Minardi fani
Well-known member
Ohhooh..Minä taas näin unta että Webber voitti sateessa ajetun kilpailun
Ja Adrian Campos on loistava sponsorien hankkija.Colles puhui, että vuokraisivat tuulitunnelin
Itse olisin ehdottanut Epsilonia, mutta se olisi jo liian loogista...Vice sanoi:Durangolta?
Nimenomaan se oli ajatus, eli kottero on avaimet käteen -idealla ostettu.Mitenkäs tämän Dallaran kanssa nyt oli, suunnitteliko kyseinen lafka siis alusta saakka auton ilman että Campoksen porukkaa oli siinä mukana?
Eli Sennan tai Chandhokin ajelut on ajeltu jos jompikumpi ajaa sillä seurauksella ulos että runko on käyttökelvoton. :tongue:Nimenomaan se oli ajatus, eli kottero on avaimet käteen -idealla ostettu.
HRT:llä on ilmeisesti myös vain kaksi runkoa, eikä lisää ole tulossa. Autot ovat huonoja, mutta onneksi niitä on vähän.
Mullon sellainen käsitys, että liki mitä vaan noin runkoihin liittyen voidaan nykyään korjata niin, että jäykkyys ei siitä kärsi. Syy, miksi näin ei yleensä toimita on siinä, että rungon paino kasvaa samalla merkittävästi.Eli Sennan tai Chandhokin ajelut on ajeltu jos jompikumpi ajaa sillä seurauksella ulos että runko on käyttökelvoton. :tongue:
Parempi kuva Ayrtonista vertailuun:Onhan näissä jotain samaa...ainakin tuo nenä.
Okei. Kai alkuperäisiin suunnitelmiin myös se, että Dallara hoitaisi auton (rungon) kehitystyötä? Kuulostaa hullulta hypätä valmiiseen pöytään F1:n kaltaisessa lajissa, jos ei ole itsellä rahkeita kehittää sitä rotiskoa eteenpäin. Ei kai kukaan sentään uskonut että Dallara taikoisi tyhjästä voittaja-auton? Tämä tapaus olisi vaatinut pitkäjänteistä yhteistyötä ja pikkuhiljaa olisi sitten voitu siirtää vastuuta tallin omille suunnittelijoille. Nyt paketti on niin levällään ja tallilla niin vähän resursseja etten usko että tuolta hetkeen noustaan. Ensin tarttis saada ne omatkin pelit ja pensselit järjestykseen jotta kehitystyöstä voitaisiin edes haaveilla. Ja riittääkö Carabantella rahat? Nyt ei käy Kollesia sääliksi.Nimenomaan se oli ajatus, eli kottero on avaimet käteen -idealla ostettu.
HRT:llä on ilmeisesti myös vain kaksi runkoa, eikä lisää ole tulossa. Autot ovat huonoja, mutta onneksi niitä on vähän.
Sopivasti juuri vähän ennen Le Mansia, niin Kolles saa täysillä keskittyä tuohon kisaan Kanadaan reissaamisen sijastaIS Veikkaaja huhuaa, että HRT:n rahat riittävät vain Monacon kisaan asti.
Miks mun veikkaaja ei tullu vaikka mää tilasin sen... :nope: [/ot]IS Veikkaaja huhuaa, että HRT:n rahat riittävät vain Monacon kisaan asti.
Camposin ajatus oli kaiketi se, että Dallara hoitaisi auton suunnittelun, valmistuksen, kehittämisen jne myös kauden aikana, ja Camposin tiimi keskittyisi sen ajattamiseen kisoissa. Kolles taas on puhunut alusta asti mm. omasta tuulitunnelista ja siitä kuinka hän haluaa tehdä Oikean Valmistajan...Okei. Kai alkuperäisiin suunnitelmiin myös se, että Dallara hoitaisi auton (rungon) kehitystyötä? Kuulostaa hullulta hypätä valmiiseen pöytään F1:n kaltaisessa lajissa, jos ei ole itsellä rahkeita kehittää sitä rotiskoa eteenpäin.
Ei, mutta mä en usko, että tuo nykyinen auto on edes parasta mitä Dallara voisi saada aikaan. Camposin rahoitus tökki alusta asti niin pahasti, että projekti laitettiin moneen kertaan jäihin. Aivan kauden kynnyksellä autot kai niputettiin helvetillisellä kiireellä kasaan ja kaikki mahdolliset mutkat oiottiin. Tärkeämpää oli saada laitteet radalle kuin miettiä niiden suorituskykyä. Tällä kertaa ei saanut sitä mitä tilasi, vaan sitä mistä maksoi.Ei kai kukaan sentään uskonut että Dallara taikoisi tyhjästä voittaja-auton?
No niinpä. Mahdollisesti nyt viime aikoina tallin puolelta Dallaraan kohdistettu kritiikki johtuu siitä, että italialaiset eivät suostu autoa kehittämään (tai antamaan siihen tarvittavaa dataa) ennen kuin edelliset laskut on maksettu... HRT:n osalta on kyllä pirun tyhmää a) polttaa sillat Dallaran suuntaan b) haaveilla auton kehittämisestä omin voimin tässä vaiheessa kun sekä tietotaito että rahat puuttuu. Oman kehitysohjelman polkaiseminen käyntiin lienee kalliimpaa kuin homman ulkoistaminen Dallaralle, jolla sitä paitsi lienee tiedossa mitä alueita pitäisi kehittää...Tämä tapaus olisi vaatinut pitkäjänteistä yhteistyötä ja pikkuhiljaa olisi sitten voitu siirtää vastuuta tallin omille suunnittelijoille.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/82946The deal will see Yamamoto taking part in Friday practice sessions at grands prix weekends.
"It is fantastic to be part of a new team and I hope I will be able to gather useful data whenever possible on Friday for the race drivers," said Yamamoto. "I have seen how committed everyone at the team is and I feel the same."
Rahaa, epäilemättä, kuten viestiisikin sisältyi.However, maksukuski Yamamoto on nyt pestattu tallin testi/varakuskiksi. En kyllä tiedä mitä lisäapua kyseinen B-luokan suhari tuo.
Onko sitten kielletty etteikö esim ensimmäisissä perjantainan harjoituksissa ajaisivat vaikka Yamamoto ja Klien? En tiedä, mutta olishan tämä mahdollisuus. Yamamoto tuo rahaa ja Klien kokemustaJoo kyllähän se Hispanian meno aika vaikeata on, mutta jos talli pystyy ylipäätään jatkamaan niin toivotaan, että parempaa olisi näkyvissä. :nope:
Sakon Yamamoto :eek!:. Eikös ne puhunut kokeneen kuljettajan pestaamisesta? Yamamotolla kuitenkin alla vain 14 kilpailua sarjan hitaimmalla autolla (Super Aguri 2006 & Spyker 2007), niin onko tuosta "kokemuksesta" nyt hirveästi hyötyä?
Puhdas rahavalinta?!