Heikki Kovalainen - Suomussalmen ilopilleri

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
Miten on mahdollista että kaverista ei ole vielä ketjua olemassa..

Mielettömän positiivisen asenteen omaava kaveri joka on kaiken lisäksi nopea ja halukas oppimaan kaiken mahdollisen Formula 1 -autosta. Ennustan hienoa uraa!



http://www.iltalehti.fi/formulat/200701255653485_fo.shtml

"Renaultin formulaässä Heikki Kovalainen esiintyi hyväntuulisena uuden auton julkistamistilaisuudessa Amsterdamissa. Kovalainen oli kansainvälisen median grillattavana parisen tuntia. Suomussalmelainen ei ole antanut valtavan julkisuuden tai rahan sekoittaa ajatuksiaan.

- Saan tästä hommasta palkkaa enemmän kuin viime vuonna. En ole vielä sillä tasolla kuin nimimiehet. Saan vuokrani ja laskuni maksettua, se on tärkeintä. Jos tulee muutama hyvä tulos, niin ehkä sitten, Kovalainen kertoi.

Viimeinen kommentti viittaa siihen, että suomalaisella on palkassa voimakas bonusjärjestelmä. Hyvät tulokset tuovat lisää liksaa.

Muuten Kovalaisen elämässä ei ole tapahtunut isoja muutoksia, vaikka miehen status muuttui testikuskista kisakuskiksi.

- Koti on edelleen Oxfordissa ja sama tyttöystävä minulla on."

Kypsän miehen puhetta. Hyvä hänen kannaltaan tuo palkkaus, raha ei pääse sekoittamaan miehen päätä kun sitä ei tule suoralta kädeltä liikaa. Menestysbonus maksimoi motivaation ja yrityksen.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Heikki on oikein asiallisen ja sympaattisen oloinen kaveri. Kaikkea hyvää ja menestystä toivon hälle:thumbup: , vaikka vähän "väärässä" tallissa ajaakin. :eek:
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
On kyllä mahtavaa saada taas uusi suomalainen formuloihin ja vieläpä huipputallin.:thumbup:
 

RistoF1

Well-known member
Liittynyt
15.2.2005
Viestit
50
Niin, olis aloittanut Spykerilla, jotta olis saanut ajaa sentään Ferrarin moottorilla :D

edit: tämä oli sarkasmia
 
Viimeksi muokattu:

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Heikki on suomalaiseksi epätavallisen seurallinen, ja muutenkin hyväntuulinen ja tasapainoinen kaveri. Voin kuvitella, että hän on hyvin pidetty työyhteisössään. Jää nyt sitten nähtäväksi onko Heikki tarpeeksi narsisti pärjätäkseen F1:ssä.
 

2Lman

Well-known member
Liittynyt
13.2.2000
Viestit
500
Sijainti
Jarvenpaa
Maximum Attack

Mulla on tunne, että Kovalaisella saattaisi olla vaikeaa saada vauhti takaisin, jos hänelle sattuu vakava loukkaantuminen. Hänen älykkyys ja varsinkin tunneäly vaikuttaa keskimäärin vahvemmalta, kuin muilla moottoriurheilussa. Samoin avioituminen ja lapsien saaminen saattaa hidastaa.

Mä veikkaan, että hän on palkintopallilla Melbournessa, enkä yllättyisi vaikka voittaisi. Kun ajaa paalupaikalta voittoon, ei kilpailukokemuksen puutteesta ja pyörien kolistelurutiinista ole juurikaan haittaa :p

Maximum Attack
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
DaSilva sanoi:
Outoa, toi taitaa löytyä vaan searchilla kun Formula 1-otsikon alta ei löytynyt? Vielä kun muistelin että olen tuon toisen joskus nähnyt..tyhjäpää. :cool:
Tuolla on alalaidassa (ei tällä sivulla, mutta siellä F1-sivulla) simmosia namiskoita joista voi valita kuinka vanhat toikit haluaa nähdä.. oletus on kuukausi.. ;)
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
DaSilva sanoi:
- Koti on edelleen Oxfordissa ja sama tyttöystävä minulla on."

