Homostelupolli

Homostelua vai ei?

• Kyllä

Äänet: 6 15,4%
  • Ei

Äänet: 24 61,5%
  • Voishan sitä jossain olosuhteissa harkita

Äänet: 9 23,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    39
  • Äänestys suljettu. .
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Onko sitä tullut homosteltua ikuna? Entäpä jos tilaisuus koittaisi niin kokeilisitko? Myös itämaiset jumalaisen kauniit ladyboyt lasketaan homosteluksi. Pussailua pientä kourimista ei lasketa vaan ihan kunnon toiminta jonka tavoitteena on ejekulointi/orgasmi.

Edit: Väärinkäsityksen välttämiseksi vielä, lesboilukin lasketaan homosteluksi.

Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Onko sitä tullut homosteltua ikuna? Entäpä jos tilaisuus koittaisi niin kokeilisitko? Myös itämaiset jumalaisen kauniit ladyboyt lasketaan homosteluksi. Pussailua pientä kourimista ei lasketa vaan ihan kunnon toiminta jonka tavoitteena on ejekulointi/orgasmi.
Ei oo tullu homosteltua koskaan, ei kävis ees mielessä jos tilaisuus kyseiseen juttuun olisi mahdollista.

Mun Faija sanoo aina että Homojen paikka on hauta, tai ne on jotenkin päästään sekaisin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei oo tullu homosteltua koskaan, ei kävis ees mielessä jos tilaisuus kyseiseen juttuun olisi mahdollista.

Mun Faija sanoo aina että Homojen paikka on hauta, tai ne on jotenkin päästään sekaisin.
Yhtä rajoittunut isä sulla kun mullakin.:rolleyes:

Joo, en ole itse, mutten hauku niitä, jotka on.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei homostelu ole mun juttu, muttei mua varsinaisesti häiritse se, mitä muut vapaaehtoisesti touhuaa. Harvemmin kai seksuaalinen suuntautuminen on tietoinen valinta. Kyllä mä ymmärrän tavallaan nuorten yliampuvan suhtautumisen hintteihin, mutta useimmiten mielipiteet tasoittuu iän myötä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En ole kokeillut, eikä kiinnosta kokeillakaan. Mööttejen tapahtumia ei lasketa.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Omituisen epäuteliasta porukkaa täällä. Tosin, verenluovutuskelpoisuushan siinä mieheltä menee.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Eipä ole tullut kokeiltua, eikä noin vaivaa ettei ole tullut kokeiltua. Kuka mitä haluaa kammarissaan puuhastella ei kuulu miulle. Homoja tunnenkin, ihan normityyppejä tuopin ääressä ja muuten arjessa. Ainoa joka herättää inhoa on nämä karikatyyrihintit, ei homoutensa vaan habituksensa vuoksi. Yritän kuitenkin sietää välttämättömissä tilanteissa.

Ace17

Acenteella
Homoilu ei oikein iske, mutta lesboilu sitäkin enemmän.

Sue_me

Well-known member
Kun miehet nussii niin siinä naiset on vaan tiellä.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
"Voishan sitä jossain olosuhteissa harkita".

Sanotaan, että jos vaikka joku itsemurhapommittaja olis asemissa valmiina räjäyttämään koko maailman ja ainoa vaatimus hällä olis reipas homostelusessio juuri mun kanssa, voisin suostua.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En ole kokeillut, eikä kiinnosta kokeillakaan.
Noh, jos on jotkut ääriolosuhteet lail' Balthazar:in viestin, niin sitten varmaankin pitäis antautua. Pelkkä jumalaton vesisade, pakkanen, kuumuus tahi tuulenmyräkkä siis ei vielä riitä ääriolosuhteiks, joten pysytään nyt nahoissaan siellä!

Hookah

Elämäntapaintiaani
Kyllä kaikkien paikka on hauta, tasa-arvoa siis tässäkin asiassa.

Knoukka

Well-known member
Eipä ole tullut homosteltua eikä kyllä kiinnostakaan. Mutta mieskauneus, toiminnallinen erityisesti, kyllä miellyttää silmää, mutta siitä puuttuu täysin se seksuaalinen halu mitä naiskauneutta katsellessa väistämättä tuntee. Homoja ja lesboja on tuttavapiirissä paljonkin. Ja jos rehellisiä ollaan niin homot on monesti rasittavia, samaan tapaan kun jotkut akat.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.