Näinhän se on. Käyttäytyminen kisassa ja kisatilanteen ulkopuolella on täysin eri asia.Saati että ns. "tappajanvaistolla" radalla olisi yhtään mitään tekemistä siviilikäytöksen kanssa.
Näinhän se on. Käyttäytyminen kisassa ja kisatilanteen ulkopuolella on täysin eri asia.Saati että ns. "tappajanvaistolla" radalla olisi yhtään mitään tekemistä siviilikäytöksen kanssa.
Onkos sulla jotain tarkempaa tietoa tosta? Omakohtasia kokemuksia??Jjotain muuta?? Linkkiä??Saati että ns. "tappajanvaistolla" radalla olisi yhtään mitään tekemistä siviilikäytöksen kanssa.
Oisko tohon ihan riittävä lähde vaikkapa se, että kilpakuljettaja on kameran edessä jonninjoutavuuksiin vastaillessaan aivan eri henkilö kuin silloin kun vetää kypärän päähänsä.Onkos sulla jotain tarkempaa tietoa tosta? Omakohtasia kokemuksia??Jjotain muuta?? Linkkiä??
Mulla on aika vitusti, ei omakohtaista, mutta paikan päältä seurattuna, mutta sitä ei liene lasketa.Onkos sulla jotain tarkempaa tietoa tosta? Omakohtasia kokemuksia?
Miksi ei nousta? Minusta se on kiinni taidoista ja halusta eikä "kusipäisyydestä". Se, että joillakin on luulo röyhkeyden olevan tärkeä ominaisuus menestykseen, johtuu yleensä siitä, että he tuovat enemmän itseään esille. Toisin kuin kiltit eivät yleensä näin tee, vaan pysyvät ennemmin taustalla.Ikävä tuhota maailmankuvasi, mut kiltteydellä ei tässä maailmassa korkealle nousta.
Tuo lausunto ettei Heikki lähde roikkumaan Marussialle pitää itse asiassa hyvin kutinsa edelleenkin. Virhearvio omista mahdollisuuksista jatkaa formuloissa ei myöskään tarkoita, että Kovalainen tekisi jatkuvasti päinvastoin kuin sanoo. Erehtyminen on inhimillistä.Historiasta vain muistelin;
"Mihinkään pikkutalliin en mene, se on varmaa" 2009
"Se on ihan 100varmaa, että ensi kaudella ajetaan formuloissa" 2012
"En lähde roikkumaan mihinkä tahansa talliin" 2013
"Tässä kohtaa testikuskiksi ei missään tapauksessa" 2013
Talvivaaralla ei lie ihan samanlaista löysää rahaa kuin öljyjäteillä :thumbfh:Päätöksessä pysymistä helpottanee se, että niitä sponsoreita on todella vaikea löytää, kuten Heikki on itsekin jossain haastattelussa todennut.
Myönnetään, että hieman känni-provoilua oli viestini.. :alppu:Miksi ei nousta? Minusta se on kiinni taidoista ja halusta eikä "kusipäisyydestä". Se, että joillakin on luulo röyhkeyden olevan tärkeä ominaisuus menestykseen, johtuu yleensä siitä, että he tuovat enemmän itseään esille. Toisin kuin kiltit eivät yleensä näin tee, vaan pysyvät ennemmin taustalla.
Joo niin pitää kun Marussia ei ottanut Heikkiä roikkumaan sinne. Ja onko sillä väliä roikkuuko Marussialla vai Caterhamilla:Tuo lausunto ettei Heikki lähde roikkumaan Marussialle pitää itse asiassa hyvin kutinsa edelleenkin.
Toi viimeinenkin lause aivan käsittämätön. Kolme kautta takana Caterhamin kottikärryllä ajamista ja sälli leveilee ettei suostuis huonolla autolla ajamaan vain ympyrää. Ja nyt yrittää roikkumalla päästä takaisin ajamaan pelkkää ympyrää.Marussia-kuvio olisi sopinut Kovalaiselle, sillä se olisi voinut avata hänelle oven McLarenin kolmanneksi kuljettajaksi ja Jenson Buttonin tai Sergio Pérezin varakuskiksi.
Marussian omistajat eivät kuitenkaan halunneet Kovalaista. Jälleen kyse oli rahasta.
Kuvion takana oli McLarenin tallipäällikkö Whitmarsh, joka pitää Kovalaisen ajan tasalla tallipaikoista ja joka luottaa suomalaiseen.
"En lähde roikkumaan mihinkä tahansa talliin. Auton pitäisi olla mahdollisimman hyvä, että sillä pystyy tekemään tulosta. Ei riitä, että on vaan mukana ja ajaa ympyrää."
Juu, ihmeellinen kommenttihan se olisi, jos Heikki pitäisi Marussiaa ja Caterhamia samantasoisina talleina. Vaan eipä nähtävästi pidä.Joo niin pitää kun Marussia ei ottanut Heikkiä roikkumaan sinne. Ja onko sillä väliä roikkuuko Marussialla vai Caterhamilla:
TS
Toi viimeinenkin lause aivan käsittämätön. Kolme kautta takana Caterhamin kottikärryllä ajamista ja sälli leveilee ettei suostuis huonolla autolla ajamaan vain ympyrää. Ja nyt yrittää roikkumalla päästä takaisin ajamaan pelkkää ympyrää.
Kyllähän tämä uusi turbo-era on viimeinen oljenkorsi näille peränpitäjille profiilinnostoon. Pöytä putsataan aika tyhjäksi, ja säännöistä voi löytyä vaikka mitä reikiä oivaltaville innovaatioille. Turboaikakaudesta hyötymiseen tarvittaisiin kuitenkin jengiä 1980-luvun turboprojekteista.Caterhamilla oli jo 2012 potentiaalia keskikastin tavoittamiseen -- Tänä vuonna Caterham siirtyi aikaisin rakentamaan ensi vuoden autoaan, joten saattavat hyvinkin olla 2014 mukana keskikastin vauhdissa. Marussialla eivät auton kehitysresurssit riitä kilpailukyvyn parantamiseen ensi vuonnakaan.
Ei kun Oskari Saari tätä "Heikki Marussialle"-huhua hehkutti Maikkarilla, ja hyvin todennäköisenä tuntui siirtoa pitävän. Sitten kun Whitmarsh vielä samoihin aikoihin ilmoitti jossain haastattelussa soittaneensa Heikille ja tarjonneensa sympatioitaan Caterham-paikan menetyksen johdosta, niin tästähän Oskari heti päätteli, että varmaan se Whitmarsh nyt vetelee kulissien takana kaikista mahdollisista naruista saadakseen Heikin Marussialle.Eiköhän Heikki siinä ihan messissä ollu kun Withmarsh häntä Marussialle yritti auttaa, vai meinaatko että Heikki ei olisi sinne mennyt jos paikan olisi saanu? Tuskin Withmarsh olisi ollut yhteydessä Marussiaan jos Heikki olisi ollut en perkele varmana mene sinne asenteella, mutta mediassa veti kovan pojan roolia
Tämän pohjustuksen jälkeen HS:n toimittaja sitten laittoi lopulta Heikin kommentin, että Marussialle ei huvita lähteä roikkumaan. Joku vähän fiksumpi olisi jo tuosta kommentista oivaltanut, että koko "Kovalainen Marussialle"-huhu oli hölynpölyä. Heikin tuolloinen manageri on saattanut olla yhteydessä Marussiaan, mutta vakavampia keskusteluja tuskin on käyty, koska Marussia etsi maksukuskia.Marussia-kuvio olisi sopinut Kovalaiselle, sillä se olisi voinut avata hänelle oven McLarenin kolmanneksi kuljettajaksi ja Jenson Buttonin tai Sergio Pérezin varakuskiksi.
Marussian omistajat eivät kuitenkaan halunneet Kovalaista. Jälleen kyse oli rahasta.
Kuvion takana oli McLarenin tallipäällikkö Whitmarsh, joka pitää Kovalaisen ajan tasalla tallipaikoista ja joka luottaa suomalaiseen.
"Eiköhän" sitä tätä tota.Olihan se Marussia homma aika epätodennäköinen skenaario, mutta varmaan yhteydessä oltiin sinne päin. Caterham ja Marussia samaa paskaa eri paketissa, mutta ilmeisesti Heikki luokittelee Caterhamin hyväksi autoksi, jolla tehään tulosta eikä vaan ajeta ympyrää. Samaisesta jutusta löytyy Heikiltä hauska lausahdus, josta hän varmaan tunnistaa itsensä
"Monella homma menee niinkin päin, että näytetään kovista ulospäin, mutta ratin takana puntti tutisee", Kovalainen sanoo hieman närkästyneenä."
Teiniangstit, mopoautot ja rippilahjat... Sulla tulee kans posteja täynnä faktaa. Jos täällä on Heikistä jotain negatiivista niin carbonaralla hajoo kasetti ensimmäisenä."Eiköhän" sitä tätä tota.
"Varmaankin tehtiin sitä tai tätä".
"Ilmeisesti" Heikki luokittelee sitä tai tätä.
Ja sitten perään pentumaiset analogiat ja johtopäätökset omista mutuiluista kunnpn teiniangstin voimalla.
Sub pitäis JVR mennä kyllä ihan oikeasti lekurille.
Niin, kommentoin vaan sinun lapsellista huomionkipeää mutuiluasi. Ei siitä tarvi yrittää tehdä sen kummempia johtopäätöksiä mistään kaseteista.Teiniangstit, mopoautot ja rippilahjat... Sulla tulee kans posteja täynnä faktaa. Jos täällä on Heikistä jotain negatiivista niin carbonaralla hajoo kasetti ensimmäisenä.
Ai katos, pääsit jäähyltä takas, tervetuloa! Koita ny pysyy ensi kerralla pöksyissäs, jos tääl on jotain purnausta Heikistä...Niin, kommentoin vaan sinun lapsellista huomionkipeää mutuiluasi. Ei siitä tarvi yrittää tehdä sen kummempia johtopäätöksiä mistään kaseteista.