Kypsän miehen puhetta. Hyvä hänen kannaltaan tuo palkkaus, raha ei pääse sekoittamaan miehen päätä kun sitä ei tule suoralta kädeltä liikaa. Menestysbonus maksimoi motivaation ja yrityksen.
Voin lyödä vaikka päänipantiksi, mieli tulee muuttumaan ensikauden aikana ainakin toisesta...

Akka menee vaihtoon/koti laitetaan Monacoon tai Sveitsiin... Ei taida maailmasta löytyä montaakaan niin hölmöä joka maksaisi miljoona veroja, ja viellä asuisi ikuiseen sateeseen tuomitussa maassa.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Jo Sennan kanssa Tolemanilla ja Schumin kanssa Benettonilla työskennellyt Renaultin kaiken kokenut insinööripomo Pat Symonds näkee Kovalaisessa mestarin piirteitä.

Q: A new driver for 2007. Fernando has gone and in comes Heikki Kovalainen, who has a very bright future with Renault and in F1

Symonds: "Yeah, I really do believe he has. Over the years I have worked with a lot of good drivers, not just Fernando. I have worked with Michael Schumacher, Ayrton (Senna), I worked with Nelson Piquet - many world champions and many fast drivers. I guess over that time I have started to realise some of the less obvious things that make a driver. I am really pleased when I look at Heikki that I see so many of them.

It goes without saying that for a guy to get into F1 he can drive a racing car fast, he can go around corners fast. But these days that is only part of it, I think to be honest it has always only been a part of it, but it has become more and more apparent these days that you need a little bit more.

You need all your race craft, you need to understand a race, you need to know when to push a car and when to look after a car so it is in a better condition to push at a different stage. What I see in Heikki is an awful lot of intelligence. He has been coming to the races with us throughout the last year, and he has been like a sponge. Every Saturday night we sit down together and go through what we have learned, and it is a very exciting challenge, actually."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/56255
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En malta olla korostamatta aiempaa suomussalmelaisuuttani tässä kohtaa... :wink:
Onhan tuo helkkarin kova juttu kun on "oman kylän" poika autourheilun huipulla, mutta en ole ainakaan omasta mielestäni sortunut liialliseen hypetykseen.
Mulle on iso juttu jo se kun Heikki starttaa ekaan kisaansa, en halua vielä edes ajatella pisteitä, podiumeja, paalupaikkoja tai voittoja.
Meillä suomalaisilla on ollut hyvä tuuri kun olemme saaneet tottua menestykseen, vaikkakin viimeisestä mestaruudesta onkin jo aikaa, meidän pitäisi silti osata olla tyytyväinen myös niihin pieniin asioihin mitä ensi kausi tarjoaa. Jalat maassa niinkuin Heikillä, kyllä ne suuretkin hetket sieltä aikanaan tulevat.
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
Heikki on kyllä tasapainoisen ja rauhallisen tyypin oloinen. Ihan kuin Fisichellan vastakohta, eli mestariainesta:cool:
 

McHaka

Well-known member
Liittynyt
24.3.2006
Viestit
269
burb sanoi:
En malta olla korostamatta aiempaa suomussalmelaisuuttani tässä kohtaa... :wink:
Onhan tuo helkkarin kova juttu kun on "oman kylän" poika autourheilun huipulla
Itse en ole sieltä kotoisin, mutta vietin koko nuoruuteni, viisitoista pitkää vuotta, siellä korvessa, joten onhan se kyllä kuin toinen koti. Hessun tapasin kerran kaverin luona ja vaihdoin pari sanaa kartingista. Taisi olla poika rippikouluikäinen silloin. Itse olen jokusen vuoden vanhempi.

Myöhemmin olen nähnyt hänet pari kertaa baarissa, mutta enpä moikkaisi, jos raitilla vastaan tulisi - paitsi jos maailman raitilla tulisi, niin sitten jo voisi, ehkä.

Kyllähän Hessu on parasta, mitä Suomussalmelle on pitkään aikaan tapahtunut, kävi miten kävi.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Eräs suomussalmelainen inttikaverini tiesi kertoa että Kovis on täysi mulkku siviilissä.

Eipä tuo silti vaikuta nopeuteen radalla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös