Hiljattain hiljaisemmille maille siirtyneet

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Ko. leffat ovat mulle tuttuja, tai siis se ensimmäinen jonka näin ja totesin paskaksi. Paul Walkerin nimi ei kuitenkaan ollut mulle tuttu ollenkaan. Jos on yhden paskan leffan sankari, niin harvemmin näyttelijän nimi jää mieleen. Vin Diesel on toki tuttu nimi, mutta hän nyt on ollut muissakin leffoissa.

Siis Fast And Furious leffojen myötä naama oli tuttu, nimi ei.
Ihan sama kun musiikin kanssa. Joku biisi voi olla hyvinkin tuttu melodialtaan, mutta vitustako tiedän biisin nimeä tai ainakaan esittäjää, jos vain radiosta kuuntelee.
Aika pitkälti sama. Nimi ei sanonut mitään, naamakaan ei, ehkä pari FF:ta ( oliko tuo Walker 5:ssa?) Canalilta katsonut ohimennen, Vin Dieselin tunnistin niistä, niinpä silloin saa laittaa "aivot narikaan".
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Aika pitkälti sama. Nimi ei sanonut mitään, naamakaan ei, ehkä pari FF:ta ( oliko tuo Walker 5:ssa?) Canalilta katsonut ohimennen, Vin Dieselin tunnistin niistä, niinpä silloin saa laittaa "aivot narikaan".
Walker puuttui vain kolmososasta (Tokyo Drift, jossa Vin Diesel teki lyhyen roolin ihan lopussa) mutta oli muissa mukana.
Vin Diesel puuttui kakkosesta ja kolmosessa tosiaan vain lyhyt rooli, muissa sitten Vin Dieselkin ollut mukana.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ko. leffat ovat mulle tuttuja, tai siis se ensimmäinen jonka näin ja totesin paskaksi. Paul Walkerin nimi ei kuitenkaan ollut mulle tuttu ollenkaan. Jos on yhden paskan leffan sankari, niin harvemmin näyttelijän nimi jää mieleen. Vin Diesel on toki tuttu nimi, mutta hän nyt on ollut muissakin leffoissa.

Siis Fast And Furious leffojen myötä naama oli tuttu, nimi ei.
Ihan sama kun musiikin kanssa. Joku biisi voi olla hyvinkin tuttu melodialtaan, mutta vitustako tiedän biisin nimeä tai ainakaan esittäjää, jos vain radiosta kuuntelee.
Sama juu, en minäkään Walkerin nimeä ulkoa olis muistanu, naaman kyllä. Kysehän tässä yhteydessä nyt oli kuitenkin vain siitä, kuuluuko noi leffat sarjaan "tavallinen tallaaja ei ole niistä koskaan kuullutkaan". Mielestäni eivät kuulu.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
80% suomalaisista ei ole koskaan kuullutkaan mistään Hurjapäät elokuvasta. Sen sijaan Riemukuplan tietää kaikk'. Pitäisköhän järjestää tänään asemalla oikeen kalluppi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
80% suomalaisista ei ole koskaan kuullutkaan mistään Hurjapäät elokuvasta.
Kyllä mä kaikenlaista uskon, mutta en tätä, tosin en osaa täältäkäsin sanoa kumpi Suomessa on tunnetumpi nimitys noille: toi Hurjapäät vaiko ehkä sittenkin The Fast and The Furious.

Mutta toisaalta onko tällä nyt edes sitten niin väliä :frank:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mää ihmettelen tämän Paul Walkerin kuolemansa jälkeen saamaa, poikkeuksellisen suurta palstatilaa mm. suomalaisissa iltapäivälehdissä. Oliko hän näyttelijänä jotenkin erityisen hyvä, vai mistä tämä mediahuomio?
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mää ihmettelen tämän Paul Walkerin kuolemansa jälkeen saamaa, poikkeuksellisen suurta palstatilaa mm. suomalaisissa iltapäivälehdissä. Oliko hän näyttelijänä jotenkin erityisen hyvä, vai mistä tämä mediahuomio?
Elävillä julkkiksilla elävät paskalehdet elävät vielä paremmin kuolleilla julkkiksilla.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Sitä mää vaan kysyn, että onko Vin Diesel sukua Albert Oilille?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tuon Walkerin emäntä on tiemmä 23-vuotias ja hän aikoo nyt ryhtyä äidiksi Walkerin 16-vuotiaalle tyttärelle. Että on siinä.
 
Ylös