Porttilan Laki
Well-known member
- Liittynyt
- 27.2.2006
- Viestit
- 555
Uusi Honda näyttää... kömpelöltä.
"The RA108 car is a wholly different concept to its predecessors, in terms of its aerodynamic layout and mechanical structure," said Brawn. "The design philosophy has been developed to allow greater scope for aerodynamic packaging and exploitation, particularly to facilitate the introduction of performance upgrades through the season.
"The focus has been on attaining a high level of aerodynamic efficiency with stability and this is reflected in the way that the chassis has been revised to interact with the different aerodynamic features and the suspension. This approach should allow more potential for further developments to take place, the first of which will be for Melbourne when we will introduce a substantially revised aerodynamic package compared with the car we have launched today.
En aerodynamiikoista tai F1-auton suunnittelusta paljoa ymmärrä, mutta kun on tullut luettua tän ketjun aikaisempia viestejä, niin mieleen tulee että oliskohan Hondalla auton väritys ja tekninen toteutus tehty samalla kaavalla.Sue_me sanoi:Hyi hitto :yuck:
Viimevuotinen oli sentään samaa kaavaa noudatteleva kauttaaltaan. Tuo on kuin kahdesta väritysteemasta yhteenliimattu kötöstys malliin BAR vuonna 1999.
Ainiin, BAR=Honda... ei mikään ihme.
Eikös Button taistellut siitä viime vuonnakin ja taisi jopa yleensä taistella pääsystä Q3, mutta joutui tyytymään Q2:n hännilleOberfeldwebel sanoi:Nyt voisin pyörtää veikkaustani ja sanoa, että kyllä se Button saattaa tällä autolla taistella jopa Q2 paikasta!
No viimevuotisesta hankala huonontaa edes värityksen sarallaIceManFani sanoi:Nyt se on vahvistettu, mulla viiraa päässä ja pahasti, meinaan kaikki muut pitää tota väritystä rumana, mutta mun mielestä tuo on parempi ku viimevuotinen... :eek!: :eek!:
Toi viimekauden testiväritys oli kyl nätti. :alppu:kouvotsvoni sanoi:No viimevuotisesta hankala huonontaa edes värityksen saralla