Heikki Kovalaisen tulevaisuus 2013 jälkeen - Koittiko nyt loppu?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mikäs se Heikin manageritilanne on? Onko edes olemassa?
Heikin manageritilanne on niin hyvä, että se on lähes pistemäinen musta-aukko valtavan gravitaatiovoiman kera, jossa kaareutuu niin avaruus, aika kuin valokin. Pelkkä ääni jää dobblerina taakse.

NiiiiiaaaaaaUUUUUUUUUUUUUU!
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Eniten tässä ihmetyttää että Eki oli täysin kartalla Heikin suhteen :confused:
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Eniten tässä ihmetyttää että Eki oli täysin kartalla Heikin suhteen :confused:
Heh, tämä oli minullakin melkein ensimmäinen ajatus kun uutisen luin ;) Ehkäpä tarinaan tulee vielä joku twisti, joka osoittaa Ekin olleen jälleen kerran erehtymätön.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Samalla logiikalla Ericsson oli tehnyt niin jäätävää jälkeä GP 2:ssa, että hänet oli saatava:cool:
Niin, erona vain se, että Ericsson tuo säkkikaupalla rahaa, Kovalainen ei. Mitä itse tekisit jos talli olisi taloudellisesti kuralla ja jollain keinolla pitäisi yrittää sinnitellä? Ottaisit miehen, jolla on loistava tulevaisuus takanaan ja jonka viimeisimmät näytöt hyvällä autolla olivat huonoja ja joka ei tuo latiakaan rahaa?
 

Montezemolo

Well-known member
Liittynyt
28.11.2013
Viestit
74
Niin, erona vain se, että Ericsson tuo säkkikaupalla rahaa, Kovalainen ei. Mitä itse tekisit jos talli olisi taloudellisesti kuralla ja jollain keinolla pitäisi yrittää sinnitellä? Ottaisit miehen, jolla on loistava tulevaisuus takanaan ja jonka viimeisimmät näytöt hyvällä autolla olivat huonoja ja joka ei tuo latiakaan rahaa?
Siinäpä se oleellinen.
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Heikin olisi jo vuosia sitten kannattanut suunnata muihin sarjoihin, joissa olisi mahdollisesti päässyt juhlimaan voittoja, eikä jääräpäisyyttään roikkua Caterhamin bensaletkuissa. Ties millaista menestystä Kovalainen olisi jo niittänyt Amerikassa, kestävyyssarjoissa tai vakioautoissa. Vai onko Heikki nirso lajien suhteen?
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Heikin olisi jo vuosia sitten kannattanut suunnata muihin sarjoihin, joissa olisi mahdollisesti päässyt juhlimaan voittoja, eikä jääräpäisyyttään roikkua Caterhamin bensaletkuissa. Ties millaista menestystä Kovalainen olisi jo niittänyt Amerikassa, kestävyyssarjoissa tai vakioautoissa. Vai onko Heikki nirso lajien suhteen?
Lentäessään Caterhamilta pihalle sanoi ettei mikään muu luokka kiinnosta, mutta kohta ois syytä alkaa kiinnostamaan
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nyt kun F1-haihattelut ovat taaksejäänyttä elämää, voi alkaa keskittyä muihin lajeihin.

Ralliin vaikkapa.
 

Wagner

Well-known member
Liittynyt
21.3.2007
Viestit
253
Se, että noinkin huono ei-maksukuski on pysynyt F1 -ympyröissä näin kauan, on minulle suuri mysteeri.
Ajajanlahjat ei niitä selitä, koska niitä ei ole, ei ole rahaa, mutta mitä ?
Itse luulen että Kovalainen on miellyttävä ja valloittava luonne. Supliikilla selviää tässä maailmassa uskomattoman pitkälle.
Katsokaa vaikka Sarasvuota.
 

Raitaponi

Well-known member
Liittynyt
3.11.2008
Viestit
821
Nyt kun F1-haihattelut ovat taaksejäänyttä elämää, voi alkaa keskittyä muihin lajeihin.

Ralliin vaikkapa.
Toivottavasti ei ralliin, vaan koppiautoihin. Vaikka LMP:tä, GT:tä tms.

 
Viimeksi muokattu:

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1290
Se, että noinkin huono ei-maksukuski on pysynyt F1 -ympyröissä näin kauan, on minulle suuri mysteeri.
Ajajanlahjat ei niitä selitä, koska niitä ei ole, ei ole rahaa, mutta mitä ?
Itse luulen että Kovalainen on miellyttävä ja valloittava luonne. Supliikilla selviää tässä maailmassa uskomattoman pitkälle.
Katsokaa vaikka Sarasvuota.
Ok, uskon, että Heikki on mukava ja yhteistyökykyinen persoona, mutta vertaus sarasvuohon on jo vittuilua. Heikki sentään ihan oikeasti on ajanut lujaa vaikkei nyt ruudukon nopein ehkä ole ollutkaan. Tuo mainitsemasi pelle ei ole saanut mitään muuta aikaiseksi kuin firmojen kusetusta. Aika tavalla eri asia.

Miksi ihmeessä Kovalainen ei mene DTM:ään, uskon, että pääsisi hyvään tiimiin.
 
Ylös