Yuri Borzenokóv
Banned
- Liittynyt
- 3.7.2006
- Viestit
- 389
Niin no olihan se nyt jokseenkin selvää, ettei viime kauden sukelluksen ja sitä seuranneiden henkilöuudistusten jälkeen heti kimmota takaisin huipulle. Kuitenkin aerodynamiikkapuolella pitäisi suurimpien edistysten tapahtua, koska siellä ongelmat ovat olleet ja siellä henkilöuudistuksia on eniten tehty. Tuon rungon perusteella voisi kysyä, että onko Ralf Schumacher korvattu Timo Glockilla...
Brawnin vaikutuksesta positiivisesti tulevaisuudessa en olisi yhtään niin varma, kuin täällä ja vähän muuallakin tuntuvat monet olevan. On aivan eri asia toimia Ferrarin resursseilla ja vetovoimalla hankittaessa vahvistuksia tiimin tekniselle puolelle, kuin Hondan vastaava. Toki Brawn lisää sitä vetovoimaa jo pelkästään läsnäolollaan, mutta kuitenkin. Ferrarilla kaikki osat toimivat ja Brawn sen mukana, mutta nyt muut osat eivät, ehkä suurin varauksin moottoripuolta ja ykköskuljettajaa lukuunottamatta, toimi kovinkaan hyvin.
Nopeaa menestystä ei nyt haeta. Kuitenkin paikan BMW:n, McLarenin ja Renault'n takana tulisi olla itsestäänselvyys, mutta tällä autolla se tuskin on.
Brawnin vaikutuksesta positiivisesti tulevaisuudessa en olisi yhtään niin varma, kuin täällä ja vähän muuallakin tuntuvat monet olevan. On aivan eri asia toimia Ferrarin resursseilla ja vetovoimalla hankittaessa vahvistuksia tiimin tekniselle puolelle, kuin Hondan vastaava. Toki Brawn lisää sitä vetovoimaa jo pelkästään läsnäolollaan, mutta kuitenkin. Ferrarilla kaikki osat toimivat ja Brawn sen mukana, mutta nyt muut osat eivät, ehkä suurin varauksin moottoripuolta ja ykköskuljettajaa lukuunottamatta, toimi kovinkaan hyvin.
Nopeaa menestystä ei nyt haeta. Kuitenkin paikan BMW:n, McLarenin ja Renault'n takana tulisi olla itsestäänselvyys, mutta tällä autolla se tuskin on.