Tämähän on siis Heikiltä pilke silmäkulmassa annettu lausunto lomasuunnitelmista. Eli ns. vizi.Uudessa MSa:ssa Heikki uhoaa:
"Tiimissäni on selkeä nokkimisjärjestys ja asemani on erittäin vahva!"
Ja jatkaa: "En tiedä mitä tyttöystäväni haluaa, mutta tämä on minun lomani!"
Kyllä se näin meni oikeasti Unkarin lehdistökokouksessa....Uudessa MSa:ssa Heikki uhoaa:
"Tiimissäni on selkeä nokkimisjärjestys ja asemani on erittäin vahva!"
Ja jatkaa: "En tiedä mitä tyttöystäväni haluaa, mutta tämä on minun lomani!"
OK, hyvä nähdä mistä lausunto oli peräisin.Kyllä se näin meni oikeasti Unkarin lehdistökokouksessa....
(Alonso on lievästi sanottuna tossun alla)
Edellisessä F1-osakilpailussa Saksan GP:ssä Heikki Kovalainen joutui antamaan tietä tallikaverilleen Lewis Hamiltonille, mutta kotioloissa tyttöystävä Catherine Hyde ei häntä määräile.
Kovalainen vakuuttaa päättävänsä itse muun muassa sen, mitä tekee Unkarin GP:n jälkeen alkavan kesälomansa aikana.
- Minun perheessäni minä teen päätökset siitä, minne menen. En tiedä, mitä tyttöystäväni tekee, mutta tämä on minun lomani, Kovalainen kertoi lehdistötilaisuudessa.
- Odotapa pari vuotta, niin näet, Alonso sanoi väliin.
- Tämä on tallimääräys minun tiimissäni ja tällä kertaa olen vahvassa asemassa, Kovalainen kuittasi takaisin.
Alonso on Renault'lla ykköskuskin asemassa, mutta kotioloissa vaimo Raquel Del Rosario määrää.
- Minä teen, mitä vaimoni haluaa, Alonso myönsi.
(MTV3)
antaa maalaisten iloita, kun saavat kerran 30 vuodessa kuljettajan formuloihin.Heikkiä juhlitaan kuin maailmanmestaria, yhden tuurilla saadun voiton jälkeen?
No ei tietenkään, on hieno suoritus päästä GP-voittajaksi. Toivon kuitenkin, että Heikki pystyy nostamaan tasoaan ja pelko uudesta Barichellosta hälvenee...
Veikkaan että samalla lailla olisi juhlittu vaikkei Heikki olisi edellistä osakilpailua voittanutkaan. Melkoisen oudolta sekin olisi vaikuttanut, jos paikalla olisi ollut Suomussalmen kunnan päättäjät kommentoimassa: "Se oli kyllä tuurivoitto! Tack och adjö!". Tämän jälkeen Heikkiä olisi neuvottu ajamaan seuraava voitto huonosta tuurista huolimatta.Heikkiä juhlitaan kuin maailmanmestaria, yhden tuurilla saadun voiton jälkeen?
No ei tietenkään, on hieno suoritus päästä GP-voittajaksi. Toivon kuitenkin, että Heikki pystyy nostamaan tasoaan ja pelko uudesta Barichellosta hälvenee...
Niin, Kekehän oli pöndeltä tosiaan.antaa maalaisten iloita, kun saavat kerran 30 vuodessa kuljettajan formuloihin.
Eiks se ollut svedupelle. :alppu:Niin, Kekehän oli pöndeltä tosiaan.
Iisalmelta se minun tietääkseni on kotoisin. Syntyi vaan Tukholmassa kun vanhemmat olivat tuolloin töissä siellä.Eiks se ollut svedupelle. :alppu:
Keijo Erik "Keke" Rosberg (s. 6. joulukuuta 1948 Tukholma, Ruotsi) on Formula 1:n ensimmäinen suomalainen maailmanmestari. Hän vietti osan lapsuuttaan Oulussa, jossa hän sai ensimmäisen kerran ajaa karting-auton tyylistä laitetta, jonka oululainen autokauppias Heikki Vuolevi ja Rosbergin isä Lars yhdessä rakensivat. Muutettuaan Iisalmeen hänen karting-harrastuksensa laajeni. Rosberg kirjoitti ylioppilaaksi Iisalmen lyseosta.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1575502Heikki Kovalainen hävisi Valencian F1-kilpailun aika-ajossa kärjelle liki sekunnin ja oli viides. Kovalainen olisi halunnut viimeiseen yritykseensä superpehmeät renkaat, mutta McLarenilla suomalaisen autoon määrättiin kovemmat renkaat.
- Vaikea sanoa kuinka paljon nopeammin olisin pystynyt ajamaan. Harmittaa todella paljon, Kovalainen manasi.
se on selvää ja harmillista, heikki on kakkosmies ja sille ei voi mitään.
Roni puhui ilmeisesti testikuljettajistaQuote Ron Dennis:
"Tiimissämme on kaksi tasa-arvoista kuljettajaa."
Niin sehän on vissiin jonkin sortin uskovainen. Näin hän pystyi välttämään valheen kun järkeili De La Rosan siihen lauseeseen.Roni puhui ilmeisesti testikuljettajista