Törni sanoi:
Pekka-Eric Auvinen: Ja minä olen oman elämäni diktaattori ja jumala
Timothy McVeigh: I am the master of my fate, I am the captain of my soul
Timothy McVeigh tappoi pommilla 168 ihmistä Oklahoma Cityssä vuonna 1995.
Eric Harris, toinen Columbinen murhaajista: "I am godlike and more highly evolved than every other human being".
Auvinen "Olen jumalan kaltainen ja kehittynyt askeleen ylemmäksi kuin massaihmiset".(Ei sanatarkkoja lainauksia, en ala nyt googlettaa tarkkoja sananmuotoja mutta godlike ja evolved oli ne avainsanat)
Harris käytti Columbinen tekoja tehdessään "Natural Selection"-paitaa. Auvinen käytti nimimerkkiä NaturalSelector.
Harris kertoi, että päätös oli hänen eikä saa syyttää hänen pelaamiaan tietokonepelejä, vanhempia, elokuvia tai musiikkia tapahtuneista. Auvinen ilmoitti lähes sanasta sanaan saman.
jne. jne.
Auvinen käytti videoissaan musiikkia jota Harris oli ilmoittanut rakastavansa ja jonka sanoja siteerasi kirjoitelmissaan Columbineen liittyen.
Yhtäläisyyksiä Columbinen tapaukseen on niin paljon, että voidaan puhua ihan suoraan kopiomurhasta eivätkä tyypin ns. omat ajatukset sisältäneet yhtään ainoaa omaa ajatusta vaan täysin muilta matkittua kamaa.
Oikeesti, ihmettelen niitä joiden mielestä tyyppi noiden kirjoitelmien perusteella olisi jollain lailla älykäs tai viisas. Toisten lauseiden kopioiminen ei vaadi älyä ja sellaisten perusteella toimiminen on ihan silkkaa idiotismia. Ei missään tapauksessa älykkään ihmisen toimintaa. Mut ilmeisesti se on niin, että kun ripotellaan sivistyssanoja sopivasti tekstiin, niin aina löytyy joku joka pitää kirjoittajaa älykkäänä. :nope: