Sama kävi itselläkin mielessä.Teemu-84 sanoi:Ei saakeli, 0,2 pistettä Mutta hopea on hieno mitali sekin. Silti vaan ketuttaa näin pienet erot. Ei tätä voi tapahtua kuin suomalaiselle.
JepJere1983 sanoi:Hyvä Harri! :thumbup:
Hoopi helvettiin sieltä selostuskopista, paskempaa mäkihyppyselostajaa ei vaan ole.
:O :O Musta kyllä se Jani Uotila on ylivoimasesti ärsyttävin. Musta ei ollu kyllä mitään vikaa tossa selostuksessa tänään ja loistavaa hehkuttamista!Jere1983 sanoi:Hoopi helvettiin sieltä selostuskopista, paskempaa mäkihyppyselostajaa ei vaan ole.
Niinpä. Lisäksi otti päähän se, että Hoopi hehkutti kärkimiesten 11x metrisiä hyppyjä joihin taas hyppääjät itse eivät olleet lainkaan tyytyväisiä, mm. Hautamäki ekalla kiekalla. Sitten tulee tokalla kiekalla Japanin poika numerolla kaksi, hyppää päälle 120 metriä ja kyseessä on Hoopin mielestä epäonnistunut hyppy. :jaska:Sue_me sanoi:Suomelle kultaa! tuli heti Ammannin alastulon jälkeen. Itse olin sitä mieltä, että odotetaan nyt ne pisteet vaan eka ja juhlitaan sitten.
Totta, Uotila on kyllä karmein selostaja mitä olen missään urheilulajissa kuullut. Hoopi huomattavasti parempi.Joni sanoi::O :O Musta kyllä se Jani Uotila on ylivoimasesti ärsyttävin. Musta ei ollu kyllä mitään vikaa tossa selostuksessa tänään ja loistavaa hehkuttamista!
Luonnetta löytyy!Olli katseli päivällä punaista korttia
24.2.2007 14:20
Päävalmentaja Tommi Nikunen poisti kiukuttelevan Harri Ollin lentopallokentältä ennen mäkikilpailua.
Olli on tulisieluinen mäkihyppääjä. Omien sanojensa mukaan hän voi suutuspäissään päästää suustaan mitä sattuu.
Suomen mäkimaajoukkue latautui illan suurmäen kilpailuun pelaamalla päivällä Japanin aikaa lentopalloa. Mäkimiesten sääntöihin kuuluu, että ennen kilpailua lentiksessä ei hyväksytä iskulyöntejä alle kolmesta metristä.
- Se on varotoimenpide, jolla suojellaan nilkkoja, Nikunen sanoi.
Olli sai pelin tuoksinassa unelmapassin Janne Ahoselta, mutta lähelle verkkoa. Olli ei empinyt, vaan täräytti pallon vastapuolen kenttään. Pistettä ei mäkimiessääntöjen puitteissa hyväksytty, ja vastapuoli otti pallon.
Olli ei sulattanut pisteen menetystä, vaan rupesi rettelöimään ja paiskimaan palloa kattoon.
- Se oli vaan pakko poistaa sitten kentältä. Ehkä se kuvaa sitä latausta, mikä Harrilla oli ennen kisaa, Nikunen sanoi.
Oli varmaankin kuunnellut "väkivaltamusiikkia" :thumbup:Olga sanoi:Luonnetta löytyy!
No vittu, mä sain kanssa kortteja vähän väliä, kun pinna paloi kentällä.Olga sanoi:Luonnetta löytyy!
Tää vaan tarvis hiihtää edelleen sillä perinteisellä mallilla, eli ensin 7,5km perinteisellä väliaikalähdöllä ja sitten vasta se takaa-ajo vapaalla. Suomalaisilta meni ihan hyvin, harmi vaan kun tuo Kuitusen selkä temppuilee.Mr Natural sanoi:No niin, aamulla tulee sitten lempilajini: naisten takaa-ajo perinteisellä ja vapaalla tyylillä.