Juu, lehdet ovat popularisoineet masennuksen.K.Yrjola sanoi:Nyt täytyy muistaa, että on olemassa masennus "hitsi että mua harmittaa" ja masennus, joka on oikeasti sairaus.
Juu, lehdet ovat popularisoineet masennuksen.K.Yrjola sanoi:Nyt täytyy muistaa, että on olemassa masennus "hitsi että mua harmittaa" ja masennus, joka on oikeasti sairaus.
Erilaisten rikosten yhteydessä ihmisten jopa summittainen tappaminen (esim ketuilleen mennyt pankkiryöstö) tai fanaattinen terroristi (tosin mun mielestä sellainen fanaattisuus menee jo mielen sairauden tasolle) voi tehdä tollaista.SamiJ sanoi:Sanoin että jotain tuon suuntaista SAATTAA olla taustalla. En ole mikään psykiatri, joten tuon nyt toki on vaan ihan maallikon arvailua. Yurihan voisi (asiantuntijana?) kertoa lisää, mikä ajaa terveen ihmisen tekemään tuollaista.
Yx naista mun "taiteilija"frendeista vetaa muuten noita samoja nappeja, muiden muassa. Sen laakekaapista ois moni narkkari kateellinen.Myllis sanoi:Joo, taalla puhuttiin skitsofreniasta, mutta noiden laakkeiden perusteella veikkaisin vain masennusta...
Suht helposti noita nappeja kuitenkin saa. Ainakin työterveyslääkäriltä.jps sanoi:Juu, lehdet ovat popularisoineet masennuksen.
En tiedä mistä moisen päätelmän kiskaisit. En todellakaan.Troy McLure sanoi:Siit voidaan keskustella ihan muissa topikeissa ja muutenkin, mutta älä nyt edes vitsinä heitä, että tämän jätkän takia.
Niitä suorastaan tyrkytetään. Nimim. I´ve been there.Sam sanoi:Suht helposti noita nappeja kuitenkin saa. Ainakin työterveyslääkäriltä.
Mutta nappeja tyrkytetaan heti kun on vahan paha olla... :thumbfh:jps sanoi:Juu, lehdet ovat popularisoineet masennuksen.
olinpa hidas....K.Yrjola sanoi:Niitä suorastaan tyrkytetään. Nimim. I´ve been there.
Ai niin... joku saattaa OTTAA KUVAN!Myllis sanoi:olinpa hidas....
(ps. ota se papu pois sielta...)
Juup, perseiden vetäminen silloin tällöin on tosi kätevä tapa. Jotenkin itse olen aina vieroksunut kaikkia nappeja, myös särkylääkkeitä, saa olla aika helvetin kipiä että otan edes buranan.Myllis sanoi:Mullekin stressista karsiessani yritettiin tyrkyttaa samantyylisia nappeja. Mieluummin vedan kylla perseet...![]()
Siis samanlaista koulutusta mitä ala-asteopettajat ovat saaneet. Kasvatustiedettä, koulutusta. Mutta arvaan jo vastauksen, ei ole tarjolla, paitsi ehkä maksua vastaan. Ja en tiedä kuinka moni sitten haluaisi mennä "opiskelemaan", miten lapsensa tulisi kasvattaa. Kaikkihan pitävät sitä omaa metodia parhaana.K.Yrjola sanoi:Näin 'vanhempana' (siis molemmin merkityksin) kysyn, mitä ihmeen preppausta siihen vois olla?
Aivan oikein. Pahasti masentunut henkilö voi juuri ja juuri päästä ylös sängystään, sinne välittömästi takaisin vajoten.Yuri Borzenokóv sanoi:Päinvastoin masentuneet ovat yleensä aikaansaamattomia vätyksiä höystettynä "mä luuseri oon"-meiningillä.
Aika yllättävää. Pitäiskö säätää laki, jotta jokaisen rikosta tai raakalaismaisuutta aikovan on ensin käytävä psykiatrialla?Yuri Borzenokóv sanoi:Rikoksia ja raakalaismaisia tekoja voi kuitenkin tehdä myös ilman psykiatrista diagnoosia.
Tuo taysin totta, kuten myos Kyrtsin kirjoittama.Yuri Borzenokóv sanoi:Masennus ei noin pääsääntöisesti tee kenestäkään aggressiivista muita kohtaan tai tee vihaiseksi. Päinvastoin masentuneet ovat yleensä aikaansaamattomia vätyksiä höystettynä "mä luuseri oon"-meiningillä. Siinähän voi olla sitten vielä iso ero, että syökö masennuslääkkeitä vai onko masennus.
Yksilökohtainen juttu.Myllis sanoi:Tuo taysin totta, kuten myos Kyrtsin kirjoittama.
Mutta mita olen kuullut, niin noi laakkeet tuo sellaisen "mikaan-ei-pelota" ja "mikaan-ei-ole-mitaan" fiiliksen, joka saattaa johtaa jopa agressioiden valinpitamattomaan purkamiseen. Nain olen siis kuullut....![]()
Puhumattakaan siitä, että kun menin valittamaan korvastani (olin tuntevinani, että röörit oli tukossa ja olisin halunnut duactia siihen).. Kun vihdoin pääsin lääkäriin niin oireet oli vähentyneet, mutta silti vasemmassa korvassani tuntui tukkoiselta ja valitin, että se ilmenee siten, että siellä "tykyttää" oman sykkeen tahtiin, tai siten, että kuuluu ikäänkuin sykkeen tahdissa tulevaa kohinaa.Myllis sanoi:Mutta nappeja tyrkytetaan heti kun on vahan paha olla... :thumbfh:
Mullekin stressista karsiessani yritettiin tyrkyttaa samantyylisia nappeja. Mieluummin vedan kylla perseet...![]()