Hot Babes - Kuumat Beibit

Knoukka

Well-known member
Nyt täytyy kyllä peesata täysin! Itseasiassa meinasin postatakin tähän toijkkiin samaisesta henkilöstä. Ja juuri tuon Wrestlerin katsoin hiljattain. Sen lisäksi että on loistava leffa ja Rourke vetää ilmiömäisesti, niin Marisa on kyllä äärimmäisen söpö tuossa.
Huikee leffa. Hajosin täysin kun sen katsoin.

Marisalla vaihtuu tuhat ilmettä sekunnissa. Samoin oli nuorella Meg Ryanillakin. Lopussa. Ihan ihmeellistä.

Lumipallo

Well-known member
Onpa hauska kuulla, että pojat arvostaa ilmeikkyyttä, eikä vaan tissejä :).

Tässä hiukan erilainen tyttö, Amber Rose. Jos saisin valita, niin näyttäisin melkein ennemmin tältä Ämpäriltä kuin Jessicalta.

SamiJ

Well-known member
Lyhyt tukka toimii tuossa tapauksessa varsin hyvin. Jostakin syystä väistämättä tulee mieleen Skin (Skunk Anansie tuli muuten nähtyä livenäkin tuossa männä kesänä, vaikkei nyt ihan suosikkipändeihin lukeudukaan). Jatketaan muusikkolinjalla. Shirley Mansonissa on jotain määrittelemätöntä kuumuutta. Osa siitä johtunee myös äänestä. Hitto, hälläkin on ikää jo 44v :eek!:

http://www.youtube.com/watch?v=ZnKt8i_ppRs

Knoukka

Well-known member
Toi Ämpäri on aika hottia lespiaanisissa piireissä. Varma tieto.

WebSlave

Trackman
Toki. Joskaan en ole täysin ymmärtänyt kyseisen naikkosen ylenpalttista hehkuttamista. Kiva kroppa ja silleen, mutta kasvonpiirteet eivät kuitenkaan minua hirmuisesti kiehdo.
Sama, joskin vielä enemmän minua ihmetyttää Scarlett Johanssenin hehkuttaminen. Nainenhan on ameriikan BB-Henna. Ja kun töröhuuliosastolle mentiin, niin Angelina Jolie on toinen, jonka ylistystä en ymmärrä. Ja minkä vahingon hän (tai he) ovat aiheuttaneetkaan maailman naisten ylähuulille.

Mutta ettei menisi ihan pelkän parjaamisen puolelle, niin liputetaan tämän rynnäskavalkaadin sijaan pienirintaisuudelle.

Keira K ja Milla J. :thumbup:

(Nicole K. olisi aikaisemmin päässyt listalle, mutta meni pilamaan itsensä leikkauksilla.)

-Edit- Pistetäänpäs nyt kuvaakin.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Moon joskus kärjistäen sanonut, että en niin onnelliseen parisuhteeseen pysty, että pystyisin uskollisuuteen jos olisin kaukana maailmalla, hämäräperäisessä kapakassa, hieman viskiä päässä sekä lasissa ja Rachel Weisz tulis ehdottamaan syntistä yhteistä yötä.

Ei oo vielä tullu, mutta toivossa on hyvä elää.

nordic man

Well-known member
Hyviä vaihtoehtoja täällä kyllä, itse lisäisin vielä Jessica Bielin ;)

Muutenkin "luonnollinen" kauneus iskee todella paljon enemmän kuin plastic-look.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Sama, joskin vielä enemmän minua ihmetyttää Scarlett Johanssenin hehkuttaminen. Nainenhan on ameriikan BB-Henna. Ja kun töröhuuliosastolle mentiin, niin Angelina Jolie on toinen, jonka ylistystä en ymmärrä. Ja minkä vahingon hän (tai he) ovat aiheuttaneetkaan maailman naisten ylähuulille.

Mutta ettei menisi ihan pelkän parjaamisen puolelle, niin liputetaan tämän rynnäskavalkaadin sijaan pienirintaisuudelle.

Keira K ja Milla J. :thumbup:
Ylimmäisestä jälleen kohtuu samaa mieltä. Jälkimmäiset kaksi on ehdottomasti mun TOP-naiset listan ekalla sijalla.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ylimmäisestä jälleen kohtuu samaa mieltä. Jälkimmäiset kaksi on ehdottomasti mun TOP-naiset listan ekalla sijalla.
Mä itse en niin kauhian paljon kuvista perusta. Jotta lara vois ihan henkilökohtaisesti tulla keikistelemään.

Knoukka

Well-known member
Noissa kuvissa on vaan se että ovat vitusti fotoshopattuja. Alla huonossa valossa huonolla kameralla otettu käsittelemätön kuva mun makuun helvetin kauniista naisesta.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Battlestar Galactica on parhaillaan DVD-kierroksella, Katee Sackhoff on jäänyt positiivisesti mieleen.

Hookah

Elämäntapaintiaani
doomiin sekoilut, itsetyydytys, nautintoja, photoshop, päheet pakarat, rautatiekyrpä, tissejä ja runkonaulaimia
Että sellainen tägiluettelo sitten.