Jellinek
Banned
Pahasti alkaa näyttää, että "mailman nopein Heikki" jäi F1:ssä kategoriaan:
one hit wonder.
one hit wonder.
Tottakai Heikki palkattiin tekemään tulosta, eli ottamaan pisteitä. Mutta jos tulosten huonouden takana on looginen syy, niin ei muiden tallien tallipäälliköt niin tyhmiä ole, että lukevat vain tulosliuskoja. Kyllä he lukevat ja tietävät myös ne selitykset tulosten takana.Jos Heikki onnistuu Brasiliassakin jatkamaan pisteetöntä putkeaan (ollen nyt lähtöruudukossa kuitenkin pistesijojen välittömässä läheisyydessä), niin voi kyllä kokonaisuutena sanoa tämän tuurauskeikan epäonnistuneen pahasti. Tämä on mielipiteeni vaikka Austinin kisasuorituksen laittaisikin auton piikkiin. Tulosta on vain yksinkertaisesti tultava, edes jonkinlaista. Muuten voi heittää toiveet ensi vuoden kisakuskipaikasta romukoppaan.
Hyvä Heikki! Kyllä se sitä lähtee. :ahem:Eli Austin ei sinällään vaikuta mahdolliseen ajopaikkaan. Jos nyt Caterhamin suhteen muutenkaan. Siellä jo tunnetaan kaveri ja tiedetään mitä saadaan, jos uudelleen kisakuskiksi otetaan.
Pitäisköhän ratin palautinjousta keventää, että kääntyisi tiukemmin?Jotenki vaikutti et Heikillä meni koko aikaa leveäksi....?
Voishan tuo ollaPitäisköhän ratin palautinjousta keventää, että kääntyisi tiukemmin?
Mika Salo on takonut oikeaoppiset sadekelin ajolinjat jokaisen Maikkarin katsojan tajuntaan. Sama stoori tulee joka kerta 100 % varmuudella kun mennään sadepyörilläEikös sadekelillä kaikki aja leveämpää linjaa kun siellä on enemmän pitoa.
Just joo. Marussia voi myös ottaa kaksoisvoiton. Tietysti todennäköisyys ei ole kovin suuri.Kaikki on mahdollista, Lotus voi ottaa vaikka kaksoisvoiton, eli Ferrarin (ja jopa Mersun) ohittaminen mm-pisteissä on täysin mahdollista vielä.
Kysymys kuuluu onko Heikillä rahaa Force Indialle. Ei tuolla ilman sponssipakettia juurikaan paikkoja jaeta.Mitä sanoo foorumin asiantuntijat, onko Heikillä saumoja Force Indialle?
Heikki on sanonut ettei hanki sponsseja. Toisaalta, on sanonut muutakin, mitä on joutunut myöhemmin perumaan. Ehkä tässäkin voisi todeta realiteetit ja tehdä tarvittavat diilit. Miten mulla on mielikuva että Heikillekin olisi sponssirahaa ollut tarjolla, mutta on kieltäytynyt. Vai oliko vaan kieltänyt IMG:tä etsimästä sponsseja?Kysymys kuuluu onko Heikillä rahaa Force Indialle. Ei tuolla ilman sponssipakettia juurikaan paikkoja jaeta.
Mieluummin ei.. Viime kisassakin tuli takkiin eka kierroksella nimenomaan liian aggressiivisuuden takia. Tuollainen glorifioutu överiaggressiivinen ajotapa ei toimi kuin tuurilla. Sillä tulee paljon romua ja vähän tulosta :thumbdownNyt pitäisi ajaa aggressiivisesti heti lähdöstä alkaen.
Heikki on itse asiassa sanonut useamman kerran, että ottaisi kyllä mielellään sponsoreita tuekseen, mutta ei aio lähteä etsimään sponsseja koska niitä on niin vaikea löytää.Heikki on sanonut ettei hanki sponsseja. Toisaalta, on sanonut muutakin, mitä on joutunut myöhemmin perumaan. Ehkä tässäkin voisi todeta realiteetit ja tehdä tarvittavat diilit. Miten mulla on mielikuva että Heikillekin olisi sponssirahaa ollut tarjolla, mutta on kieltäytynyt. Vai oliko vaan kieltänyt IMG:tä etsimästä sponsseja?
No eipäs keulita siellä! Viime kisa meni pilalle Heikistä johtumattomista syistä ja tätä toista ei ole vielä edes ajettu. Voit huudella sitten illalla, jos Heikki hölmöilee ja vielä siltä tuntuu.Joku vielä kuvittelee, että Caterhamille pääsisi? Mitähän Caterhamin tallipäälliköt ajattelee miehestä joka ei edes huippuautolla pääse pisteille.
Eihän sitä pakko toki ole lukea, mitä muut kirjoittelevat. Näyttää vaan pikkusen hölmöltä, kun ehkä paras perustelu tuolle optimismille on annettu vielä samalla sivulla aiemmin:Joku vielä kuvittelee, että Caterhamille pääsisi? Mitähän Caterhamin tallipäälliköt ajattelee miehestä joka ei edes huippuautolla pääse pisteille.
Toinen keskusteltu seikka Heikin halukkuudesta tuoda sponsseja onkin sitten toinen asia. Mieshän on sanonut, ettei ala maksukuskiksi (tai ettei aio tuoda rahaa saadakseen paikan). Eri asia on sitten, että miten tuon käsittää; tarkoittaako ettei hyväksy edes sitä, että hommaisi itselleen sponsorin, joka maksaa "palkan", mutta ei tallille erikseen mitään vai tarkoittaako vain sitä, ettei aio tuoda tallille rahaa/sponsoria. Koska jos sponssi maksaa vain kuskin palkan, niin käsite maksukuski on siinä ja siinä. Tällöin voidaan spekuloida, että olisi muutenkin päässyt ajamaan ilman palkkaa tallin suunnalta.Webslave sanoi:Tottakai Heikki palkattiin tekemään tulosta, eli ottamaan pisteitä. Mutta jos tulosten huonouden takana on looginen syy, niin ei muiden tallien tallipäälliköt niin tyhmiä ole, että lukevat vain tulosliuskoja. Kyllä he lukevat ja tietävät myös ne selitykset tulosten takana.
Heikin kanssa Austinissa samoista sijoista kamppailleiden kuskien tallit ovat varmasti erittäin hyvin kartalla Kovalaisen yllättävästä hidastumisesta ja ovat seuranneet mielenkiinnolla mistä moinen on johtunut. Varmaan keskustelleetkin Lotuksen porukoiden kanssa aiheesta.
Eli Austin ei sinällään vaikuta mahdolliseen ajopaikkaan. Jos nyt Caterhamin suhteen muutenkaan. Siellä jo tunnetaan kaveri ja tiedetään mitä saadaan, jos uudelleen kisakuskiksi otetaan.
Miten tuonkin saa käännettyä tallin piikkiin? Oletatko että talli laittoi varikkokäynnillä pussin jäähdytysaukkoon.Mitenköhän lotuksella ei pysy ne paperipussit pois jarrujen jäähdytysputkista.
Mitähän siellä taas sählätään
Yksi viikonloppu ei vielä kerro mitään. Eikös se Fisichellakin ajanut Forcella kakkoseks oliko Spassa kun Kimi voitti, sitten pääs Fisichella tuuraa Massaa ja ei tainnu kovin hyvin kulkea.Joku vielä kuvittelee, että Caterhamille pääsisi? Mitähän Caterhamin tallipäälliköt ajattelee miehestä joka ei edes huippuautolla pääse pisteille.