Kovalainen on kyllä mainio persoona, fiksuin suomalainen F1:ssä sitten JJ:n. Jalat on tukevasti maan kamaralla ja ajatukset varsin realistisia. Heikki tulee lisäksi hyvin toimeen median kanssa ja kirjoittaa vielä fiksuja juttuja lehtiin. Toivottavasti Heikistä on voittajaksi ja mestariksi, Heikki on myös kelpo esimerkki nuorille autourheilun harrastajille.
Tässä vielä eräs kommentti:
Tässä vielä eräs kommentti:
F1-tulokas Heikki Kovalainen tunnetaan maailmalla parhaiten vuoden 2004 autourheilun Mestarien kisan voitostaan. Kovalainen päihitti tuolloin Michael Schumacherin mies miestä vastaan samanlaisella kalustolla ajetussa mittelössä.
Kovalainen ei F1-debyyttinsä alla hekumoi voittamastaan seitsenkertaisen F1-mestarin päänahasta.
- En ole tullut formula ykkösiin sanoen 'minä voitin Schumacherin, olen paras', koska kyse oli hyväntekeväisyystapahtumasta, Kovalainen muistutti.
Kovalainen aloittaa F1-uransa hänelle vieraalla Melbournen radalla.
- Minulla on kolme kierrosta aikaa opetella uusi rata. Ensimmäisellä katson mutkat, toisella määritän jarrutuspaikat ja kolmannella menen sitten jo kunnolla, Kovalainen suunnitteli uusien ratojen suhteen listaten samalla hänelle entuudestaan tutut radat Monacon, Istanbulin ja Silverstonen kauden parhaiksi paikoikseen.
(MTV3-AFP)