Honda 2009 / Brawn GP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Ohan talli nyt jo pelastettu vaika säännöt muuttuisivatkin...

 

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Musertavaa on Brawnin vauhti.
En sanoisi noin. Ilman Kubican-Vettelin kolaria Brawnin sijoituksina olisivat olleet neljäs sija sekä muutaman sekunnin turvin saatu ensimmäinen sija. Se on toki hyvin, mutta ei vielä murskaavaa menoa.
 

Torres

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
2011
Taitaa vain olla niin, että kun Australiasta lähdetään "oikeille moottoriradoille", niin muille tulee vieläkin enemmän häpeänaiheita.
Samaa pelkään minäkin. Diffuusoritallit tulevat repimään eroa, kun Malesiassa korostuu entisestään aerodynamiinen pito.

On puhuttu, että kers-tallit saisivat kunnolla hyötyä vasta Malesiassa, missä on pari pitkää suoraa hitaiden kurvien perään. Australiassa ainakin sillä tunnuttiin häviävän mutkissa enemmän, kuin suorilla voitettiin.

Rosberg oli vauhdillisesti yllättävän lähellä Brawneja tänään ja veikkaanpa, että jos joku heidät haastaa, niin nimenomaan Nico.
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
En sanoisi noin. Ilman Kubican-Vettelin kolaria Brawnin sijoituksina olisivat olleet neljäs sija sekä muutaman sekunnin turvin saatu ensimmäinen sija. Se on toki hyvin, mutta ei vielä murskaavaa menoa.
unohdat että buttonin etumatka katosi yllättäen turva-auton takia.. ois painellu horisonttiin muuten :rolleyes:
 

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Kummasta turva-autosta puhut? Olihan se ero vain muutaman sekunnin luokkaa Buttonin ja Vettelin välillä ennen viimeisen turva-auton tuloa. Kauanko silloin oli kulunut edellisestä turva-autosta?
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Ekaan turva-autoon taisi mennä se puoli minuuttia tai jotain. Lisäksi Buttonilla olisi ehkä ollut reservissä enemmänkin. "Ylivoimaisuus" onkin sitten lähinnä tulkintakysymys, ei tuota mihinkään pahimpiin Schumi-vuosiin voi verrata. Ja tämä sentään on muutamien muiden tallien osalta kiinniotettavissa, pakkohan sen on olla...
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
Sanonpa sen et Bgp ei tule olemaan mitenkään suuresti dominoiva Malesiassa. Ei varmana tule.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9337
Vettel pysyi kyllä koko ajan aika lähellä Buttonia. Sen sijaan kolmanteen sijaan kasvoi todella iso ero, kun Ferrarit ja Kubica kärsivät superpehmeistä renkaista. Siinä vaiheessa kun nämä olivat menneet varikolle, Nico oli kolmantena ja yli puoli minuuttia jäljessä kärkeä.


Brawn tulee kyllä olemaan vahva Malesiassa. Enkä usko, että vauhti ihan heti katoaa, vaikka vetoomustuomioistuimessa muutettaisiinkin näitä tuloksia.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kyllä me Brasiliassa vielä nähdään pakollinen "Rubens, it's first lap, let Jenson pass for the championship".
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ekaan turva-autoon taisi mennä se puoli minuuttia tai jotain.
Kun Vettel meni varikolle, se oli 4,1 sekuntia. Buttonhan kävi varikolla pari kierrosta myöhemmin, Nakajiman kolarin jälkeen, mutta ennen Safety Caria. Todellinen ero ei siis ollut kuin sen viitisen sekuntia.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Sanonpa sen et Bgp ei tule olemaan mitenkään suuresti dominoiva Malesiassa. Ei varmana tule.
Syystä että? Tuolla radalla näkyy autojen erot kuitenkin paremmin kuin Australiassa. Vähemmän dominoivia BGP:t olivat Australiassa kuin Barcelonan ja Jerez:n radoilla.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
Syystä että? Tuolla radalla näkyy autojen erot kuitenkin paremmin kuin Australiassa. Vähemmän dominoivia BGP:t olivat Australiassa kuin Barcelonan ja Jerez:n radoilla.

No tämä asia nähdään viikon päästä sitten.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Kun Vettel meni varikolle, se oli 4,1 sekuntia. Buttonhan kävi varikolla pari kierrosta myöhemmin, Nakajiman kolarin jälkeen, mutta ennen Safety Caria. Todellinen ero ei siis ollut kuin sen viitisen sekuntia.
Okei, muistin sitten ihan väärin. Todennäköisesti jotkut Saaren jorinat jääneet päähän, ei pitäisi kuunnella niitä...
 

Chip^

Well-known member
Liittynyt
21.10.2006
Viestit
657
Hyvin kulki tallilla autot kun ottaa nämä turva-autosessiot huomioon. Kollolla kävi aika mäihä, tunaroinnin kautta pallille. :alppu:
 

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
Kun Vettel meni varikolle, se oli 4,1 sekuntia. Buttonhan kävi varikolla pari kierrosta myöhemmin, Nakajiman kolarin jälkeen, mutta ennen Safety Caria. Todellinen ero ei siis ollut kuin sen viitisen sekuntia.
Vettelin pysähdyshän kesti melkein 25s oli jotain ongelmia tankkauksen kanssa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös