Hermosi

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Hermot on terästä, mutta ne menee heti. Joskus jopa nukkuessa.

Ei vaan, nykyään aika harvoin. Joskus aiemmin pistettiin irtaimistoa päreiksi älyttömistä syistä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ikä rauhoittanut kummasti. Avokonttori aiheuttaa kuitenkin edelleen näppyjä :mad:
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
On mulla hermot mutta kummasti nykyään en koskaan enää mistään hermostu, en muista edes milloin viimeks oisin huutanu ym, vissiin aikaa ainakin 5v viime kerrasta.

Elämän pitää olla tasaista ja laiffikasta, eikä joka asiasta hermostua.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Pääsääntöisesti olen stoalaisen rauhallinen. Väsyneenä ärtsy kuin Archie Bunker.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitkä on pinna tietyissä asioissa. Ja kun leimahtaa, niin onkin isompi palo. Sitten kaduttaa.

Mitään en ole rikkonut tai heitellyt raivarin takia. Paitsi suusanallisesti.:eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tekstien perusteella täällä olisi melko monta itkupotkuraivaria säännöllisesti saavaa. Ehkä se sitten rauhoittaa mieltä ja jätetään huutamatta näytön ulkopuolella.

Minä puen nyrkkiä taskussa katkerana, varmaan hamaan loppuun saakka.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mulla on tuttavia, jotka harrastaa autoillessa ns. piilokeskaria.

Eli kun joku törttöilee liikenteessä tai tulee TILANTEITA, niin otetaan katsekontakti ja näytetään keskisormea oven takana.

Hienoja tyyppejä!

Itse en harrasta piilokeskaria. Näytän keskisormea ihan TÄPÖLLÄ kintaat kädessä.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mie kyl suivaannun ehkä aika helposti. Mut hyvin äkkiä laannun myös.
Veri kuohuu ja kiihko on aina ollut kova.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olen viilipytty, lukuunottamatta jupeksimista. Silloin kun tehdään, silloin tehdään, ja kun mennään niin mennään.
Liikenteessä hermot menee erittäin helposti. Kaupunkiajossa sellaiset yks kerta kymmeneen sekuntiin, maantiellä harvemmin. Lepyn kyllä heti. Esim. liikennevaloista lähteminen on joillekin niin hemmetin vaativa homma, että siinä menee ikä ja terveys odotellessa. Toinen on, kun lähestytään risteystä, niin aletaan jarruttelemaan jotain kilometri ennen risteystä. Ja sitten vielä vedetään keskellä kaistaa vaikka ollaan kääntymässä oikealle. Ja se kilometri lirutellaan siinä peesissä sitten, eikä tilaa tule, ei vähääkään.
Onneks ei oo korttia, vaan keskityn liikenteen suusanalliseen ohjeistamiseen kartturin paikalta tahi takaloosterista.

Kävellessä harvemmin menee hermot, pikemminkin päinvastoin. Riksussa liikkuessa tietää, että autot ei taatusti anna tilaa jos sitä jää odottelemaan, vaan on painettava sekaan vaan. Mut se ei haittaa kun sen tietää.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Tuskin koskaan olen aikuisiällä hermostunut niin, että joku olisi sen huomannut. Pitkävihainen ja kostonhimoinen olen. Kohta 23 kuukautta olen etsinyt kostonpaikkaa yhdelle työkaverille ja se kyllä aavistaa sen. Kyllä se tilaisuus vielä tulee...:eek:
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
En suutu kovinkaan helposti. Toisaalta en monestikaan jätä mainitsematta, jos huomaan jotakin epäkohtia asioissa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Helposti menee hermot, mutta olen vastapainoksi pitkävihainen ja leppymätön.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuli tuosta puuronkeitosta mieleen.

Onko sinulla huonot hermot?

Itsellä menee heti. Mutta myöskin lepyn heti. Toi on aika lähellä.
On. Tai ainakin oli. Ikä on vissiin vähän rauhoittanut.

Tänään just juteltiin töissä aiheesta. Töikaveri oli lyönyt useamman etulampun paskaksi pappa-Tunturista, kun remonttia tehdessä avain oli lipsahtanut, ja sormiin sattunut.

Itse vetelin muutamankin kerran Soliferia nyrkeillä tankkiin, kun se ei toiminut kunnolla. Ja täysillä. Iho irtosi ja sattui rystysiin, mutta en tunnustanut.

Kerran löin vessan oveen nyrkillä reijän, kun otti päähän, ja ihmistä en saattanut lyödä.

On niitä muitakin juttuja. Vanhoilta ajoita.

Kainulainen on kyllä hyvä Hermanni.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itse aina mopoa kohtaan käytin UHKAILUA!!:ahem:

Sanoin sille, että jos et nyt toimi, niin sitten kun toimii niin ajan 10 km ykkösellä täydellä kaasulla.:eek:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24222
Sijainti
lappeen Ranta
Itse aina mopoa kohtaan käytin UHKAILUA!!:ahem:

Sanoin sille, että jos et nyt toimi, niin sitten kun toimii niin ajan 10 km ykkösellä täydellä kaasulla.:eek:
Hiukan vastaava menetelmä kuin mulla. Olen "varoittavana esimerkkinä" pistänyt pirstaleiksi muutaman korpun (niitä 3,5" levykkeitä siis) ja ainakin yhden minidiscin. Jotenkin vaikutti siltä, että hajotetun levykkeen kollegat toimivat ainakin jonkin aikaa moitteettomasti.
 
Ylös