foorumiella voi esittää, vaan mitäpä tuosta jos ei muuta ole mihin takertua.haju sanoi:Kirjoitusvirheiden perusteella olen astunut ala-asteelaisen varpaille. Anteeksi. Luulen kuitenkin ymmärtäneeni kirjoituksen sanoman. Setan jäsen en ole, mutta kiitos vinkistä. Harkitsen asiaa.
Tätä kohtaa laissa olen itsekin hieman pohtinut. Luulen, että luovuttajan tiedot olisi hyvä säilyttää. Mihinkään oikeudelliseen vastuuseen henkilöä ei pitäisi kuitenkaan voida asettaa.
Ala-astelaisen....ainakin luulisin...haju sanoi:Kirjoitusvirheiden perusteella olen astunut ala-asteelaisen varpaille. Anteeksi. Luulen kuitenkin ymmärtäneeni kirjoituksen sanoman. Setan jäsen en ole, mutta kiitos vinkistä. Harkitsen asiaa.
Tätä kohtaa laissa olen itsekin hieman pohtinut. Luulen, että luovuttajan tiedot olisi hyvä säilyttää. Mihinkään oikeudelliseen vastuuseen henkilöä ei pitäisi kuitenkaan voida asettaa.
Joo, anteeksi. Kirjoitusvirheisiin puuttuminen on todella alkeellista. Myönnän ja häpeän.Oho sanoi:Voi voi kirjotusvirheisiin takertumista kaiketi pidetään suunnilleen heikoimpana vasta-argumenttina mitä näillä foorumiella voi esittää, vaan mitäpä tuosta jos ei muuta ole mihin takertua.
Argumentum Ad Hominem, ootko sä päässyt ala-asteelta vai ovatko kirjoitusvirheet ainoita joita sä kykenet havaitsemaan, siihen ei kummaa älyä vaadita...