Hiljattain hiljaisemmille maille siirtyneet

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Noi Fast & Furious - leffat ei ensimmäistä osaa lukuunottamatta ole oikein napanneet, mutta jotenkin Walkerista jäi ihan symppis kuva, eikä näyttelijänäkään huonoimmasta päästä ollut.
Surkea tapaus, liian nuorena ja täysin turhan ja typerän syyn takia. Näyttää vielä olleen -98 syntyneen tytön isä.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Ei pysty käsittään. Ensimmäinen menehtynyt oman aikani supertähti. Kasvoin Fast & Furious -leffojen parissa, ei ole kuin hetki siitä kun katsottiin osat 1-6 putkeen ja niin innolla odotettiin seitsemättä...

Lepää rauhassa Paul, sinua tullaan kaipaamaan. Jumala sieluasi siunatkoon.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Pitäskö sitä nyt sitte kattoa ensimmäinen Fast & Furious.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hesarissa oli myös. Nimi on tuttu yhtenä Lulu-biisin tekijänä. En olisi ikinä uskonut, että Lulun säveltäjällä on noin "laaja" tausta musiikin ulkopuolelta.
Turusshan Jukka tunnettiin lähinnä "unitohtorina", ei niinkään muusikkona/säveltäjänä. Olen itsekin osallistunut hommiinsa, sekä musiikin puolella että unitutkimuksessa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Alan olemaan varma että ei ole mitään populaarikulttuurin hahmoa tai ilmiötä joka on saanut alkunsa 1930-luvun jälkeen ja ITG olisi siitä kuullut.
Olet osin väärässä ja osin oikeassakin.

Olen mää kulkenut ja herättänyt pahennusta kavereissani ja kanssaihmisissäni jo ennen sun syntymääsi pukeutumalla yhden epäsovinnaisen yhtyeen ja varsinkin ko. yhtyeen solistia fanittaviin paitoihin ja puseroihin, joita aluksi piti tilata UK:sta

Lisäksi sain äitini taivuteltua valmistamaan mulle tyylini mukaisia vaatteita hänen ompeluinnostuksessaan. Käytin nuita vaatteita aikoinaan sen aikasen ajatusmaailmani mukaan ja takia. Ja edelleen hämmesin kanssaihmisiäni pukeutumisellani. Silloin.

Ymmärrän myös kritiikkisi, ja myönnän etten juuri ole tutustunut ihan nykypäivän nuorten kulttuuriin. (Riittävästi). Eikä ole oikiastaan tarvettakaan ollut. Juniorini sen ovat hoitaneet.

Höhhöh.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
... yhden epäsovinnaisen yhtyeen ja varsinkin ko. yhtyeen solistia fanittaviin paitoihin ja puseroihin, joita aluksi piti tilata UK:sta

Lisäksi sain äitini taivuteltua valmistamaan mulle tyylini mukaisia vaatteita hänen ompeluinnostuksessaan. Käytin nuita vaatteita aikoinaan sen aikasen ajatusmaailmani mukaan ja takia. Ja edelleen hämmesin kanssaihmisiäni pukeutumisellani. Silloin.
.
Varmaan tästä oli kyse http://www.youtube.com/watch?v=pmcHIK7kqVc

Vaiko just vastakkaisesta suunnasta. Muistaakseni näin....:wink::D
 
Ylös