hölkkämotivaatio kateissa

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla ei oo pääsyä jääkaapille eikä mikrollekaan, mulla on ainoastaan vedenkeitin. Ruokavalio koostuu tällä hetkellä lähinnä nuudeleista, pussipuurosta ja muusta, mitä ei tarvii säilyttää kylmässä ja mitä sötköttää kuumaan veteen.
Ei vittu. No onpahan aika kenkku tilanne.:thumbfh:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Jos juokseminen vituttaa niin älä juokse. Hyviä neuvoja tullu paljon, mutta
kertaan vielä oman kannan. Kattele joku peliporukka (sähly tms.) tai muu liikunnan muoto mistä pidät ja ala toteuttaan sitä. Ei ois haitaksi hommata suht yhtä paskakuntonen kaveri siihen aktiviteettin. Selkeesti parempikuntosten kans menee hermot molemmilla. Syömisissä vois vähentää hiilareita ja lisätä kasviksia.
Googlaa piruuttas "floorball iceland". Tulee tytölle pitkät pelimatkat :alppu:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mulla ei oo pääsyä jääkaapille eikä mikrollekaan, mulla on ainoastaan vedenkeitin. Ruokavalio koostuu tällä hetkellä lähinnä nuudeleista, pussipuurosta ja muusta, mitä ei tarvii säilyttää kylmässä ja mitä sötköttää kuumaan veteen.
Jossain maassa tuollainen asuttaminen olisi varmaan lainvastaista.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Joo. Tolla ruokavaliolla kyllä saa itsensä todella huonoon kuntoon.
Jep. Jos löydän kirppikseltä jääkaapin ni sit paranis tilanne hiukan ku vois ostaa rahkaa sun muuta.

Tolla ruokavaliolla ei ainakaan kannata huonontaa tilannetta entisestään vetämällä alkomahoolia.
Oon köyhä humanisti joka graduloi, ei oo aikaa eikä rahaa :frank:

Googlaa piruuttas "floorball iceland". Tulee tytölle pitkät pelimatkat :alppu:
Hmm? Näin että tossa vieresessä kaupungissa, Kópavogurissä ois joku joukkue, mut ne on jotain islanninmestareita... en taida uskaltaa ihan semmoselle tasolle hypätä oitis :D

Pane ihan vitusti.:frank:
Mies on Suomessa :frown:

Jossain maassa tuollainen asuttaminen olisi varmaan lainvastaista.
Noo, itepähän sen vuokrasopimuksen allekirjotin, ku piti ottaa eka huone mikä löyty ku eksä oli lykkäämässä pihalle. Tää on muuten tosi hyvä, hyvällä sijainnilla, iso huone, iso just rempattu vessa mikä siivotaan kerran viikossa :p sit ku saan Italiasta takuuvuokran takas ni kysäsen vuokranantajalta että jos hommaan palovarottimen ni saanko hommata myös keittolevyn.
 
Ylös