Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Amatöörit! Uutta suoniin niin johan on krapula kaukainen muisto vain.

Ei minkäänlaista krapulaa, kun en ole edes juonut hähähähä!!!!
Uusi elämä #701 meneillään :cool:

Hitto kun huojuttaa vieläkin.. Mikähän neronleimaus ollut kengän kastelu:doubtful: Oli kauttaaltaan litimärkä vedestä. Mitään en toki muista, niin kissoja voin syyttää.

kouvotsvoni sanoi:
Hitto kun huojuttaa vieläkin.. Mikähän neronleimaus ollut kengän kastelu:doubtful: Oli kauttaaltaan litimärkä vedestä. Mitään en toki muista, niin kissoja voin syyttää.

Oot kussu housuun ja lahjetta pitkin valunut kenkään. Varmaan mukava tunne.:D

Sam sanoi:
Tsemppiä :thumbup:

T:nimim. yli 4kk holittomana :cool:

Onko se muka hyvä asia, kysyn vaan:doubtful:

Onko se huono asia, jos juo jonkun pullon punaviiniä viikossa - KYSYN VAAN!

Oletteko te muka ns. parempia ihmisiä - HAH HAH!

Joten antakkamme niiden juoda ja nauttia alkoholista, jotka sitä haluavat ja niiden murehtia, jotka eivät sitä pysty hallitsemaan ja niiden olla onnellisia, jotka ovat raittiita, mutta tämä on kuitenkin yksityisasia...

Joten jokainen taaplatkoon tavallaan...:ahem:

Ikävä fiilis herätä aamulla kahden tunnin unien jälkeen omaan krapulaansa, kun vieressä makaava mies haisee edelleen tukevasti rommille.

Onneksi tämä tapahtui eilen. Nyt on taas ihan hyvä olo. :thumbup:

^Melissa sanoi:
Ikävä fiilis herätä aamulla kahden tunnin unien jälkeen omaan krapulaansa, kun vieressä makaava mies haisee edelleen tukevasti rommille.

Onneksi tämä tapahtui eilen. Nyt on taas ihan hyvä olo. :thumbup:

Tukevasti rommille haiseva mies on todennäköisesti merirosvo.

Mehe Rienarsuo sanoi:
Tukevasti rommille haiseva mies on todennäköisesti merirosvo.
Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta. :rolleyes: ;) :thumbup:

lara sanoi:
Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta. :rolleyes: ;) :thumbup:

Musta tuntuu, että tossa skenaariossa ne kumpikin haisis kalalta.

^Melissa sanoi:
Olenko mä ainoa täällä, joka nukkuu miesten vieressä ihan kaveripohjalta? :frank:

Et. Jos joskus on kohdallani näin käynyt, on se ollut ihan kaveripohjalta.