Muun muassa. Tuli siinä myös Townshendiä, Hendrixiä ja Van Haleniakin.Eikös Marty McFly matkinut/soittanut Chuckia Paluu Tulevaisuuteen-elokuvassa?
Pitäis varmaan taas katsoa trilogia läpi, kuten vuosittain teen.Muun muassa. Tuli siinä myös Townshendiä, Hendrixiä ja Van Haleniakin.
Levollista matkaa uranuurtajalle.
Muistan, että mulla olisi tätini kautta häneen ollut jokin yhteys mutten muista mikä.Ilkka Sinisalo, 58 vuotta.:frown:
Sulla on ollut Rota-Flyer ja Ilkka pelannut Flyersissa? Tais olla muuten Stanley Cup-finaalissakin, jos oikein muistan??Muistan, että mulla olisi tätini kautta häneen ollut jokin yhteys mutten muista mikä.
Entinen Kerhon mies. Mullat.
Varmastikin oli, Flyers pelasi finaalissa vuosina '85 ja '87.Tais olla muuten Stanley Cup-finaalissakin, jos oikein muistan??
Legenda sana kärsii inflaation, jos sitä nyt jokaisen kuolleen kiekkoilijan kohdalla käytetään. Ihan ok pelimies, mutta legenda ampuu hieman yli.Jarmo Uronen. 53 vuotta.
Kyllä käy IFK-legendoissa nyt kylmä tuuli.
Jaahas, jos voittaa Suomen mestaruuden melkein ihan missä lajissa vaan, on aika legenda. Kun sen tekee maan suurimmassa lajissa maalivahtina, on taatusti legenda.Legenda sana kärsii inflaation, jos sitä nyt jokaisen kuolleen kiekkoilijan kohdalla käytetään. Ihan ok pelimies, mutta legenda ampuu hieman yli.
On mulla 15-vuotiaiden saappaanheiton mestaruus.Jaahas, jos voittaa Suomen mestaruuden melkein ihan missä lajissa vaan, on aika legenda. Kun sen tekee maan suurimmassa lajissa maalivahtina, on taatusti legenda.
Ainahan sitä voi itse kokeilla tai muuten verrata saavutuksiaan. Ainakaan mun mun muutamat maratonit tai Ironman kalpenee tuon rinnalla, vaikka ovatkin monelle mission impossibleja.
Nythän sä voit sitten omakohtaisesti peilata sitä miesten yleisen sarjan SM-kultaan maan suurimmassa lajissa. Kumpi ylittää uutiskynnyksen esim. Yleisradiossa?On mulla 15-vuotiaiden saappaanheiton mestaruus.![]()
Ok.Nythän sä voit sitten omakohtaisesti peilata sitä miesten yleisen sarjan SM-kultaan maan suurimmassa lajissa. Kumpi ylittää uutiskynnyksen esim. Yleisradiossa?