Hiustenhoitoa

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Miten hiuksiasi hoidat?

Mitä tuotteita käytät? Paljonko rahaa olet valmis käyttämään hiuksiasi varten?
 
Viimeksi muokattu:

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Pesen joka toinen tai kolmas päivä ja laitan hoitoainetta. Ihan markettituotteita, mieluiten silikonittomia. Nyt on tosin tullu pestyä niitä jokapäiväkin, kun on ollu hiki. Tästä on ollu kai useampiakin topikkeja, ainakin Joni (yllätys :D) kyseli asiaa jokuaika sitten.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Itse käytän Bed Head Tigi Dumb Blonde sarjan shampoota ja hoitoa.
Wellan SP:n hiusnaamiota pari kertaa viikossa ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta nimeltä Schwarzkopf BC Bonacure.
Osis+ hiuslakkaa ja kiiltosuihketta kampauksiin.
Hiukseni tuntuvat todella hyviltä näiden tuotteiden jäljiltä! Suosittelen! :thumbup:
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Pesen joka toinen tai kolmas päivä ja laitan hoitoainetta. Ihan markettituotteita, mieluiten silikonittomia. Nyt on tosin tullu pestyä niitä jokapäiväkin, kun on ollu hiki. Tästä on ollu kai useampiakin topikkeja, ainakin Joni (yllätys :D) kyseli asiaa jokuaika sitten.
Minkä merkkisiä tuotteita käytät?
 
Viimeksi muokattu:

FIAT

Womanpower
Liittynyt
27.6.2010
Viestit
355
Sijainti
in Finland
Pesen kaksi kertaa viikossa ja hoitoaine ...merkit vaihtuu,ei ole mitään vakiomerkkiä
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Itse en muista oikein tuotteiden merkkejä mitä käytän, mutta hiukset pesen joka viikko noin 4 kertaa, hiuksia kun värjäilen niin käytän jotain hoitoaineita joita kyseinen parturi on suositellut minulle.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
shampoota ja hoitoainetta marketista, sillon harvoin kun hiuksiani kärvennän suoristusraudalla ni laitan jotain lämpösuojaavaa markettisheebaa. hiukset pesen joka toinen päivä.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Ammattipiireissä kutsumme näitä peruukeiksi?
:D Hiusnaamiot yleensä sisältävät aktiivisen ravitsevan ainesosan, joka korjaa hiuskuitua ja siloittaa hiussuomuja. Näitäkin on myös erilaisia.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26850
:D Hiusnaamiot yleensä sisältävät aktiivisen ravitsevan ainesosan, joka korjaa hiuskuitua ja siloittaa hiussuomuja. Näitäkin on myös erilaisia.
Selvä. No...mä pesen hiukset joka ilta ja käytän shampoota, jonka nimeä en nyt muista, kun en kotona ole
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pesen päivittäin. Mieluiten käytän erittäin hieno suomalainen sitä sun tätä -shampoita. Terva -sellaista mieluiten, mutta muutkin saman sarjan jutut on ihan pop. Se sinipulloinen on sellaista, jonka tuoksu on aika liki synonyymi puhtaille hiuksille.

Siinä se melkein olikin, mitä hiuksiin sitten rahaa menee. Värjäys pari kertaa vuodessa ja parturi muutaman kerran vuodessa siihen päälle vielä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Hoidan hiuksiani partahöylällä.

Itse käytän Bed Head Tigi Dumb Blonde sarjan shampoota ja hoitoa.
Ja minä kun kuvittelin, että Gillette Fusion Power Stealth olisi hölmöintä, mitä brändääjä voi keksiä.
 
Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Shampoolla värjätyille hiuksille muutaman kerran viikossa. Todennut että hoitoainetta ei hiukseni tarvitse, kun se oikeastaan vaan latistaa ne. Tuuheus on kaiken a ja o.



Hyvä tuote. Ei sisällä silokonia tietääkseni kuten esim joku pantene. :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Shampoolla värjätyille hiuksille muutaman kerran viikossa. Todennut että hoitoainetta ei hiukseni tarvitse, kun se oikeastaan vaan latistaa ne. Tuuheus on kaiken a ja o.



Hyvä tuote. Ei sisällä silokonia tietääkseni kuten esim joku pantene. :ahem:
Hiukset tarvitsevat kosteutusta samoin kuin iho. Kannattaisi todellakin käyttää, hiukset alkavat muuten kuivua ja katkeilla ja se ei ole ollenkaan kaunista. Tuuheutta hiuksiisi saat muotoilutuotteista :thumbup:
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Sanotaan muuten että hiuksissa näkyy mitä suuhusi laitat. Ihmiset joilla hiukset rasvoittuvat nopeasti kannattaisi miettiä ruokavaliotaan.
 
Ylös