Hot Babes - Kuumat Beibit

K. August

Well-known member
Penelope Cruz miellyttää kyllä meikäläisen silmää. Näyttävä ja samalla myös söpö.

Mitä blondeihin tulee, niin eivät vain innosta samaan malliin kuin brunetet.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mitä blondeihin tulee, niin eivät vain innosta samaan malliin kuin brunetet.
Mikä niissä blondeissa on vikana? Jos olet itse vaaleaa hiusta ja hipiää niin ensimmäisenä pitää paritella sellaisen kanssa joka ei ole. Naisilla ja miehillä sama vika.

Ihan faktana, oikeat blondit kuolevat maailmasta sukupuuttoon vuosikymmenissä. Ne viimeiset aidot mitä silloin jäljellä enää on, ovat supertähtiä kun tajutaan miten on tuhottu yksi geneettinen linja kokonaan ihmiskunnasta.

K. August

Well-known member
Mikä niissä blondeissa on vikana? Jos olet itse vaaleaa hiusta ja hipiää niin ensimmäisenä pitää paritella sellaisen kanssa joka ei ole. Naisilla ja miehillä sama vika.

Ihan faktana, oikeat blondit kuolevat maailmasta sukupuuttoon vuosikymmenissä. Ne viimeiset aidot mitä silloin jäljellä enää on, ovat supertähtiä kun tajutaan miten on tuhottu yksi geneettinen linja kokonaan ihmiskunnasta.
Sellainen ihmisluonto on. Erityisyys viehättää. Etelänmaissa ollaan varsin kovasti blondien perään. Mikä Pohjois-Euroopassa on tavallista, on etelänmaalaisille (positiivisella tavalla) erityistä. Ja mikä etelänmaissa on tavallista, näyttää Pohjois-Eurooppalaisille erityiseltä.

Ja blondien sukupuutto on vain vääjäämätön tapahtuma, niin harmillista kuin se onkin. Ihmisten ominaisuudet vain tulevat pakostakin sekoittumaan. Jos blondeja yritettäisiin säästää sukupuutolta, niin sehän olisi jo rodunjalostusta.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Haa! Olen alfa!

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere

http://en.wikipedia.org/wiki/Disappearing_blonde_gene

Myytiksi tahtoo väittää tota teoriaa.

Sue_me

Well-known member
Töissäpä tänään ja eilen sellainen naishenkilö joka huokui jo olemuksellaan seksiä.

Pukeutuminen ja ulkonäkö sitä ei tehnyt. Eleet ja ääni kylläkin.

Sue_me

Well-known member
Voisin sanoa jotta jörnimisen kautta adoptioon, jollei muuten onnaa.

Ei kait sitä adoptiota ihan ekana ruksata ennenkuin luonnonmukainen tapa on kokeiltu.