Ei siel oo mitää sellasia kun ite omistan sen ja porukat muutti takas kotikonnuilleen parikkalaan.Saattaishan jostain Ukrainasta joku mukaan lähteäkin, kun Joni näyttäis vankilakartanon kuvaa. Mutta kyllä olis kaverilla nokka poskella talutettuaan neitokaisen vanhempien ohi peräkamariin: "tää on mun valtakunta, täs on mun dödökokoelma."
Siirsivät asunnon sun nimiin? No sittenhän sulla on asiat hyvin. Kämppä myyntiin ja kreisibailaamaan.Ei siel oo mitää sellasia kun ite omistan sen ja porukat muutti takas kotikonnuilleen parikkalaan.
Ja sä kuvittelet, että ne näyttää kaikki tommosilta. Ihan jok'ikinen?Kyllä vain. Minusta kyse ei ole rahasta vaan elämänkatsomuksesta ja kiinnostuksista. Toki voiha se rahakin olla mielessä mutjoo.. Kyllä ainaki huomaa et elämäntavat muuten kunnossa ainakin noin ulkoisesti. Muusta en tiedäkkään. ;D
Onks sun porukkaskin tietoisia tästä olosuhteiden muutoksesta? :doubtful:Ei siel oo mitää sellasia kun ite omistan sen ja porukat muutti takas kotikonnuilleen parikkalaan.
Hys, se on salaisuus.Onks sun porukkaskin tietoisia tästä olosuhteiden muutoksesta? :doubtful:
Mun ja Racerin salaisuus. Racerkaa oikeasti kerro ihan oikeaa totuutta.Hys, se on salaisuus.
Mä luulen 99 % prostituoiduista valinneen ammattin kiinnostuksesta työhön ja pitävän hommaa mielenkiintoisena ja mukavana.Niin ja voihan se toki elämänkatsomuksestakin olla kiinni, että esiintyy nettisivuilla pimppaloora levällään, ei siinä mitään.
Asunnon? Eikös se ollu iso omakotitaloSiirsivät asunnon sun nimiin? No sittenhän sulla on asiat hyvin. Kämppä myyntiin ja kreisibailaamaan.
Oli kuvista päätellen, mutta ehkä se on nyt morfautunut asunnoksi.Asunnon? Eikös se ollu iso omakotitalo
Eli menet vaihteeksi Riian lähiöön ravaamaan portaita rappukäytävässä ylös-alas.met art piste com. Sieltä tutkiskellen rohkeiden naikkosten kansalaisuuksia yleisesti ukraina tai latvia tai venäjä on ne maat mistä ne tulee... Ei oo suomessa tollasta rohkeutta ei ei ei ollenkaan. Ai että tuolla osataan ja tajutaan hyvän päälle. :3 Nyt vaa halppisnorskilentsikan kyytiin ja menoks!
Liian monta. Selvästi liian monta.Montako Jonitopikkia tässä Vapaan ykkössivulla nykyään oikeen on?
Mites verottaja tuon kokoiseen lahjaan/ennakkoperintöön suhtautui?Ei siel oo mitää sellasia kun ite omistan sen ja porukat muutti takas kotikonnuilleen parikkalaan.
Ei pidä Jonilta kysellä liian vaikeita-silloin jääpi juksauksesta ja jekutuksesta kines.Mites verottaja tuon kokoiseen lahjaan/ennakkoperintöön suhtautui?
No aluksi me oltiin ihan että "WAAAAT???", mutta sitten kohta että "Nojoo, OK".Mites verottaja tuon kokoiseen lahjaan/ennakkoperintöön suhtautui?
Mikä salaisuus ja kerro totuutta MISTÄ :eek!:Mun ja Racerin salaisuus. Racerkaa oikeasti kerro ihan oikeaa totuutta.
Katoppas. Siinähän on vaimon serkku ja toisen lapsemme kummisetä.