Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
http://www.youtube.com/watch?v=IVGBCY9kJR8Astraali sanoi:... ja johtopaikalta seinään tullessaan varikolle Adelaidessa.
Tuosta pätkästä oli suomenkielinen selostus YouTubessa vuoden 2006 lopulla.Astraali sanoi:... ja johtopaikalta seinään tullessaan varikolle Adelaidessa.
No tekeehän ne kaikki kuskit virheitä. Tosin mitään tosi noloja ei sattunut uralle. Itselle on jäänyt mieleen Häkän virheistä ratin irtoaminen ja sitten se Monzan spinnaus. Minusta se Span spinnaus nyt mikään nolo ollut, koska olosuhteet olivat mitä olivat.Partsi sanoi:Tekihän Häkäkin virheitä. On jo tämän viikon vapaissa harjoituksissa hehkutettu Mikan ohituksista. Toinen Häkän virve oli se Span kisa jossa se virhe ei jättänyt varaa spekulaatioille kun tuli voitto.
Tarkoitatko ratin irtoamisella sitä Häkkisen debyyttikisaa jossa hän kuitenkin sai sen ratin lopulta takaisin paikalleen? Montoya spinnaili lämppärillä 2006 Australiassa.JML82 sanoi:No tekeehän ne kaikki kuskit virheitä. Tosin mitään tosi noloja ei sattunut uralle. Itselle on jäänyt mieleen Häkän virheistä ratin irtoaminen ja sitten se Monzan spinnaus. Minusta se Span spinnaus nyt mikään nolo ollut, koska olosuhteet olivat mitä olivat.
Sama koskee tuota Bergerin ja Prostin ulosajoa, näyttäs olevan tosi liukas paikka kun kaksi nimimiestä ajaa ulos. Missä kilpailussa muuten Montoya spinnasi lämmittelykierroksella? Jonkun vuoden Australia se oli ja McLarenilla?
Sitä minä juuri tarkoitin. Sitä minä en muistanut, että pääsi vielä jatkamaan. Itse muistelin hänen keskeyttävän siihen...odetus sanoi:Tarkoitatko ratin irtoamisella sitä Häkkisen debyyttikisaa jossa hän kuitenkin sai sen ratin lopulta takaisin paikalleen? Montoya spinnaili lämppärillä 2006 Australiassa.
Mulle tuo Monzan spinnaus on kaikkein noloin Häkkisen virhe. Samana vuonna Imolassa teki kanssa pahan virheen, mutta se taas ei mun mielestä ollut niin nolo. Vähän vaan veti liian llimitillä.JML82 sanoi:No tekeehän ne kaikki kuskit virheitä. Tosin mitään tosi noloja ei sattunut uralle. Itselle on jäänyt mieleen Häkän virheistä ratin irtoaminen ja sitten se Monzan spinnaus. Minusta se Span spinnaus nyt mikään nolo ollut, koska olosuhteet olivat mitä olivat.
Häkkisellä oli käsittääkseni silloin muita kärkikuskeja aikaisempi pysähdyksen ajankohta, kenties yksi pysähdys enemmän. Niin Häkä silloin vihjaili, että oli painettava karkuun muilta.Mediaprofeetta sanoi:Samana vuonna Imolassa teki kanssa pahan virheen, mutta se taas ei mun mielestä ollut niin nolo. Vähän vaan veti liian llimitillä.
Pyrys sanoi:Mikäs oli kisa 2000-luvulla(?) kun Schumacher ajoi lämmittelykierroksella Minardrin perään?
http://youtube.com/watch?v=VlaaijYs1YEPyrys sanoi:Mikäs oli kisa 2000-luvulla(?) kun Schumacher ajoi lämmittelykierroksella Minardrin perään?
Oisko sille pitänyt myöntää überlisenssi?:alppu:Ratman sanoi:Jaa että hölmöt virheet...Hmmm
-Schumille myönnettiin superlisenssi.Osottautuikin liian ylivoimaiseksi.