Meleren~ sanoi:
En tiedä muuta kuin sen että niitä lähti väh. pari. Ei tietoa tämänhetkisestä olinpaikasta.
Voisiko joku muu valaista?
Suurimmat menetykset Renaultilla koettiin lähinnä kauden 2003 aikana, jolloin tallista lähti ainakin Jean-Jacques His (moottoripuolen johtaja, lopetus F1:ssä), Mike Gascoyne (tekninenjohtaja, Toyota) ja John Illey (aerodynamiikka osaston johtaja, Ferrari). Viime kauden lopulla merkittävin lähtijä oli Mark Smith (toinen pääsunnittelijoista, Jordan/Red Bull), mutta Smith ei kuitenkaan suunnitellut R25-autoa vaan oli tekemisissä viime vuoden auton kanssa. Tämän kauden aikana ei oikeastaan muita lähtijöitä ole ollut kuin Bernard Dudot moottoripuolelta, joka siirtyi parin viikon eläkkeen jälkeen GP2-sarjan tehtäviin.
Merkittävimmät miehet R25-auton ja RS25-moottorin takana eivät kuitenkaan ole lähteneet minnekään. Bob Bell, Tim Densham, Dino Toso, Rob White ja Denis Chevrier ovat kaikki olleet jo pitkään Renaultin leivissä.
Harmi vaan nuo Kimin keskeytykset, paljon mukavampaa se olisi saada nähdä todellinen mies-miestä vastaan taistelun Maailmanmestaruudesta. No, ei sitä koskaan tiedä mitä vielä tapahtuu.
Pikku hiljaa alkaa ottamaan päähän nuo Webberit ja Satot... Mutta eipä tässä sitten muuta sanottavaa tämän päivän kisasta.