Albert Oil
Hippi ja juntti
Taisin saada tuon lukemisesta.
Itsepetoksen määrä muuttui radikaalisti.Koska laskettelureissu meni baareissa päätit, että jatkossa teet laskettelukeskuksiin reissuja ainoastaan ryyppäystarkoituksella? Mikä ton päätöksen myötä muuttui, paitsi vähemmän tavaraa mukana ilman niitä lasketteluvälineitä?
Alppuhan hinkkaa pitovoidetta koko lankun pituudelta. Luisto on homoja varten.Tuppaatko hiihtämään myös alamäissä?
Nyt jäin miettimään kuka tuo viimeisen postauksen kaverini oli. Vaihtoehtojahan olisi kosolti, joille noin voisi tapahtua.Pyryfoi bussissa -toikin tapahtumien jälkeen myin lumilautani ja päätin, että ei saatana enää koskaan.
No ei sitte!NO SITTE!
Ex pankinjohtajan ja nykyisen herrasmiehen mökissä ei viitti päästää homolonkero-oksentelijoita ja Alvar Aalto tuolien polttajia valloilleen.
Tuskinpa sinne näillä säännöillä montaa tulisikaan, että
Itse en yleensä ainakaan oletusarvoisesti lähde kaatuilemaan rinteeseen.Omalta osalta ensi talven mäkikeikka arvellutta siltä osin, että kun huomasin Riksun kkwcs kisassa lantion tulevan melkoisen kipeäksi, että käykö sama juttu mäkihommissa ja etenkin kaatuilut vähän hirvittää.
Mutta se selviää ainoastaan kokeilemalla.
Mää voisin olla katolla Häkä-asennossa. :idea:Suen johdatuksella Jämpsän yöelämään tilataksilla?
Vaiti.Himos on englantia ja se lausutaan haimous.
Laskettelusta voisi helposti tehdä vieläkin vaativampaa välttämällä hiihtohissin käyttämistä ja nousemalla rinne ylös tamppaamalla.Laskettelu käy toki lihaksien osalta pääosin jaloille ja lantion lihaksille. Joku käden ojentaja saattaa jäädä vähemmälle, mutta vaikkapa viikon aktiivinen reissu jossain vähän isommassa keskuksessa mäkihommiin keskittyen vaatii hyvän kunnon, jos siitä aikoo nauttia ja selvitä 100% Joskus nuorna miehenä kun oli "Ykkösreissu" tiedossa, siihen treenattiin salillakin sitten kinttujen osalta vähän enemmän kestävyyttä painottaen.
Joskus on ollut silti reissussa "välipäivä" kun on ollut jalat niin paskana että ei ole ollut asiaa kuin perusrinteisiin ja pakko ollut levätä ja ottaa iisimmin. Yleensä suhailu tapahtui niin paljon rinnealueen ulkopuolella kuin mahdollista.
Jos homma ei olisi niin tyyristä (hissiliput, matkat rinteisiin) verrattuna kotipoluilla jolkotteluun, niin voisi hyvin korvata osan talvilenkkeilystä sillä.
Hommanhan voi tietysti lyödä lekkeriksi ja istua baarissa värmeet päällä, mutta sitä ei pidä itse lajiin ja sen vaativuuteen sotkea laisinkaan.
Omalta osalta ensi talven mäkikeikka arvellutta siltä osin, että kun huomasin Riksun kkwcs kisassa lantion tulevan melkoisen kipeäksi, että käykö sama juttu mäkihommissa ja etenkin kaatuilut vähän hirvittää.
Mutta se selviää ainoastaan kokeilemalla.
Laskettelusta voisi helposti tehdä vieläkin vaativampaa välttämällä hiihtohissin käyttämistä ja nousemalla rinne ylös tamppaamalla.
Zakopaneassa näin yhden sällin toimivan osapuilleen näin.Laskettelusta voisi helposti tehdä vieläkin vaativampaa välttämällä hiihtohissin käyttämistä ja nousemalla rinne ylös tamppaamalla.
Minähän olen kaatunut jo hissistä. Alkuvuonna 1995 oltiin 6-luokkamme kanssa Meri-Teijossa enkä ihan alkuun tajunnut että niillä "poikkipuilla" pitää istua. Jotenkin olin vaikeasti alaselkä sitä vasten, ja jäin kyydistä ylämäen puolivälissä. Siitä sitten liu´utellen kohti lasketteluväylää, ja kaaduin pehmeään koskemattomaan hankeen. Peukalon nivelsiteet venähti. Sen jälkeen en olekaan talvilasketellut.Itse en yleensä ainakaan oletusarvoisesti lähde kaatuilemaan rinteeseen.
Rinneautoilu talvilajina voisikin olla kiinnostavaa kokeilla.Minähän olen kaatunut jo hissistä. Alkuvuonna 1995 oltiin 6-luokkamme kanssa Meri-Teijossa enkä ihan alkuun tajunnut että niillä "poikkipuilla" pitää istua. Jotenkin olin vaikeasti alaselkä sitä vasten, ja jäin kyydistä ylämäen puolivälissä. Siitä sitten liu´utellen kohti lasketteluväylää, ja kaaduin pehmeään koskemattomaan hankeen. Peukalon nivelsiteet venähti. Sen jälkeen en olekaan talvilasketellut.