Homot tapetille

Lumipallo

Well-known member
Eli tilastollisesti homoseksuaaleilla on fysiologisia eroja eri puolella kehoa, mutta ei voi sanoa että homot tai heterot edustaisivat jotain tiettyä maskuliinia tai feminiiniä tyyppiä. Nykykäsitys lienee, että homoseksuaalisuuden syntyyn vaikuttavat geenit, äidin raskauden aikainen hormoonitoiminta, sikiön (mieshomoilla) reaktiot äidin immuunijärjestelmän kanssa ja ympäristö tietysti fenotyyppiin.

Että monia tekijöitä joita ei kaikkia tunneta, kuten ei montaa muutakaan seikkaa ihmiskehossa ja -mielessä.
Asiaa :thumbup:.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Naturella or nurturella ole kummallakaan mitä tekemistä homouden kans. Isoraha se puhuu!
Pari poimintoa Piholta:
j l suvituuli kysyi: "Olenko oikeassa, että teidän mielestänne edelleenkin/aina homous ON SAIRAUS ja sen edelleen TULISI OLLA RIKOS?"

- Kyllä. Olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on joko sairaus tai rikos.

- Minä vihaan vain sitä mitä Jumalakin vihaa.
Varsinkin tämä alempi on jo itsessään niin pelottavan kuuloinen lausahdus, että tuosta miehestä suosittelen kaikkien pysymään kaukana. Siinä vaiheessa kun unohtaa täysin oman järkevän ajattelunsa ja perustaa vihansa vanhan kirjan vapaavalintaisille tulkinnoille, joita voi itselleen käännellä kuten haluaa, niin jänniä juttuja tapahtuu.

Sanavalinta on aika jyrkkä. Lauseen nielisi helpommin, jos se puolustelisi vain suvaitsemattomuutta, mutta että oikein vihaa.

Viimeksi muokattu:

7son7

Well-known member
Tuolla NouHaun linkissä on myös Suomen kovaäänisimmät ID-teorian kannattajat kirjoittelemassa (esim. Ilkka Hyttinen, kröhm). Heidän mielestään olen vääräoppinen :D No, mulle on ihan sama vaikka evl kaatuisi mahdottomuuteensa. Onhan niitä vapaa kirkkoja Suomi täynnä ja niiden toiminta perustuu täysin lahjoituksiin. Maksakoot ken tahtoo, minne tahtoo.

Kiitos kaikille homouden syihin vastanneille. Oppi taas paljon uutta asiaa :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Ensin katoin että ihan hauska ja ajankohtainen huumoriprovo, mut sehän taitaakin olla tosissaan. Vähän käy sääliksi niitä lapsia, jotka ovat tuon sekopään opetuksille altistuneet.
Huumoripläjäyksenä tahdoin asiaa ensin itsekin pitää kunnes lukiessa tajusin, että tosissaan on. Käsittämätöntä.