Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Olispakin itse nainen että voisi tulla "parista" känniin! :D Vai miten vahvaa tavaraa sitten vetivätkään? :doubtful: Kuitenki sidukkaa! :D

Viime La tuli vedetty litratolkulla ties mitä ja ei mitää hirveetä känniä mutta sentään fiilareis. :thumbup:

Juskanen sanoi:
En mie ollu kännissä lain :tongue:

Ruodittiin S.A:n kanssa läpi kaikki foorumin miehet :ahem:

No ei ihme, ettei darrata. Toihan on korkeintaan pienen sidun setti. Ja viimeset huikat tarviikin jo puhua huulikiillosta.

Silti kiinnostaisi nuo teb...eikun kort... eikun marcelmaiset arvostelut miehistä.

Tuskin niillä kuitenkaan bannia saadaan aikaan. :rolleyes:

Juskanen sanoi:
Ne on salaiseksi luokiteltua aineistoa :wink:
Niistä ei sitten puhuta! :D

Niin en mä Katjallekaan mistään puhunut. Puhuttiin vaan yhdessä, ettei puhuta...:o

Jouduin muuten tänään ensimmäistä kertaa pitkän autoilu-urani aikana puhallutetuksi.

S.A sanoi:
Jouduin muuten tänään ensimmäistä kertaa pitkän autoilu-urani aikana puhallutetuksi.

Olen joutunut puhallusratsiaan 4 kertaa ja kortti mulla on ollut jo 36 vuotta Tutka on sitten sattunut epäedulliseen aikaan kohdalle ainakin 36 kertaa.:mad:

Micael sanoi:
Olen joutunut puhallusratsiaan 4 kertaa ja kortti mulla on ollut jo 36 vuotta Tutka on sitten sattunut epäedulliseen aikaan kohdalle ainakin 36 kertaa.:mad:
8 kertaa olen muistaakseni puhaltanu. Noista tosin 4 ensimmäistä samana iltana :thumbfh:

Niinja kortti on ollu parikymmentä vuotta.

KOHTA OLLLA KÄNNIS! :thumbup: Ei ny viel MUTA PIAN! :ahem: