K.Yrjola
Well-known member
Niin kato kun eihän ne... siis sua... ulos...Albert Oil sanoi:Viikolla illat vois olla aika jees. Pienin varauksin.
Niin kato kun eihän ne... siis sua... ulos...Albert Oil sanoi:Viikolla illat vois olla aika jees. Pienin varauksin.
En. En todellakaan.Jussi sanoi:Ilmoittautuuko Kyrtsi grid-girl:ksi?
Mulla ei oo tietoa asiasta. Onks kellään?Albert Oil sanoi:Mua kiinnostais tietää, että onkohan toi K.Yrjölä ilmoittautumassa grid-girl:ksi. Tietäiskö joku?
Mulla ei oo varmaan mitään erikoista, kun pyöräilykausi on päättynyt, mutta en mä tuu kun ei oo kutsuttu.Jussi sanoi:Olisiko asiaa järjestää syyskauden SM sisäratakauden avajaiset jossain?
Ehdotan tietenkin Suzukart:ia Tampereella.
Kuis Alpun aikataulut viikolla? Ja Oton?
FO:han ehtii aina, kuin myös mä!
Itse en pääse viikolla, mutta viikonloppuisin voin hyvinkin päästä. Mut ottakaa toki sellainen ajankohta mikä teille muille sopii.. mä tulen jos ehdin ja jaksan.FO110K sanoi:juu eiköhän radalle ehditä jossakin välissä, mulle passaa kaanaa viikonloppusin ja sisärata keskellä viikkoa...
Ja lumihan tulee vasta tammikuussa. :mad_old:FO110K sanoi:PS. Kaanaahan on auki lumentuloon asti
Todennäköisesti.Captain Howdy sanoi:- Kaaka, kaaka, Albert Oil vastasi.
Muistelet väärin, kyseessä oli peili jota katselit kyseisenä oivalluksen hetkenä.K.Yrjola sanoi:On olemassa tällänen hengellinen biisi, en oo varma onko virsi, kuin 'Oi Kaanaanmaa'. Mä luin sen skidinä levyn kannesta aina 'Oi kanannaama'.
Kaverini luuli Waspin Headless Children -levyn otsikon olevan muotoa:K.Yrjola sanoi:On olemassa tällänen hengellinen biisi, en oo varma onko virsi, kuin 'Oi Kaanaanmaa'. Mä luin sen skidinä levyn kannesta aina 'Oi kanannaama'.
Eiks sekin aika päätöntä touhua ole?Jussi sanoi:Mulla on DVD Horny Chicks, onko se sama?