No eihän tässä kellään olisi kivaa, jos Massan haukkujat eivät saisi edes siitä sitä tyydystä, kun minä saavun paikalle kellokortin tarkkuudella.
Taisin provosoitua, mutta pakko sanoa, että aika vahvaa tuo sun massafanitus. Hatunnosto sille!
Heikkiin kohdistuva inho ja viha haiskahtaa jotenkin oudolta, ei millään pahalla.
Asiaan, toivottavasti Heikki nähdään vielä ensvuonna formuloissa. Tilanne vaikuttaa huolestuttavalta. Fernandes ilmeisesti fanittaa edelleen Heikkiä mutta managementti "sotkee" asioita. Eikä Heikillä tämä kausi kisojen suhteen ole mennyt oikein hyvin tai no ehkä kohtuullisesti.
Onko muuten kukaan muu huomannut, että Caterhamilla aika-ajoissa huonosti menestynyt on pystynyt kisassa ajamaan hyviä kierrosaikoja. Tämä on näkynyt varsinkin Petrovin kohdalla koska hän ei ole oikein pärjannyt aika-ajoissa. On kuitenkin pysynyt Heikin kontissa kiinni hyvin helposti. Singaporessa oli päinvastoin, Heikki ei saanut aika-ajoa onnistumaan mutta kisa meni hyvin. Jotkut on varmaan tätä tarkemminkin ehtineet seurailemaan?
Itse en yllättyisi (no ehkä vähän
) jos Heikki menisi Ferrarille. Alonson kans Renulla ajaessa testikuskina pystyi ajamaan hyviä kierroksia, joten Alonsolle suunniteltu auto vois sopia hyvin hanskaan. Tiimipelaaminen ei tuottaisi vaikeuksia luonteen ja kokemuksen vuoksi. Ajokokemusta löytyy paljon.
Massa on ehkä lannistunut ja turhautunut kakkosasemaan. Kimin kans ajellessaan näytti joskus siltä, että Massa oli vahvemmassa asemassa tallissa. Jos näin on ollut, nykyinen tilanne on varmasti todella ahdistava. Tämä näkyy tuloksissa. Heikille tilanne olisi taas toinen. Hän olisi taivaassa, jos pääsisi kakkoseksi Ferrarille. Tämä varmasti näkyisi todellisena motivaationa radalla.
Heikkouksia Ferrarille siirtymisessä on Heikin huono markkina-arvo. Veikkaan että ei ole kiinnostavimmasta päästä kuskiporukassa jos faneilta kysellään. Kisavauhti on edelleen kysymysmerkki. Ferrari joutuisi ottamaan pienen riskin hänen kanssaan. Olen kuitenkin varma, että vähintään yhtä hyvin tai paremmin ajaisi kuin Massa on pari viimevuotta ajellut...