Helppo käänteinen urheilutiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkä niminen on Pyryn omasta mielestään onnistunein kappale hänen esikoisalbumiltaan "Kari Takon alasuojat"?

Minkä niminen on Pyryn omasta mielestään onnistunein kappale hänen esikoisalbumiltaan "Kari Takon alasuojat"?

On muuten hyvä levy. Psykedeelistä progeräppiä saameksi. Sinuhe Wallinheimo veti syntsat ja tuuban Kari Takon alasuojat päässä.

On muuten hyvä levy. Psykedeelistä progeräppiä saameksi. Sinuhe Wallinheimo veti syntsat ja tuuban Kari Takon alasuojat päässä.

Oliko se siis oikea vastaus!?!? Vai onko Otakar Janeckyn rannelaukaus vasta toisteks paras biisi? (Mun mielestä on, "Risto Jalon kanssa infrapunasaunassa" on mun suosikki.)

Oliko se siis oikea vastaus!?!? Vai onko Otakar Janeckyn rannelaukaus vasta toisteks paras biisi? (Mun mielestä on, "Risto Jalon kanssa infrapunasaunassa" on mun suosikki.)

Ei. Ei oikeaa vastausta yhäkään. Lisävihjeitä on tuloillaan! Ihan just eikä melkein.

Kolmanneksi paras korkeintaan. Jutina vartaassa on selkeästi paras tekele.

Kummalla on parempi lähtönopeus: Otakar Janeckin rannelaukauksella vai Pitkämäen "keihäällä"?

Kummalla on hitaampi lähtönopeus: Otakar Janeckin rannelaukauksella, vai Formulanomilla nuorisohousuissa?

Jussi on kaiken nähnyt ja kokenut, mutta mikä miehen listalta puuttuu?