Homot ja avioliitto

Ace17

Acenteella
Pitäisikö homopareilla olla yhtäläinen mahdollisuus solmia avioliitto kuin heteropareilla?

markoj

Custom User
Mietin vaan, että mitä ne veteraanitkin ajattelee, jos miesparit astelee alttarille.

Knoukka

Well-known member
Mietin vaan, että mitä ne veteraanitkin ajattelee, jos miesparit astelee alttarille.
Ei mitään. Ei niiden tarvi kun aina löytyy niitä, jotka ajattelee ja loukkaantuu veteraanien puolesta. Se on sitä kiitollisuutta ja vastavuoroista uhrautuvaisuutta kato.

Örfil

Guest
Ei se minua haittaa henkkoht ja muutenkin olen sitä mieltä että ei nykyaikana tuollaisella asialla saa enää ihmisiä kategorisoida.

oldez

Well-known member
Mä komppaan islamin kantaa aiheesta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus_ja_islam

Koraanin jakeita joissa viitataan homoseksuaalisuuteenKoraani: 7.79 Totisesti te käytte miesten luokse himoissanne naisten sijasta. Kylläpä olette kevytmielisiä ihmisiä!

Koraani: 26.165-166 Menisittekö kaiken maailman miehiin ja laiminlöisitte vaimonne, jotka Herranne on luonut teille? Niin, te olette rikollisia ihmisiä.

Koraani: 27.55-56 Entä Loot, kun hän sanoi kansalleen: Harjoittaisitteko törkeyksiä ehdoin tahdoin? Menisittekö tosiaankin miehiin naisten sijaan irstaudessa? Niin, te olette mielettömiä ihmisiä.

DW

2009-2016
Joo...o, sopii kuin lenkkimakkara tiikerikakkuun.

-kiitos luokanvalvojalle yhteisistä vuosista