Kuulostaa jotenkin uskomattomalta silti. Ymmärtäisin jos esim Williams tai vaikka McLaren palkkaisi, mut Hispania....Itse varmaan tietävät tilanteensa paremmin, ja mitä tekevät, ja miksi.
Kuulostaa jotenkin uskomattomalta silti. Ymmärtäisin jos esim Williams tai vaikka McLaren palkkaisi, mut Hispania....Itse varmaan tietävät tilanteensa paremmin, ja mitä tekevät, ja miksi.
Nyt kun siltä näyttää, että talli on joka tapauksessa viimeinen, niin pitää löytää sponsoreille muita arvoja kuin kilpailukyky.No jos talli on noin pahasti hukassa ja vähillä rahoilla, niin ei silloin mitään tyylisuunnittelijoita palkata.
Samaa aattelin ku sinäkin. Eiköhä kilpailukyky olis tärkeämpää kuin tyyli Hispanianialla tällä hetkellä?
Cmoney on oikeassa. Jos on tiedossa, että hännillä ollaan joka tapauksessa, niin on yritettävä jotain muuta taloudellisten resursiien puitteissa.Itse varmaan tietävät tilanteensa paremmin, ja mitä tekevät, ja miksi.
Joo kyllähän mulle heti tuli mieleen ettei ne ilman aivojakaan siellä operoi. Joku syy todellakin. Websi heitti hyvän heiton tuossa kanssa.Cmoney on oikeassa. Jos on tiedossa, että hännillä ollaan joka tapauksessa, niin on yritettävä jotain muuta taloudellisten resursiien puitteissa.
HRT on hieman karsinut Karthikeyanin tiimikaveri ehdokkaita, Valsecchi ja Gonzalez ovat pudonneet pois ehdokkaista.Valsecchi karsiutui Hispanian ehdokkaista
Turun Sanomat 25.1 2011 21:28:13
Hispanian -tallipäällikkö Colin Kolles ei ole kiirehtinyt toisen kuljettajansa valintaa Narain Karthikeyanin pariksi.
Turun Sanomien tietojen mukaan GP2-kuskit Davide Valsecchi ja Rodolfo Gonzalez ovat jo poistuneet ehdokaslistalta, joten värikäs joukko on ainakin hieman pienentynyt.
– Katsotaan nyt, mitä tapahtuu. Seuraavien päivien aikana on luvassa useampia julkistuksia. Meidän toista kuljettajaamme ei ole päätetty, koska haluamme varmistaa, että saamme parhaan mahdollisen vaihtoehdon. Paiskimme kovasti töitä, että saavutamme tulosta ja pystymme uutisoimaan asiasta pikapuolin, Kolles sanoo Hispanian lehdistötiedotteessa.
Hispania aloittaa talvitestit viime vuoden autolla ja keskittyy pelkästään sopeutumaan Pirellin renkaisiin.
– Suunnitelmissa on, että saamme uuden auton Bahrainin testijaksolle maaliskuussa alussa. Auto on täysin uusi ja sen nimeksi tulee F111, Kolles evästi.
Hispanian auton rakentaa 40 teknikon ryhmä, jonka teknisenä johtajana toimii Geoff Willis ja pääsuunnittelijana Paul White.
Jos en väärin muista niin Liuzzi joutuisi pulittamaan 8-10 miljoonaa Hispania paikasta. (Force taitaa joutua maksamaan Liuzzille 2 miljoonaa hänen voimassa olevan sopimuksen ulostamisesta)Force India julkistaa huomenna kuskinsa, joten jos sieltä ns. ylijäämähemmo pusketaan HRT:lle, niin se ratkaisee toisen paikan kohtalon. Mutta sehän ei ole mitenkään varmaa, että näin käy (paitsi se julkistus).
Hei tänä vuonna ne kuitenkin testaa ja vieläpä uudella autolla sitten kun se valmistuu... Uuden auton uutuudesta en sitten tiedä mitään...Kuljettajien sijaan on mun mielestä tärkeämpää se, että HRT saisi jollain ilveellä suunniteltua ja rakennettua kokonaan uuden auton. Tässä on pikkuhiljaa oppinut suhtautumaan Kollesin sanomisiin melko skeptisesti. Jos F111 on pelkkä päivitys viime kauden hirvitykseen, niin on ihan se ja sama kuka siellä rattia kääntää.
Toivotaan todella muutoin pari ensimmäistä aika-ajoa yli 107%, tallin tulevaisuus ei näytä kovin hyvältä tässä valossa.Jos F111 on pelkkä päivitys viime kauden hirvitykseen, niin on ihan se ja sama kuka siellä rattia kääntää.
Ilmeisesti oli? Mutta mutua tuokin autojulkistuksesta:Nyt mennään mutulla, mutta eikös HRT olisi mahtunut viime vuonnakin 107% sisään muutamaan poikkeusta lukuun ottamatta? Sääntömuutosten ansiostahan autojen ei pitäisi nopeutua ainakaan huomattavasti ja suhteellinen ero voi jopa kaventua, sillä Dallarassa ei käsittääkseni ollut kaksikerroksista diffuusoria tai muita nyt kiellettyjä kikkaosia viime kaudellakaan.
Mutta aika samat ajatukset itsellä että Dallaran potentiaalia jäi hyödyntämättä, ja sen kehittäminen varmasti järkevämpää kuin uuden räpellyksen kasaan parsiminen.http://scarbsf1.wordpress.com/category/hispania-racing-team-2010/
Being one of the first of the new teams to start their 2010 development, Dallara lead the packaging of the Xtrac gearbox, setting the mounting points for the rear suspension with its exposed torsion bars. Behind the gearbox the crash structure splits the rear beam wing, thus HRT along with Ferrari are one of the few teams not to use a fully exposed beam wing. We can see a covered up diffuser which appears to exploit a double design, but like the rest of the aerodynamic details appears relatively simple.
Oli Dallaralla tupladiffuusori niin kuin kaikilla muillakin talleilla. Niitä kommentteja mitä autosta kuului kauden mittaan niin jäi sellainen kuva että jotkin Dallaran käyttämät ratkaisut olivat vanhan aikaisia.Ilmeisesti oli? Mutta mutua tuokin autojulkistuksesta:
Mutta aika samat ajatukset itsellä että Dallaran potentiaalia jäi hyödyntämättä, ja sen kehittäminen varmasti järkevämpää kuin uuden räpellyksen kasaan parsiminen.
Vaihteisto ei ainakaan pysy samana, vaan se tulee Xtracin sijaan Williamsilta.Monokokki, kone ja vaihteisto pysynevät samana, mutta muuten auto rakennetaan aivan uusiksi.
No se on vaan hyvä juttu. Varmasti paremmin saa takaripustukset aseteltua.Vaihteisto ei ainakaan pysy samana, vaan se tulee Xtracin sijaan Williamsilta.
Kyllä siihen uusi monokokkikin näkyy tulevan. Carbo Tech Composites Itävallassa vastaa valmistuksesta.Veikkaan että uusi auto on kyllä jonkunlainen muokkaus vanhasta autosta, mutta merkittävästi uudistettu. Monokokki, kone ja vaihteisto pysynevät samana, mutta muuten auto rakennetaan aivan uusiksi.