Helppo käänteinen urheilutiva

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Minkä niminen on Pyryn omasta mielestään onnistunein kappale hänen esikoisalbumiltaan "Kari Takon alasuojat"?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Minkä niminen on Pyryn omasta mielestään onnistunein kappale hänen esikoisalbumiltaan "Kari Takon alasuojat"?
On muuten hyvä levy. Psykedeelistä progeräppiä saameksi. Sinuhe Wallinheimo veti syntsat ja tuuban Kari Takon alasuojat päässä.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
On muuten hyvä levy. Psykedeelistä progeräppiä saameksi. Sinuhe Wallinheimo veti syntsat ja tuuban Kari Takon alasuojat päässä.
Oliko se siis oikea vastaus!?!? Vai onko Otakar Janeckyn rannelaukaus vasta toisteks paras biisi? (Mun mielestä on, "Risto Jalon kanssa infrapunasaunassa" on mun suosikki.)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oliko se siis oikea vastaus!?!? Vai onko Otakar Janeckyn rannelaukaus vasta toisteks paras biisi? (Mun mielestä on, "Risto Jalon kanssa infrapunasaunassa" on mun suosikki.)
Ei. Ei oikeaa vastausta yhäkään. Lisävihjeitä on tuloillaan! Ihan just eikä melkein.

Kolmanneksi paras korkeintaan. Jutina vartaassa on selkeästi paras tekele.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kummalla on parempi lähtönopeus: Otakar Janeckin rannelaukauksella vai Pitkämäen "keihäällä"?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kummalla on hitaampi lähtönopeus: Otakar Janeckin rannelaukauksella, vai Formulanomilla nuorisohousuissa?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Jussi on kaiken nähnyt ja kokenut, mutta mikä miehen listalta puuttuu?
 
Ylös