Himos-möötte ennen joulua 2015

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tästä on ollut niin monena vuonna puhetta mutta on jäänyt toteutumatta, että nyt olisi ihan mööttetoikin paikka. Rainier ja Sue ovat kai ainakin mukana? Laittakaa päivämääräehdotuksia vaikka, niin teen jossain vaiheessa pollin niistä.

Miksei sitä voisi ottaa vaikka mökinkin Säyrylästä jotta voisi ottaa illalla märkää. Se kai vaatii sitten jo enemmän osallistujia.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla saattaisi olla mökki Himoksella, mutta en ole varma onko siellä enää vapaita viikonloppuja tälle vuodelle.

Tosin siinä tapauksessa joutuisi karsimaan tietyn sorttisia halukkaita, joten
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mulla saattaisi olla mökki Himoksella, mutta en ole varma onko siellä enää vapaita viikonloppuja tälle vuodelle.

Tosin siinä tapauksessa joutuisi karsimaan tietyn sorttisia halukkaita, joten
Okei, kouluvihjailu ymmärretty, jään pois.
 

Örfil

Guest
No hitto! Mä pääsisin päiväreissulle, ilman muuta. Tämä sama idea pyöri itsellänikin mielessä pari viikkoa sitten, suksimöötte.
Omalta osaltani käy mikä tahansa viikonloppu tai arkisinkin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jyrkkä ehkä, jos naurettava hiihto-/lasketteluosuus on ohitettavissa ja illalla on kosteat jatkot.
 

Örfil

Guest
Mä oon mukana jos suksin saa edetä omin lihasvoimin eikä painovoiman/hiihtohissin avustuksella.
Tuppaatko hiihtämään myös alamäissä?

Onko Alppu ja Fagis koskaan kokeillut alppihiihdon ihanuutta?
Ette kai ole miehiä, joiden mielestä se on helppoa kuin heinänteko eikä hiki tule lain?

Voin kertoa erään tarinan Kalpalinnasta vuodelta -92. Eräs "konevoimalla ylös ja painovoimalla alas" -mies koki elämänsä yllätyksen, vaikka piti olla niin salskea urheilija. Joutui perumaan kaikki höpöpuheensa lajin helppoudesta. Vinkki: se en ollut minä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ei mulla ole pienintäkään epäilystä, ettäkö se helppoa ja / tai vaivatonta olisi.

Ei tarkoita, ettäkö sitä vapaaehtoisesti tekisin.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Onko Alppu ja Fagis koskaan kokeillut alppihiihdon ihanuutta?
Mä olen. Häpeäkseni on myönnettävä, että vaikka Kalpalinnan välittömässä läheisyydessä kukkeimman laps- ja nuoruuteni vietin, en siellä koskaan sukset jalassa huhtonut, olin jo tuolloin murtsikkamiehiä kun muut meni mäkeen.
Niinpä ensimmäinen laskettelukokemukseni on vasta myöhäiseltä iältä ja eihän sitä silloin enää opi. Kivaa se toki on ja todella raskasta ja aika vaikeaakin mutta ei vaan jotenkin mun juttu.
 
Ylös