Hollolan kisan finaalijako

Mikä finaalijaoksi Hollolan kisaan?

• Anuspuukkohippa parkkipaikalla

Äänet: 0 0,0%
  • Jokin hassutteluvaihtoehto, mikä?

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    9

Andy

Well-known member
Itsehän panttaan vastaustani vielä

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itsehän panttaan vastaustani vielä
C:hen 5, B:hen 6 ja A:han 7 sanoisin itse. Näin useampi pääsisi ylempiin finaaleihin.

(toki 6+6+6:kin on perusteltavissa sillä tasasuuruisilla finaalierillä, missään nimessä en halua tyngempään suuntaan finalistimääriä kun finaalikisat etenevät kohti kärkipäätä, jättää useamman vaan vittuuntuneeksi)

Andy

Well-known member
C:hen 5, B:hen 6 ja A:han 7 sanoisin itse. Näin useampi pääsisi ylempiin finaaleihin.

(toki 6+6+6:kin on perusteltavissa sillä tasasuuruisilla finaalierillä, missään nimessä en halua tyngempään suuntaan finalistimääriä kun finaalikisat etenevät kohti kärkipäätä, jättää useamman vaan vittuuntuneeksi)
Mutta entä sitten ne viisi reppanaa, jotka jäävät C-finaaliin, ja vielä vähemmistönä? Kuka heitä lohduttaa? Edit: Eiku neljähän niitä jää kun yksi nousee. Eli sitä suuremmalla syyllä!

Viimeksi muokattu:

Slug

Well-known member
Olen samaa mieltä kun Cmoney, A:han 7 kuljettajaa, sinne kaikki kuitenkin tähtää. Kaikissa finaaleissa ajetaan kuitenkin käsittääkseni sama määrä kierroksia eli sikäli tasapuolista kaikille. Finaaleista nousijathan saa lisäkierroksia, mutta niinhän on aina.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Systeemi 5-6-7 on myös mun mieleen eniten. (edit: siis niin, että A-finaalissa on 7, C-finaalissa 5)

Koska nyt meillä ei ole käytännössä kukaan ns. varma C-finaalisti, niin olisi paras, että mahdollisimman pienelle osalle kuljettajista koituu kohtaloksi se. C-finaalisti on luultavasti ihan yhtä huonosti motivoitunut kisaan oli siinä mukana 5 tai 4 muuta kuskia. Paremmat tsäänssit nousuun C-finaalista, jos on vain 5 eikä 6, koska yksi nopeampi pääseekin edestä B-finaaliin suoraan.

Edit: tiedän kyllä, että Livestrong Korville tiimin kannalta, paras olisi 7-6-5, eli C-finaaliin 7, koska ollaan viimeisimpien harkkatulosten mukaan kaikki C-finaalissa riippumatta siitä kuinka moni siellä ajaa. :D

Viimeksi muokattu:

Andy

Well-known member
Edit: tiedän kyllä, että Livestrong Korville tiimin kannalta, paras olisi 7-6-5, eli C-finaaliin 7, koska ollaan viimeisimpien harkkatulosten mukaan kaikki C-finaalissa riippumatta siitä kuinka moni siellä ajaa. :D
Tuskin me kaikki ollaan siellä C-finaalissa, mutta se on pomminvarma että se tai mahdollisesti ne meidän tiimistä joka tai jotka siellä on, joutuu muiden tiimiläisten toimesta kiusaamisen kohteeksi möötessä :D