Lähde: GPUpdate.netI think Heikki will be valuable to us. He has driven in more than one hundred Grands Prix and therefore has a lot of experience. The team is letting him drive the first free practice session in Bahrain in Spain to see what he thinks of the car and what the situation is with the setup. I think he could help us.
Onhan se hyvä, että tiimi armosta antaa tyypitIThe team is letting him drive the first free practice session in Bahrain in Spain to see what he thinks of the car ...
Näin juuri. Ensi kaudella kokeneille kuskeille on taas tilausta.Jotkut voivat pitää Heikin ratkaisua epätoivoisena. Mielestäni Heikki osoittaa kuitenkin ennemminkin nöyryyttä ja työhalukkuutta. En usko että varikolla tämä nähdään negatiivisena, vaan liikkeenä jolla Heikki osoittaa että on team player ja valmis tekemään duunia.
Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa tuntuu, että Heikki siellä vielä ajaa "kilpaa" jossai vaiheessa. Jos joku on 100% varmaa formuloissa, niin 50% on lähempänä totuutta.- Minä ajan kauden loppuun – se on 100-prosenttisen varmaa. Minulla on sopimus tästä vuodesta, joten en ole huolissani, van der Garde kertoo GPUpdate-sivustolle.
:thumbup:Jotkut voivat pitää Heikin ratkaisua epätoivoisena. Mielestäni Heikki osoittaa kuitenkin ennemminkin nöyryyttä ja työhalukkuutta. En usko että varikolla tämä nähdään negatiivisena, vaan liikkeenä jolla Heikki osoittaa että on team player ja valmis tekemään duunia.
Ehkä vähän saivartelua, mutta en välttämättä sanoisi että Heikki sai potkut Caterhamilta. Sopimus päättyi eikä uutta tehty. Vrt. esim Kimi jonka sopimus Ferrarilla purettiin kesken sopimuskauden.Kova veto Heikiltä, myönnettäkööt että itsellä ei olisi antanut itsetunto periksi mennä takaisin tiimiin joka antoi kenkää maksukuskien tieltä....
Totta tuokin.Ehkä vähän saivartelua, mutta en välttämättä sanoisi että Heikki sai potkut Caterhamilta. Sopimus päättyi eikä uutta tehty. Vrt. esim Kimi jonka sopimus Ferrarilla purettiin kesken sopimuskauden.
Kovalaisellehan tarjottiin jatkosopimusta loppukesästä, muttei tehnyt kun arveli pääsevänsä parempaan talliin. Kun ne ovet sulkeutuivat, niin Caterhamillakin arvioitiin kokonaisuuden kannalta kahden maksukuskin olevan parempi vaihtoehto, koska silloin on miljoonatolkulla enemmän rahaa auton kehittämiseen. Ero lienee 20 miljoonan luokkaa, sillä tekee jo aika paljon.Eikös potkut ole potkut kun työnantaja ei halua tarjota jatkosopimusta, mutta ite haluaisi jatkaa. Toinen asia siten jos työntekijä ite irtisanoo itsensä.
Mistä tuo 20m tulee? Ei kyllä koin montaa isoa uutta sponssia ole viime vuoteen verrattuna tullut....Ero lienee 20 miljoonan luokkaa, sillä tekee jo aika paljon.
Jos maksukuski tuo vaikka 18 miljoonaa ja Kovalaiselle pitäisi maksaa 2 miljoonaa, niin siinä on silloin tuo 20 kasassa. Tuo maksukuskin tuoma raha on varmasti käytössä ja myös aiemmin, palkintorahathan ovat aina epävarmoja tulevat vasta kuukausia kauden päättymisen jälkeen. Eli tämän vuoden maksukuskin tuomat rahat ovat käytössä kauden 2014 auton suunnitteluun. Tämän kauden mahdolliset tv-rahat eivät ole.Mistä tuo 20m tulee? Ei kyllä koin montaa isoa uutta sponssia ole viime vuoteen verrattuna tullut....
Ja paljonkohan se ero lienee oikeesti jos Marussia karkaa edelle ja tiimiltä jää tv-rahoja saamatta?