MS12
Well-known member
Höpö höpö. Ehkäpä itse olet antanut tallikaverillesi "tilaa"...Mitäpä tuota vaihtamaan hyvää kakkoskuskia. Heikki on näyttänyt että osaa antaa tilaa tallikaverille, hyvä niin.
Höpö höpö. Ehkäpä itse olet antanut tallikaverillesi "tilaa"...Mitäpä tuota vaihtamaan hyvää kakkoskuskia. Heikki on näyttänyt että osaa antaa tilaa tallikaverille, hyvä niin.
Tuo aisankannattaja liittyy erääseen saksalaiseen kuskiin ja hänen maanmieheensä. Tuskin tarvitsee kertoa keistä on kyse...Mistä ihmeestä tämä sekasikiö on pesiytynyt kielenkäyttöön? Kakkoskuski voi olla aseenkantaja, kuten ritarilla oli apurinsa. Aisankannattaja taas on petetty aviomies, mikä ei sovi kakkoskuskille mitenkään. Mutta aisankantaja ei tarkoita mitään.
Kannapa sinä vain aisaasi, jos pystyt....Kovalainen kisaa F1-mestaruudesta, johon sinä taas et pysty.:wink:Hamiltonin sietääkin olla tyytyväinen. Ainakin seuraavaksi kaudeksi taattu takuuvarma ja mukava aisankantaja Hamiltonin mestaruustaisteluihin. Heikkihän on kuin unelma tallitoveriksi. Mukava, ei halua riitoja ja tarpeeksi hidas, että itse voi paistatella parrasvaloissa.
Heh. Mutta ei sovi kakkoskuskiasetelmaan.Tuo aisankannattaja liittyy erääseen saksalaiseen kuskiin ja hänen maanmieheensä. Tuskin tarvitsee kertoa keistä on kyse...
Tullut ihan Mustakiikarin juttuja lukiessa mukaan omaan sanavalikoimaani. Pahoittelen virhettä.
Kyllähän tuollainen viides sija parhaalla autolla on aika onnetonta tulosta. Sattuu kun pärjää Coulthardia huonommin, ja täysin kädetön Fisichellakin sentään otti jonkin voiton.Onhan tämä toisaalta huvittavaa että kun Kovis on viides niin kisa on mennyt pieleen...
On vissiin liian kaukana ne ajat kun suomalaisen pistesija oli mainio suoritus.
Kerropas lisää, en ole kuullutkaan.Tuo aisankannattaja liittyy erääseen saksalaiseen kuskiin ja hänen maanmieheensä. Tuskin tarvitsee kertoa keistä on kyse...
Täysin kädetön Fisichella ei ajaisi sarjassa kolmattatoista kauttaan, eikä olisi ottanut muutamaa voittoa.Zaikom sanoi:Kyllähän tuollainen viides sija parhaalla autolla on aika onnetonta tulosta. Sattuu kun pärjää Coulthardia huonommin, ja täysin kädetön Fisichellakin sentään otti jonkin voiton.
Schumacher, Frentzen ja eräs blondi nimeltä Corinna... Soittaako nyt kelloja?Kerropas lisää, en ole kuullutkaan.
Eikai H-H ja blondi naimisissa olleet tuolloin? Ja eihän ne enää porukoineet tuon jälkeen.Schumacher, Frentzen ja eräs blondi nimeltä Corinna... Soittaako nyt kelloja?
No hei, itse kerkesin esim. kaudella 1997 julistaa Villeneuve-nuoremman kaikkien aikojen kovimmaksi ratinkääntäjäksi kahden ekan kauden jälkeen. Sitten tuli Häkkinen joka oli kitunut sarjassa jo 6 vuotta keskinkertaisilla tuloksilla ja rykäs 2x mestarixhuom. myös lewis hamiltonilla on vasta toinen kausi menossa!
heikillä on toki aikaa vielä näyttää taitonsa - norbertin eleistä päätellen sitä aikaa on noin muutama kilpailu.
Aisankannattaja voi olla olematta naimisissakin (vakiintunut suhde riittää), mutta ainakin virallisesti Corinna oli jo Frentzenin exä Michaelin tullessa kuvioihin.Eikai H-H ja blondi naimisissa olleet tuolloin? Ja eihän ne enää porukoineet tuon jälkeen.
Mulla on sen verran mustakultahopeiset (Suomussalmen vaakuna...) lasit silmillä etten pysty millään ruoskimaan Hessua kovin paljoa. Näyttää siltä että tallissa kuin tallissa on ongelmia renkaiden kanssa ainakin toisella kuskilla, esim. Heikki tai Nick. Joko näillä renkaiden kanssa taistelevilla on ajotavassa viilaamista tai sitten tallin auto vaan sopii (sattumalta tai vähemmän sattumalta) vain toiselle kuskeista...Kyllähän tuollainen viides sija parhaalla autolla on aika onnetonta tulosta. Sattuu kun pärjää Coulthardia huonommin, ja täysin kädetön Fisichellakin sentään otti jonkin voiton.
No tuo totaalinen kädettömyys oli kyllä interentin keskustelupalstoilla yleinen mielipide Fisichellasta hänen ollessaan Alonson aisankannattaja. Itse en ole aivan yhtä kriittinen suhteessani Fisicoon.Täysin kädetön Fisichella ei ajaisi sarjassa kolmattatoista kauttaan, eikä olisi ottanut muutamaa voittoa.
Mclarenit tuntuvat kumminkin toimivan.Blokkailee varmaan kisan alussa Massaa ja kumppaneita,Hämis pääsee muilta karkuun.Toiselta sijalta Heikin on hyvä paikka pudottautua kisassa sijoille 4-6 niinkuin yleensä :thumbup:
Jep, kakkossija olis kiva juttu niin saadaan Heikki Kovalainen Karting Racessa kehumisen aihetta ;]Jos Heikki pitää kakkossijan kisassa, niin on hyvin pullat uunissa. McLarenille kakkossija Hamiltonin voittaessa on se, mitä he Heikiltä haluavat.
Itte en osais sanoa paremmin...Vaikka pessimistit aina ajettelee että mitäyhän se Heikin sopimus pitää sisällään niin itse kyllä ajattelen että ensi vuonnakin meillä on 2 suomalaista kahdessa parhaassa tallissa. Olkoon sopimuspykälät mitä hyvänsä. Täällä ei varmaan ole kuin 1/3 ketkä muistaa kun Suomalaisia ei ajanut yhtäkään. Edelleen: vaikka periaatteessa vain voitosta ajetaan, jos moottoriurheilun kuninkuusluokassa tulee menestystä (pienen) Suomen osalta niin jo pelkästä osallistumisesta pitäisi olla ylpeä eikä kakkos ja kolmos sijat saisi vituttaa.