Hiljattain hiljaisemmille maille siirtyneet

Sue_me

Well-known member
Kevyet mullat.

Rokkariksi sangen pitkäikäiseksi eli.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Muistan, että mulla olisi tätini kautta häneen ollut jokin yhteys mutten muista mikä.
Entinen Kerhon mies. Mullat.
Sulla on ollut Rota-Flyer ja Ilkka pelannut Flyersissa? Tais olla muuten Stanley Cup-finaalissakin, jos oikein muistan??

Edith... kahdesti Lordi Stanleyn pokaalista pelannut finaalissa. Yhteensä 225 maalia NHL:ssä. Parhaimmalla kaudella 39 häkkiä. Teki NHL:n avausmaalinsa toisessa ottelussa rangaistuslaukauksesta.

Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tais olla muuten Stanley Cup-finaalissakin, jos oikein muistan??
Varmastikin oli, Flyers pelasi finaalissa vuosina '85 ja '87.

Enpä tiennyt Sinisalon sairastelusta, joten yllätyksenä tuli. Joka tapauksessa hän oli yksi suomalaisista NHL-pioneereista ja mainio pelaaja tehden parhaalla kaudellaan melkein 40 maalia. Rauhaisaa lepoa.

Jaa, ehtikin tuota statistiikkaa jo tulla. Olkoon tuossa silti.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Legenda sana kärsii inflaation, jos sitä nyt jokaisen kuolleen kiekkoilijan kohdalla käytetään. Ihan ok pelimies, mutta legenda ampuu hieman yli.
Jaahas, jos voittaa Suomen mestaruuden melkein ihan missä lajissa vaan, on aika legenda. Kun sen tekee maan suurimmassa lajissa maalivahtina, on taatusti legenda.

Ainahan sitä voi itse kokeilla tai muuten verrata saavutuksiaan. Ainakaan mun mun muutamat maratonit tai Ironman kalpenee tuon rinnalla, vaikka ovatkin monelle mission impossibleja.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Jaahas, jos voittaa Suomen mestaruuden melkein ihan missä lajissa vaan, on aika legenda. Kun sen tekee maan suurimmassa lajissa maalivahtina, on taatusti legenda.

Ainahan sitä voi itse kokeilla tai muuten verrata saavutuksiaan. Ainakaan mun mun muutamat maratonit tai Ironman kalpenee tuon rinnalla, vaikka ovatkin monelle mission impossibleja.
On mulla 15-vuotiaiden saappaanheiton mestaruus. :eek: