Örfil
Guest
Mä muutan sinne taas kesään asti asumaan. Sit kesäks Suomeen ja syksyllä taas muutan takas sinne.
Saksaan?
Mites se Epsanja?
Mitä vid...
Mä muutan sinne taas kesään asti asumaan. Sit kesäks Suomeen ja syksyllä taas muutan takas sinne.
Saksaan?
Mites se Epsanja?
Mitä vid...
Eli helmikuu-kesäkuun loppu on sellasta aikaa, että säkin Racer X voisit sinne tulla kylään, kun olen paikalla koko sen ajan siellä.
Poislukien ne ajat kun ajelen ympäri Espaniaa, käyn Gibraltarilla, Marokossa yms autoilemassa.
Voi kutsua Rassuksi jatkossa, siitä kun on tullut näköjään kutsumanimi. Komppaahan se nikin kanssa osin
Hei Runski, tarttee kattoa nuo Rynskin lennot ja jos saaadaan eukon kanssa samaan aikaan lomaa, epsanjan keikka ei olis mahottomuus.
Olis kyllä mukava nähdä pitkästä aikaa. Ja mä tarjoon kyllä sitten pullakaffeet!
Viedään sun muija päiviks aina erilaisiin hoitoloihin (niitä on siellä mahottomat määrä, erilaisia hemmotteluhoitoloita) ja myö poijjaaat kierrellään autoliikkeitä yms. ;D
Joo, Rassun muijalle kans kunnon hoito!
Joo, Rassun muijalle kans kunnon hoito!
:ahem::ahem::ahem:
Joo ja Rassu siks aikaa karting-radalle. Ite en ole ajellut mutta monet ovat kehuneet että se paikallinen karting-rata on on ihan huippurata huippuautoineen.
Käyn ajamassa pohjat! Koska Wope ja Nasty ei ehdi ensiksi![]()
Höh, knoukka taas ymmärtää väärin tahallaan.
Minä olen jopa toista kertaa naimiaisissa. Kuis sulla?
Olitko muuten tietoinen että Oulun Janne on myynyt moponsa pois ja osti jonkun Pontiacin. Taas yks mopomies vähemmän...ukot kun vanhenee alkaa tulla autoa alle.
Suosituksia olis, jos vaan muistais. En ymmärrä kuinka joku voi muistaa hotelleja, joissa yöpynyt. Ei tasan mitään hajua.
Suosituksia olis, jos vaan muistais. En ymmärrä kuinka joku voi muistaa hotelleja, joissa yöpynyt. Ei tasan mitään hajua.
Vielä enemmän ihmettelen, kun jotkut laittavat lentoasemia paremmuusjärjestykseen kera runsain perusteluin. Multa on muutaman kerran tiedusteltu olenko jossain käynyt ja myöntävän vastauksen jälkeen tivattu "millainen lentokenttä siellä oli?"
- No vittu, siä oli penkkejä ja...vessoja...kahviloita ja myymälöitä, emmää muista.
Ei kiitoratoja lain?![]()
En ymmärrä kuinka joku voi muistaa hotelleja, joissa yöpynyt. Ei tasan mitään hajua.