Homot tapetille

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tää on muuten ihan totta. Luulisi että täydellinen tasa-arvo saavutetaan vasta siinä vaiheessa, kun asiasta ei enää tarvitse tehdä numeroa suuntaan tai toiseen.
Jeah, just tätä ajan takaa ja näin on mainitsemieni tuttavien kohdalla tapahtunut. Tasan kerran ovat he miulle asian ilmoittaneet, eikä sillä muuta vaikutusta ole ollut kuin että pillujuttuja, sen paremmin kuin pippelijuttujakaan, ei sen jälkeen siinä pöydässä puhuttu. Muuten turinointi (pääasiassa jääkiekosta) jatkuu kuin ennen ilmoakin. Näin asian pitäisi miun mielestä olla kauttaaltaan.

Knoukka

Well-known member
Ollaanko myö puhuttu taas eri asioista..?

Meinaan, jos ihmisoikeuksista puhutaan niin mie olen täysin niiden kannalla. Esimerkiksi nyt vaikka taannoinen A2 jossa vastustava osapuoli teki itsestään pellen miun silmissä. Yhtäläiset oikeudet kaikille, mie sanon.

Ylempänä mie puhuin homouden mainostamisesta, siintä että joka välissä pitää muistuttaa kaikkia läsnäolijoita homoudestaan. Siintä että joka paikassa, joka tv-ohjelmassa pitää olla vähintään yksi homo ja hänen homouttaan pitää erityisesti korostaa jotta kaikki varmasti ymmärtää että hän on homo. Se ei ole oikeuksien ajamista, vaan ihan silkkaa huomionkipeyttä ja se minnuu närpee pitkittyessään oli huomionkipeä hahmo tahi instanssi sitten hintti, hihhuli, hiekkaneekeri tai hifkifani..
Mitä mä homoja tunnen niin monelle asia on tuore ja vereslihainen (heh, heh), jonka vuoksi tuovat asiaa pintaan liiankin kanssa monen ja itsenikin makuun. Mutta toisaalta ymmärrän, että kyseessä on monella uuden identiteetin rakentaminen ja se vaatii julistusta, joskus kärkästäkin. Ja parhaassa tapauksessa vuoropuhelua. Tunnen myös mainitsemiasi homoja sekä lesboja, jotka ovat asian ja itsensä kans jo täysin sinut. Mutta hyvin monesti se kypsyminen vaan vaatii tuon muita ajoittain ärsyttävän vaiheen.

Ja vaikka itse olen aivan liian keskiluokkainen, normaali ja keskinkertainen ihminen niin kasvukipuni ne on olleet mullakin. Ja ääntä lähti. Lähtee yhäkin mitä forumia vähänkin seuraa.

Mulla ei vaan ole pokkaa mennä vaatimaan tollasen identiteettiä hyvin kipeästi koskevan ongelman kypsää käsittelemistä ennekuin asia on ko. tyypille kypsä. Eikä vaatia yhtä homoa olemaan vastuussa toisten älämölöstä. Kukin tulee omalla naamallaan ja äänellään. Siitä syvä rispekt.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mitä mä homoja tunnen niin monelle asia on tuore ja vereslihainen (heh, heh), jonka vuoksi tuovat asiaa pintaan liiankin kanssa monen ja itsenikin makuun. Mutta toisaalta ymmärrän, että kyseessä on monella uuden identiteetin rakentaminen ja se vaatii julistusta, joskus kärkästäkin. Ja parhaassa tapauksessa vuoropuhelua. Tunnen myös mainitsemiasi homoja sekä lesboja, jotka ovat asian ja itsensä kans jo täysin sinut. Mutta hyvin monesti se kypsyminen vaan vaatii tuon muita ajoittain ärsyttävän vaiheen.

Ja vaikka itse olen aivan liian keskiluokkainen, normaali ja keskinkertainen ihminen niin kasvukipuni ne on olleet mullakin. Ja ääntä lähti. Lähtee yhäkin mitä forumia vähänkin seuraa.

Mulla ei vaan ole pokkaa mennä vaatimaan tollasen identiteettiä hyvin kipeästi koskevan ongelman kypsää käsittelemistä ennekuin asia on ko. tyypille kypsä. Eikä vaatia yhtä homoa olemaan vastuussa toisten älämölöstä. Kukin tulee omalla naamallaan ja äänellään. Siitä syvä rispekt.
Haa, totesit että äänekkyys on ärsyttävää. Eikö vain? Enhän miekään muuta ole sanonut, saati äänekkyyttä kieltänyt. Eli olemme täysin samaa mieltä. Eiks jeh.

Jatkoin vain siitä, että huutajan olisi hyvä tiedostaa huutamiseensa liittyvä vaara, joka saattaa jossakin vaiheessa aiheuttaa saturaatiopisteen täyttymisen ja sitä myöten negatiivisen reaktion. Eikö vain? Mie tiedän että sie tajuat tämän, ei tarvi esittää miun takia nytten..

Mie haluan että asianosaiset kykenisivät esittämään asiansa siten ettei saturaatiopistettä ylitetä. Tällöin tavoite, eli mainitunlainen rehellinen tasavertaisuus, saavutettaisiin ehkä nopeammin.

Knoukka

Well-known member
Haa, totesit että äänekkyys on ärsyttävää. Eikö vain? Enhän miekään muuta ole sanonut, saati äänekkyyttä kieltänyt. Eli olemme täysin samaa mieltä. Eiks jeh.
Sitä mä vaan yritin korostaa, että huolimatta siitä että vouhkaaminen voi yleisesti homojen ärsyttävyyttä lisätä ja aiheuttaa jopa vastarintaa niin ihmisen on syytä olla uskollinen omille tunteilleen. Näyttääkin ne. Ei kai sitä aina pidä järkevimmän kautta toimia, laskeskella että mikä kannattaa parhaiten itse ja omaa ryhmää. Olla järkevästi vaisu ja varoa muiden reaktioita.

Tämä tietenkin siinä valossa, ettei toisille aiheuteta oikeaa harmia. Mä en edes jaksais elää sellasessa ympäristössä, jossa järkevyys ja pitkän tähtäimen etu menis kaiken edelle.

Ihminen kun on helvetin isosti myös tunne-eläin. Eritoten just kaapista pompannu homo. Sen tarvii kiekua aikansa, muuten ei kypsy. Tai jää kusimunakukoksi.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
ihmisen on syytä olla uskollinen omille tunteilleen. Näyttääkin ne.
Bullseye! Enkös mie just niin tehny? Eikös närpestyksen osoittaminen ole juuri tätä? Vai onko tunteidensa ilmaisu sallittua vain sorretulle vähemmistölle? Ja jos näin, niin onko se nyt muka jotain tasa-arvoa?

Mie sanon heti jos närpee. Se on sitten kunkin oma valinta jos haluaa minnuu edelleen närpestää enämpi. Mie en ole kovin monimutkanen ihminen, annan mitä tilataan, vastaan miten huudetaan, arvostan miten arvostetaan. Hyvin yksioikoista on se lopulta.

Knoukka

Well-known member
Bullseye! Enkös mie just niin tehny? Eikös närpestyksen osoittaminen ole juuri tätä? Vai onko tunteidensa ilmaisu sallittua vain sorretulle vähemmistölle? Ja jos näin, niin onko se nyt muka jotain tasa-arvoa?
Ilman muuta ja mä vaan ehdotin että vaihda kanavaa jos ärsyttää eli yksinkertainen neuvo yksinkertaiselta ihmiseltä toiselle yksinkertaiselle!

Mutta ihan hyvät pohdinnat synty, mikä on hyvä homma.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ilman muuta ja mä vaan ehdotin että vaihda kanavaa jos ärsyttää eli yksinkertainen neuvo yksinkertaiselta ihmiseltä toiselle yksinkertaiselle!

Mutta ihan hyvät pohdinnat synty, mikä on hyvä homma.
Etpäs muuten ehdottanut, vaan vilautit käskyä.. Senkin kanssa kannattaa miun tapauksessa olla tarkkana, sillä mie kyllä tiedän kenen käskyjä tottelen. ;)

Njoo, saivartelua. Noh, tulipahan nyt tämäkin käsiteltyä.

*odottaa pettyneiden, jarnavarustuksessa odottaneiden, hahmojen kivitystuomiota*

Tolerantti

Well-known member
.

*odottaa pettyneiden, jarnavarustuksessa odottaneiden, hahmojen kivitystuomiota*
Mie jo kovin ihmettelin. Sitten molemmat äityivät kirjoittamaan niin monimutkaisia virkkeitä ja kappaleita, että olin kahden Kukon jälkeen pudota kärryiltä. Taisin pudotakin. Lopulta ymmärsin lopputuleman, johon on hyvä yhtyä. Siis kirjaimellisesti, ei fyysisesti.

Edson

Well-known member
Kuinka moni foorumin miehistä ottaisi paksua parrua hanuriin tai edes römpsään jos sukupuoli vaihtuisi ensi yön aikana naiseksi? Itse ainakin tunnustautuisin täydeksi homoksi.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kuinka moni foorumin miehistä ottaisi paksua parrua hanuriin tai edes römpsään jos sukupuoli vaihtuisi ensi yön aikana naiseksi? Itse ainakin tunnustautuisin täydeksi homoksi.
Naisellinen peruukki päähän ja keinotekoiset rintaliivit ylle. Saa olla aika ympäripäissään henkilön sen, joka ei näe partaa kasvoissa.

7son7

Well-known member
Tämä skandaali herätti meikäläisessä kiinnostusta tietää mistä homous/lesbous johtuu. Katselin muutamaa tieteellisen näköistä sivustoa ja tällä hetkellä näyttää siltä että kukaan ei tiedä tarkasti mistä tämä olotila johtuu, mutta on kaksi kovaa teoriaa.

1) Äidin puolelta tuleva perimä. Jos äidin suvussa on paljon homoja niin äidissä todennäköisesti oleva homogeeni voi periytyä lapsille. Tätä perimää ei tapahdu isän puolelta. Näin ollen jos lesbopariskunta tekee muksuja omilla lesbo munasoluillaan niin muksuista voi tulla "jonkin suuruisella" todennäköisyydellä homoja. Tämä todennäköisyys on korkeampi kuin heterosukujen munasoluilla.

2) Homojen kasvatuksessa syntyy homolapsia tai jos äiti on vahva ja isä heikko niin muksuista tulee helposti homoja. Näin ollen ei pidä antaa muksuja homoille/lesboille tai isän pitää hakata äitiä sopivin väliajoin muksujen nähden että ei vahingossa synny heikon isän kuvaa.

Näin ollen on syy geenissä tai ympäristössä niin homo/lesbopariskuntien muksuista tulee jollain todennäköisyydellä, joka on suurempi kuin "normivanhempien", homoja/lesboja.

Ymmärtäkää nyt että en tarkoita näitä näkemyksiä omanani. Löytyiskö kellään jotain järkevämpää teoriaa? Linkkiä toivoen.

Oma linkkini
.

Thunder

Vihan aiheuttaja
7son7, en usko siihen pätkääkään.

Uskon, että jokainen syntyy 100% varmasti bi-seksuaalisena, jonka kasvu määräytyy ympäristön mukaan tai sitten ei. Hyväksy tai et, USA:n pressakin oli sitä mieltä, mikä oli todella harvinainen viisauden pläjäys häneltä. Lopeta siis luojan tähden inttääminen fobiastasi? Eiks je? Eläinkunnassakin löytyy lukuisiakin esimerkkejä, jotka ei kamerat ole huomanneet tai ne on sensuroituja.

7son7

Well-known member
Thunderille.

Tietääkseni tämä on toinen homoviestini tällä forumilla, joten millekään fobialle ei ole mielestäni perusteita. Ensimmäinen viestini käsitteli "newhalf" ilmiötä Aasiassa. Tietenkin saat leimata mua miksi haluat, en siitä pahastu ;)

Katsahdin sitten bisexualsivuston Wikistä ja ei sieltä saanut minkäänlaista kuvaa biseksuaalisuuden ja homoseksualiisuuden suhteesta. Sitä joko löydetään tai ei. Freudi kylläkin on tehnyt mainitsemasi väitteen. Oli kuitenkin ihan mielenkiintoista asiaa, mutta ei auttanut mua rakentamaan selvää siltaa homoseksuaalisuuteen. Turhan sekavaa näyttää nykytiede olevan.

Eli, näyttää siltä että asian suhteen ei tiedetä mitään varmaa. Laittakaa kuitenkin avainsanoja tai linkkejä tuleen. Lueskelen niitä ihan mielelläni. Siis jos jotain asia edes kiinnostaa tieteellisesti.

Itseäni kuitenkin vielä kiinnostaa mikä tekijä aiheuttaa ihmisen seksuaalisen suuntautumisen. Helpottaisi näkemään homokysymystä huomattavasti selkeämmin.

jjv

Arschloch
Eläinkunnassakin löytyy lukuisiakin esimerkkejä, jotka ei kamerat ole huomanneet tai ne on sensuroituja.
Olet oikeassa. Avaran luonnon vaiettu salaisuushan on, että elukat rakentaa vaan hirveetä kulissia luontokuvaajien nähden, mutta savannin toisella laidalla urosleijonat kuuntelee glitterit poskilla Antti Tuiskua ja kaljut naarasseeprat ajaa rekkaa.