Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Olen pienessö.
Varaslähtö!1 Aloitushuuto on suorittamatta!Ihan sen kunniaksi, että tuo Seppola oli mulle uutta ja korvan taakse laitettavaa tietoa, otan haasteen vastaan.
Mistäs alotellaan? Mä oon vartin päästä siellä.
Mites ruokahuolto Mehen perheessä tälle päivälle luonnistuu. Lähdetkö tarpomaan sienisalaatilla vai vedätkö ohitustietä kebabin kautta?Huh saatana.
Olen mierolla, joten vedän ravintolaevästä. Ja vitunmoisesti viiniä.Mites ruokahuolto Mehen perheessä tälle päivälle luonnistuu. Lähdetkö tarpomaan sienisalaatilla vai vedätkö ohitustietä kebabin kautta?
Joskus kun oikein juopotellaan, niin lähetään kyllä sumia moikkaamaan.Ihan sen kunniaksi, että tuo Seppola oli mulle uutta ja korvan taakse laitettavaa tietoa, otan haasteen vastaan.
Mistäs alotellaan? Mä oon vartin päästä siellä.
Ei ihme että vähän kiukututtaa nyt sitten Rosberg taas.:alppu:Treenauksen puutetta ja vanhuutta ja kaikkea. Eilen kävin nukkumaan heti kun vähän päähän nousi. Nyt sitten ohimossa jyskyttää kuin olisi kolmen annoksen sijaan kiskonut mäyräkoirallisen verran.
Opin Pyryfilta. Se oli sitä mieltä, että mun Singapore-kiukutus johtui vain Ruusperin keskeytyksestä.Kiukuttaa? Ihmeellistä etädiagnosointia.
Siltä se vaikutti. Paasasit niin paljon kisan tylsyydestä, vaikka ihan perussettiä oli. Ainut ero tavalliseen kisaan oli, jotta Rosberg ei ollut kahden parhaan joukossa.Opin Pyryfilta. Se oli sitä mieltä, että mun Singapore-kiukutus johtui vain Ruusperin keskeytyksestä.
No varmaan sitten niin. Mutta tosiasiassa mulla on paskat fiilikset Monacon, Hungaroringin ja Singaporen kisasta aina jo etukäteen jos ei sada. Nyt on ihan täpinöissään, kun on taas kunnon kilparata ohjelmassa.Siltä se vaikutti. Paasasit niin paljon kisan tylsyydestä, vaikka ihan perussettiä oli. Ainut ero tavalliseen kisaan oli, jotta Rosberg ei ollut kahden parhaan joukossa.
:ahem: