IWE
Well-known member
- Liittynyt
- 22.6.2004
- Viestit
- 2963
2010 Lotus F1 RacingHeikki on ajanut Renault -> Lotuksella, Lotus -> Caterhamilla ja kohta ajaa Lotus - Lotuksella.
2011 Team Lotus
2013 Lotus F1 Team
2010 Lotus F1 RacingHeikki on ajanut Renault -> Lotuksella, Lotus -> Caterhamilla ja kohta ajaa Lotus - Lotuksella.
Perhana kun muistin väärin, Heikki ajoi Lotuksella myös 2011 :thumbfh:Et sattunut katsomaan urheiluruutua
No jessus sentään. Talli olisi sanonut että tämä ajaa kisassa. Tai kenties että jos Nico, Skuumaikkeli tai Heikki ei pääse, niin sitten hän. Ei kukaan pysty valmistautumaan kerta toisensa jälkeen niin fyysisesti kuin henkisesti maksimaaliseen 100%:n suoritukseen pelkästään "varmuuden vuoksi" jos todennäköisyys kisapestiin on häviävän pieni. Käyppä hakemassa vaikka kirjastosta joku urheilupsykologiaan keskittyvä teos.Valsecchi on 100 % tietoinen, että hän hyppää autoon jos perjantaina ei paikalla ole kahta kisakuskia. Ei sitä erikseen sille tarvitse kertoa, kun tilanne on ollut sama koko kauden. Valsecchin on pitänyt valmistautua jokaiseen kisaviikonloppuun kuin kisakuskin. Sehän se koko kolmoskuskin pestin idea on, että tiimillä on kaveri joka hyppää rattiin jos tarvetta tulee.
En ymmärrä mitä tiimi olisi Valsecchille ilmoittanut. Ei ollut ykkösvaihtoehto ajamaan, joten tilanne oli ihan sama kuin läpi kauden. Melko epäammattimaista toimintaa, jos tieto varmasta ajopestistä vaikuttaa varakuskin valmistautumiseen. Oletusarvo on että se valmistautuminen on ollut läpi kauden samaa tasoa kuin kisakuskeillakin.
Heikki näyttää ottavan mallia tuurattavaltaan. Kuvassa ei irtoa minkäänlaista hymyä. Toivottavasti esitykset ovat yhtä jäätäviä. :thumbup:
Heikin kantti mitattiin jo GP2 sarjan loppukaudella 2005 ja 2007 F1 avauskisassa.Nyt testataan Heikin henkistä kanttia.,
No ei ollu niin pitkä artikkeli Wikipediassa, ettei sitä olisi voinut lukea.Oliko Bulli tiimissä jo Heikin edellisellä stintillä tallissa?
(siis Renault-aikana)
After the 2009 season, the Renault F1 team was bought-into by investment company Genii Capital. One of Genii's leading figures is Gerard Lopez, who is a major backer of Gravity Sport. On January 5, 2010, Boullier was announced as the new team principal, despite never having worked in Formula One before.
No ei kai se missään tynnyrissä elä? :nope:No jessus sentään. Talli olisi sanonut että tämä ajaa kisassa. Tai kenties että jos Nico, Skuumaikkeli tai Heikki ei pääse, niin sitten hän.
Tuskin sieltä kirjasta selviää, mikä estää F1-kuskeja toimimasta kuten varamiehet muissa lajeissa. Esim. kiekkomaalivahdilla tuo rumba on tiheämpi ja saumat päästä kentälle on melkolailla yhtä ohuet kuin Valsecchillakin. Silti sieltä luukulta tulee aika usein nykypäivänä ihan 100 % tikissä oleva varamies kun komento käy. Sitten tietty on niitä tapauksia, jotka ei tee hommiaan kunnolla ja floppaavat, kun näytönpaikka aukeaa.Ei kukaan pysty valmistautumaan kerta toisensa jälkeen niin fyysisesti kuin henkisesti maksimaaliseen 100%:n suoritukseen pelkästään "varmuuden vuoksi" jos todennäköisyys kisapestiin on häviävän pieni. Käyppä hakemassa vaikka kirjastosta joku urheilupsykologiaan keskittyvä teos.
Edelleenkin, en usko että Valsecchi tynnyrissä elää. Meinaat, että Valsecchilta on onnistuttu jotenkin pimittämään tieto ettei Lotuksella ole toista kisakuskia. Suunnilleen kaikki muut F1:stä seuraavat olivat kyllä tietoisia.Jos on tiedossa viikkoa ennen kisaa, että ukkoa tarvitaan ratin taakse niin miksi helvetissä tieto pimitettäisiin kuskilta itseltään?
Ei ole syytä kertoa, jos asia on epävarma ja luultavasti epätodennäköinen. Kuski valmistautuu joka tapauksessa siihen mahdollisuuteen, että joutuu Austinisa rattiin. Kuuluu työhön.Joo, ei tarvitse tiedustella, eikä neuvotella, mutta jos Valsecchia olisi edes harkittu kisakuskiksi niin aivan taatusti asiasta olisi puhuttu tämän kanssa etukäteen.
Ja kuitenkin tuossa ylempänä väität tallin vedättävän varakuskia tekemään juuri niin.Ei kukaan pysty valmistautumaan kerta toisensa jälkeen niin fyysisesti kuin henkisesti maksimaaliseen 100%:n suoritukseen pelkästään "varmuuden vuoksi" jos todennäköisyys kisapestiin on häviävän pieni.
Eikö se nyt ole selvää, että tilanne ei ole missään vaiheessa ollut tuo.Jos on tiedossa viikkoa ennen kisaa, että ukkoa tarvitaan ratin taakse niin miksi helvetissä tieto pimitettäisiin kuskilta itseltään?
Voi kai sekin iän myötä kehittyä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.Heikin kantti mitattiin jo GP2 sarjan loppukaudella 2005 ja 2007 F1 avauskisassa.
Hyvä jos edes jonkun tuuripisteen saa. Grosjean vie kuin märkää rättiä.
Paskaa niskaan vois vaikka heittää näiden kahden kisan jälkeen jos on aihettaHeikin kantti mitattiin jo GP2 sarjan loppukaudella 2005 ja 2007 F1 avauskisassa.
Hyvä jos edes jonkun tuuripisteen saa. Grosjean vie kuin märkää rättiä.