Aika nimellisellä palkalla Heikki on tähänkin asti ajanut eli ei se palkka mikään kynnyskysymys ole. Mennään jo maksukuskiosastolle, jos joku edullisemman tarjouksen tekee.Puolueeton. Luuleeko Saward ihmisiä tyhmiksi? Tosta saa kuvan, että Heikin kannattaisi pitää turpa kiinni ja ottaa palkanalennus tai muuten tulee kenkää.
Mulla oli muistikuva, että Heikki tienaa jotain 1-2 M€/kausi. Onko se saanut palkankorotuksen? Jatkosopparin yhteydessä ehkä?4 miljoonaa euroa vuodessa on pähkinöitä nykyään?
Jotenkin tuntuu että toi lista on todella hakoteillä. Olisi aika uskomatonta että kaksinkertainen maailmanmestari Sebastian Vettel tienaisi yhtä paljon kuin Mark Webber, Felipe Massa ja Nico Rosberg.Tuon listan mukaan Kovalainen on selvästi kuskikaartin paremmin tienaavassa puoliskossa, ja jää vain millin Kimistä (joka tosin saanee palkan päälle menestysbonuksia). Jos lista kuvastaa jollain tavalla tallien palkanmaksukykyä, niin siirto muualle kuin johonkin kärkitalleista tietäisi Heikille palkanalennusta.
3 milliä oli muistaakseni jo ekalla Lotus-kaudella.Mulla oli muistikuva, että Heikki tienaa jotain 1-2 M€/kausi. Onko se saanut palkankorotuksen? Jatkosopparin yhteydessä ehkä?
Laittamani linkin takaa löytyy linkki myös kauden 2010 palkkoihin. Sen mukaan Heikki sai Lotus Racingillä palkkaa 2 miljoonaa.3 milliä oli muistaakseni jo ekalla Lotus-kaudella.
Kovalaisen Caterham-auton avattavan DRS-takasiiven kanssa oli ongelmia.
- Takasiipi ei auennut minun napin painamiseeni. Siinä oli jo aamulla ongelmia. Jostain syystä se ei tahdo aueta kuin vasta monta sekuntia sen jälkeen, kun olen pyytänyt. Siihen paloi aika paljon aikaa.
- Ei se siltikään olisi riittänyt, vaikka olisi ollut kaikki siivet auki, Kovalainen lisäsi. MTV3
Huono kisa kaikenkaikkiaan. Varikkostoppisähellyksestä ei voi miestä syyttää, mutta spinneistä kyllä. Vauhdillisesti oli ainakin Petrovin kyydissä, minusta paikoitellen jopa nopeampikin.Ihan paska kisa. Kaksi spinniä ja varikkostoppisähellys. Tällaisia suorituksia ei kantsis tähän saumaan vetää kun sopimusneuvottelut kiihtyvät.
Unsafe release nyt menee tietysti tallin piikkiin, mutta rangaistus voi vaikuttaa seuraavassa kisassa Heikin tuloksiin.
Joo ei kannata Hegulin tätä viikonloppua paljoa muistella. :wall:Ihan paska kisa. Kaksi spinniä ja varikkostoppisähellys. Tällaisia suorituksia ei kantsis tähän saumaan vetää kun sopimusneuvottelut kiihtyvät.
Unsafe release nyt menee tietysti tallin piikkiin, mutta rangaistus voi vaikuttaa seuraavassa kisassa Heikin tuloksiin.