Homoilun filosofia

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Itse asiassa tahan muoti-ilmioon saattaakin olla aivan looginen syy.

Naisten tasa-arvon yleistyminen ja naisten oikeudet.

Niita on nykyaan aivan liikaa. Nykynaiset vaativat kovaa elintasoa, pomottavat ja delegoivat puolet kotitoistakin miehelle reiluuden nimissa. Kotonakin tulee vallita tasa-arvo. Miehillehan on tarkeinta se, etta saa saannollisesti pillua, ei mikaan muu. Ennenvanhaan kun miehilla oli enemman sananvaltaa oli tamakin helpompaa silla nainen tiesi paikkansa.

Siksipa monet miehet valitsevat pienemman pahan teorian eli panevat perseeseen, mita irtoaa joka puolelta Porvoon mitalla sen sijaan, etta kuuntelisivat kotona tasa-arvoista marisevaa muijaa joka pihtaa saannollisin valiajoin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Just eilen satuin lueskelemaan tutkimustietoa sumerilaisesta matriarkaatista ja mm. Hieros gamos-rituaalista. Kun patriarkaatti sitten myöhemmin jyräsi akkavallan, arvostetuista papittarista tulikin arvottomia huoria. Ei hyvä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siksipa monet miehet valitsevat pienemman pahan teorian eli panevat perseeseen, mita irtoaa joka puolelta Porvoon mitalla sen sijaan, etta kuuntelisivat kotona tasa-arvoista marisevaa muijaa joka pihtaa saannollisin valiajoin.
Miten niin väliajoin? Eikö se ole koko ajan?:doubtful:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Homoilulla ei oo sen enempää filosofiaa kuin sinfoniakaan.

Nurtsi

Registered Loser
Itse asiassa tahan muoti-ilmioon saattaakin olla aivan looginen syy.

Naisten tasa-arvon yleistyminen ja naisten oikeudet.

Niita on nykyaan aivan liikaa. Nykynaiset vaativat kovaa elintasoa, pomottavat ja delegoivat puolet kotitoistakin miehelle reiluuden nimissa. Kotonakin tulee vallita tasa-arvo. Miehillehan on tarkeinta se, etta saa saannollisesti pillua, ei mikaan muu. Ennenvanhaan kun miehilla oli enemman sananvaltaa oli tamakin helpompaa silla nainen tiesi paikkansa.

Aika erikoinen kaapista tulo.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Haistahan vittu hauskuuksinesi. Ja hanki lapsi.
Heh

Voorumin legendaarisn vittuupää, mister marjanpoimija, mies joka lypsi 27 kirkonmiestä tunnissa, tuli sille päälle, että jos mula on suus 3 desii spermaa, niin saan vittuilla kaikille muille maailamssa, koska minä tiedän, että minä itse olen kaikkein Jumala, koska olen GAAAD.......

Hei vittu oikeesti

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Heh

Voorumin legendaarisn vittuupää, mister marjanpoimija, mies joka lypsi 27 kirkonmiestä tunnissa, tuli sille päälle, että jos mula on suus 3 desii spermaa, niin saan vittuilla kaikille muille maailamssa, koska minä tiedän, että minä itse olen kaikkein Jumala, koska olen GAAAD.......

Hei vittu oikeesti

Knoukka

Well-known member
Kaappihomoilussa on kyse itsensä tuntemisesta.