JPP
as Quo as possible
Apaut puolet mun iästä -> tytteli :ahem:. Hiukan niinkun 13-vuotias 25-vuotiaalle :idea:.25 years old from Vantaa, Finland. Kuvassa 23-vuotias. :frank:
Apaut puolet mun iästä -> tytteli :ahem:. Hiukan niinkun 13-vuotias 25-vuotiaalle :idea:.25 years old from Vantaa, Finland. Kuvassa 23-vuotias. :frank:
Vähän samanlainen onneton laihaläski kuin itsekin olen.Minkähänlainen Joni on Pekkiksen mielikuvituksessa.
Nimimerkillä: Oma hanska ainut hanskaTusina blondi.
Ai mitä? *fapfapfapfap*Nimimerkillä: Oma hanska ainut hanska
Että ihan Joirma. Onko ihan peräti Teiräs? :frank:Minulla on surkasutnut Joirma.
...ja pullonkorkki hukassa.Minulla on surkasutnut Joirma.
Mikä vitun korkki??...ja pullonkorkki hukassa.
Mel B. <3Kaiketi Nicon äiti seuranaan bikinit:
-siis Gesine Rosberg on Nicon äiti, mutta en ole 100% varma, onko hän kuvan nainen.
MITÄ??? Mahtavaa! Mä hankin koiran jos sen sniffailu saa aikaan moista dadaismia.Gesine Rosberg on Nicon äiti, mutta en ole 100% varma, onko hän kuvan nainen.
Joskus jumppavideoitaan katsellutMel B. <3
...fapJoskus jumppavideoitaan katsellut
Närkästynyt ihmisen kehon ihailija ei voi olla olla huomaamatta vuosikymmenien virheitä kulttuurissa. Dolph Lundgren oli lounasnaapurista, ei lännestä. Näin käsitettiin liian pitkään.Jotkut ehkä muistavat Linda Lampeniuksen (aka Bravan) vierailun Baywatchissa:
esittää tulevassa SAF3 (safe)-sarjassa vastaavaa hengenpelastajaa, mukana sarjassa myös länsinaapurin muskelimies Dolph Lundgren: