Hiljattain hiljaisemmille maille siirtyneet

72

Well-known member
RIP

Bill Paxton, the versatile actor who appeared in films including “Aliens” and “Titanic” and played a bigamist on HBO’s “Big Love,” has died from complications following a surgical procedure. He was 61.

72

Well-known member
Bill Paxtonin menetyksen lisäksi myös Game of Thronesissa Mag the Mightyä näytellyt Neil Fingleton on kuollut vain 36-vuotiaana lauantaina sydämen petettyä.

Nappula

Well-known member
Sijainti
Helsinki
John Surtees on kuollut. Viimeisin, ja myös ainoa, sekä F1, että ratamoottoripyöräilyn maailmanmestari.
Oli aika aktiivinen moottoriurheilumaailmassa viime vuosinakin. Tuossa linkki videoon, missä ajavat Räikkösen kanssa Goodwoodissa.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Pääsevät somessa etsimään sitten uusia uhreja.
Se on jännä et nyt kun risumies vaihtoi hiippakuntaa niin jaksetaan kyllä kuvaajaa syyllistää... vaan mites viime heinäkuussa.

Ei sillä ettenkö itse ois naureskellut tolle jutulle mutta jotenkin tekopyhää tää touhu nykyäänkin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Itse en ole perehtynyt sen enempää kuvaajaan kuin kuvattavaankaan. On vain niin vastenmielistä, että kaikesta kehitetään 'somekohuja'.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
On vain niin vastenmielistä, että kaikesta kehitetään 'somekohuja'.
En nyt tiiä onko vastenmielinen oikea sana, mutta muuten oon kyllä samaa mieltä.

Iltapäivälehtien lööppien perusteella viimeisen 2v aikana uutiset on menneet enempi siihen pisteeseen et joku jantteri jostain Enontekiöltä twiittaa kinthaalla jonkun hauskan kissavideon -> se saa tyyliin 150 uudelleentwiittausta ja 205 tykkäystä... ja siitä tehdään sitten uutinen.