Henkinen kotimaasi?

jjv

Arschloch
Saattaishan jostain Ukrainasta joku mukaan lähteäkin, kun Joni näyttäis vankilakartanon kuvaa. Mutta kyllä olis kaverilla nokka poskella talutettuaan neitokaisen vanhempien ohi peräkamariin: "tää on mun valtakunta, täs on mun dödökokoelma."

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minäkin joskus tutustuin aasialaisiin postimyyntimorsiammiin, mutta luovuin projektista liian työläänä. Alkuun olisi pitänyt jotain kirjeitä rustata yms. Asiakkaan ehdoilla jos mentäisiin, kuten kuuluu, niin se olis vaan verkkokauppa mistä klikattais haluttu tuote ostoskoriin ja valittais toimitustapa, että maksaako lentolipun vai pannaanko merikonttiin.

Joni

Well-known member
Saattaishan jostain Ukrainasta joku mukaan lähteäkin, kun Joni näyttäis vankilakartanon kuvaa. Mutta kyllä olis kaverilla nokka poskella talutettuaan neitokaisen vanhempien ohi peräkamariin: "tää on mun valtakunta, täs on mun dödökokoelma."
Ei siel oo mitää sellasia kun ite omistan sen ja porukat muutti takas kotikonnuilleen parikkalaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä vain. Minusta kyse ei ole rahasta vaan elämänkatsomuksesta ja kiinnostuksista. Toki voiha se rahakin olla mielessä mutjoo.. Kyllä ainaki huomaa et elämäntavat muuten kunnossa ainakin noin ulkoisesti. Muusta en tiedäkkään. ;D
Ja sä kuvittelet, että ne näyttää kaikki tommosilta. Ihan jok'ikinen?

Niin ja voihan se toki elämänkatsomuksestakin olla kiinni, että esiintyy nettisivuilla pimppaloora levällään, ei siinä mitään.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Niin ja voihan se toki elämänkatsomuksestakin olla kiinni, että esiintyy nettisivuilla pimppaloora levällään, ei siinä mitään.
Mä luulen 99 % prostituoiduista valinneen ammattin kiinnostuksesta työhön ja pitävän hommaa mielenkiintoisena ja mukavana.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Asunnon? Eikös se ollu iso omakotitalo :D
Oli kuvista päätellen, mutta ehkä se on nyt morfautunut asunnoksi.

Taitaa tosiasia olla, että Joni elää aika täysillä jossain mikämikämaa-tyyppisessä mielikuvitusmaailmassa. Mahtaako edes itse voida sille mitään, joten turha tästäkään kai sitten sen enempää :dunno:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
met art piste com. Sieltä tutkiskellen rohkeiden naikkosten kansalaisuuksia yleisesti ukraina tai latvia tai venäjä on ne maat mistä ne tulee... Ei oo suomessa tollasta rohkeutta ei ei ei ollenkaan. Ai että tuolla osataan ja tajutaan hyvän päälle. :3 Nyt vaa halppisnorskilentsikan kyytiin ja menoks!
Eli menet vaihteeksi Riian lähiöön ravaamaan portaita rappukäytävässä ylös-alas.

Sue_me

Well-known member

Henkisiä
naapureitasi ovat Latvia, Slovenia

Kauimpana
sinusta ovat Malta, Alankomaat

No jotta. Selänne vaihtui Jagriin.