Sue_me
Well-known member
Tuliko edes rinteessä tuo?Jämsään jäi muisti ja vastalahjana revähdys, taikka murtuma peukalossa. Yhtään ei kärsi liikutella.
Tuliko edes rinteessä tuo?Jämsään jäi muisti ja vastalahjana revähdys, taikka murtuma peukalossa. Yhtään ei kärsi liikutella.
Likimainkaan en rinnettä käynyt. Mökille on moni kuollut.Tuliko edes rinteessä tuo?
Tai matkalla Areenalta mökille.Mökille on moni kuollut.
Tai matkalla Areenalta mökille.
Itsekin lähes onnistuin, kunnes turkkilainen pitsakuski herätti järven jäältä. Möi ylijääneen pitsan samalla allekirjoittaneelle.
Olisihan tuossa voinut huonolla tsägällä jäädä muutakin pysyvää kuin arvet. Tosin ei paleltuman vaan rankakasan päältä kaatumisesta syntyneiden jälkien takia.Mun pikkuserkulta jäi vastaavassa tilanteessa meren jäälle kaikki raajat. Tai ainakin 68% niistä.
Olit Roudasta rospuuttoon-leffan ideain lähde?Tai matkalla Areenalta mökille.
Itsekin lähes onnistuin, kunnes turkkilainen pitsakuski herätti järven jäältä. Möi ylijääneen pitsan samalla allekirjoittaneelle.
`Stan Saanila sanoi:Helpointa on olla juomatta kolmasosa vuodesta. Eli ne 8 tuntia joka päivä kun nukkuu.
Oliko tämä viimeinen viestisi forumille?Ihan hyvän darran sai aikaiseksi. Olin kaverin tallilla hieman sihittelemässä. Custom pyöriä ja baaritiski. Nice.
Huh, pelästyin jo että poistut oikeasti :eek!:Ehkä, ehkä ei.
Kokelasjäsen?Ihan hyvän darran sai aikaiseksi. Olin kaverin tallilla hieman sihittelemässä. Custom pyöriä ja baaritiski. Nice.
Ei ole mitään liivi meininkiä tuolla tallilla.Kokelasjäsen?